BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Do not translate enigiets nuwe drade, maar hou skakels na enigiets wat vertaal

Senior Member

Default Vertaal nie nuwe drade, maar hou skakels na enigiets wat vertaal

Kom ons sê ek het x aantal drade vertaal, maar ek wil nie om iets te vertaal op alle nie. Daar is geen manier om te draai af vertalings sonder die verwydering van al die skakels op hierdie bladsye.

In hierdie geval sou ek graag die vlag skakels waar vertalings bestaan te behou, maar die vlag skakels afskakel sodat niks nuuts is vertaal.

Dit is 'n geval waar 'n interne skakel om te sê "indien hierdie draad is ten volle in hierdie taal vertaal, vertoon vlag skakel"

As iemand poste in 'n ander taal, moet nog steeds wat vertaal word in die standaard taal.

Ek besef dit is in teenstelling met die ander funksie versoek wat ek gemaak het, Maar ek dink die beste opsie sou wees om in staat wees om 'n datum bereik wanneer drade is vertaal in te stel.
    Laaste geredigeer deur tavenger5; 19-02-13 op 14:38.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Datum bereik is moontlik om dit te doen. Ons is nie in staat om te erken nie draad is reeds vertaal is of nie - selfs al sou ons 'n paar vlag stel en werk dit met elke verandering, sou dit nie moontlik wees nie, want die een draad kan wees in verskeie bladsye, en opset oor hoeveel poste op een bladsy word verander kan word om enige tyd. Kort - ons kan nie sê watter bladsy is vertaal in 100% totdat ons sal probeer om dit te vertaal.

Tog het ons kan gebruik filters en vertaal net drade in 'n tyd tydperk. So te oud word nie vertaal nie. Nuutste ook. Slegs diegene wat in die gedefinieerde tyd tydperk. As 'n paar drade van hierdie tyd is nie ten volle vertaal hulle wil. Maar in so 'n geval moet ons kyk op die draad skepping tyd nie op die laaste reaksie tyd. So antwoorde op sulke drade sal vertaal word wanneer verskyn.
    BBKodes geëvalueer word in 'n aparte manier so skryf in ander taal sal steeds toelaat om te vertaal en die standaard taal. Ons sal dit na te gaan vir kwessies, maar dit blyk te wees uitvoerbaar.

Wat doen jy dink oor so 'n oplossing?

Senior Member

dit sou te werk!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

OK - sodat ons sal implementeer dit op hierdie manier en sluit in die volgende release.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •