BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Link te vertaal draad URL

Senior Member

Default Link te vertaal draad URL

Soos dit is die vlag skakels nie koppel aan die werklike vertaal draad URL. Dit is die skep van 'n baie ekstra aansture en is regtig nie goed vir algehele SEO. Hou asseblief alternatiewe tags in gedagte as well.

Ek is nie seker presies hoe dit gedoen kan word op die vlieg, maar ek sou hoop dat die draad URL's kan gekasseer word in die een of ander manier as om nie verhoog die bedrag van navrae per bladsy.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hello. Ons is bewus van hierdie. Ongelukkig toevoeging van hierdie funksie sal groot impak op prestasie. Nie net omdat addisionele navrae van vertaalde skakels, maar meestal as gevolg van versoeke om vertaling. As skakels word nie vertaal nie dan elke skakel sal veroorsaak aparte vertaling versoek tot vertaling verskaffer. Dit is omdat API kan vir verskeie vertalings in een versoek en net dieselfde taal pare.

Ander oplossing sou wees - as dit is reeds vertaal, dan neem dit vertaal en indien nie, dan laat dit soos dit nou is. So word die 2 kwessie sal weggaan nie.
    En oor die bykomende navrae - as jy het aangeskakel Guest Cache dan sal dit geen invloed te hê vir gaste versoeke (kas in statiese lêer). Ook vBET ondersteun ander "in die geheue" kas enjins.
    So as ons sou gaan vir dit dan soos dit hier beskryf word, sonder enige optimalisering in geval van navrae (want so is reeds gedek deur addisionele kas ondersteuning).

Laat ons weet wat jy dink oor so 'n oplossing.

Senior Member

So as die URL's is reeds vertaalde hulle kan gestoor word in die gas kas, korrek?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja. Nog gas kas werk per bladsy. So nuwe bladsy sal alle URL's te neem van databasis weer voordat dit geberg word in Guest Cache. En weer elke gas kas verfris. Maar eintlik is dit klein koste. Sedert by verstek gas kas werk vir 24 uur. So is dit een keer per dag. Ook kan ons dit wat vir aangemeld gebruikers sal dit wees met herleiding (aangemeld gebruikers regtig nie oorskakel tale terug en vorentoe), en die gaste - so Google sal sien dat dit die beste moontlike manier.
    Dit sal wees 2 in 1:
    - Vir logger gebruikers geen bykomende koste gedurende bladsy generasie.
    - Vir gaste lae koste vir geslag en selfs 0 wanneer jy 'bladsy in Guest Cache (en Google en ander robots sal sien toepaslike skakels sonder bykomende prestasie impak tydens herleiding)

So ek dink dat die maak van dit op hierdie manier wat ons eintlik kan verhoog prestasie deur te doen addisionele ding, maar slegs wanneer Guest kas is aangeskakel, want ons sal vermy herleiding. Hierdie oplossing sal nie eers ekstra parameter - dit sal net aangeheg word aan Guest Cache.

Ek is seker oor hierdie idee. Net om duidelik te wees - het jy 'n paar ekstra terugvoer oor dit?

Senior Member

Dit klink goed vir my.

Banned

Dankie vir die bevestiging. Ons sal werk aan hierdie funksie.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •