BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Waar plaas jy jou vlae vir die gaste?

  1. #1

    Default Waar plaas jy jou vlae vir die gaste?

    Waar plaas die meeste mense hier doen hul vlae vir die gaste? Is die posisie regtig saak?

    Ons het tans ons hier in die bladsyonderskrif:

    Tiener Forums>> Tiener Hulp | Tiener Advice & Support Forum | Tiener Chat <<

    maar dink van die beweging van die kop-of onder ons gaste welkom boodskap.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    In my opinie posisie nie saak nie. Dit is dieselfde soos met die advertensie - wanneer dit iewers op die bodem verborge is, sal die meeste mense nooit sien nie ...

    Robots van die kursus sal sien dit alles. Ek weet nie nie robots enige prioriteite volgens skakel posisie.

  3. #3

    Default

    Dis wat ek dink, sou ek graag die vlae hoog vir die gaste te plaas sodat hulle weet dat die forum sal vertaal, maar ek dont wil die soekenjins prioritisering van die vlae as ons hoof-inhoud of iets soos dit

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by Michael View Post
    Dis wat ek dink, sou ek graag die vlae hoog vir die gaste te plaas sodat hulle weet dat die forum sal vertaal, maar ek dont wil die soekenjins prioritisering van die vlae as ons hoof-inhoud of iets soos dit
    Jy kan dit doen deur om al die vertaalde URL's in jou sitemap met 'n laer prioriteit

  5. #5

    Default

    Hoe voeg ek vertaal URL's aan die vbseo sitemap en laat hulle op 'n lae prioriteit?

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ons het nie ondersoek dit nog. En dit blyk dat in die nabye toekoms ons het ander prioriteite.
    Jy kan vBSEO personeel vra - Sitemap Generator is dit hul produk en die werklike integrasie oplossing word gegee deur hulle.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •