BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: OMG sien hierdie reaksie

Red face OMG sien hierdie reaksie

Gister het ek het kontak met ons e-pos van 'n paar Finse man lees hierdie reaksie wat my geskok het :-

Code:
    Jesus christ guys, do not provide translations for other languages, they're mostly horrible bullshit. For example this: http://www.pdaapps.org/fi/pc-softwares/20113-winrar-3-80-a.html
    Makes no fucking sense. Not a single understandable sentence here. Ask any Finn. And they're popping into my Google search results. I don't want to see anything like this ever again.

Thanks and peace.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Soos jy kan sien op hierdie forum Google vertalings is veral baie goed So goed dat mense skryf in verskillende tale mekaar kan verstaan en bespreking te maak

Natuurlik is dit nog steeds outomatiese vertaling, maar Google maak dit beter en beter al die tyd

Jy het een e-pos van 'n man - in die eerste plek is dit 'n bewys dat vBET het jou forum sigbaar gemaak in ander tale ******* En daardie nuwe mense kom na jou forum ****** Mense wat nooit daar sou wees as nie vBET.

Een man is kwaad, sommige net gaan in 'n ander plek, sommige sal kliek adverteer, sommige sal bly - dit gebeur al die tyd, selfs in die oorspronklike taal. Maar nou gebeur dit meer nie, want dit gebeur ook vir vertaalde inhoud. Sodat meer mense kom jou forum, miskien 'n bietjie sal kwaad wees, maar nog meer mense sal kliek jou adverteer en daar sal meer kans dat meer mense sal bly op jou forum.

So maklik om sulke boodskappe neem nie - dit kan kwaad man van die kompetisie wat nie net soos jou forum is hoër as sy een in sy moedertaal

Die feit is - die man het jou in die internet deur vertaal inhoud. En daar is 'n baie meer mense wat nie. Vir my is dit is regtig baie goed!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •