BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Met behulp van apertiumtest.php, wat lyk soos werke en nie die werke nie

Default Met behulp van apertiumtest.php, wat lyk soos werke en nie die werke nie

Hi ouens, net toets die gebruik van apertiumtest.php vir die toets, en het hierdie boodskap, wat is dit, sê dit werk of nie?

Begin vertaling toets vir Apertium
    Toets resultaat: {"responseData": {"translatedText": "hallo adiï ½ s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 2646,09082031

Dankie dat jy voor

Banned

Hierdie boodskap sê dat alles is OK en Apertium vertaling werk.

- Ek het probeer 'n paar ander taal bladsy oop, maar nog nie vertaal
    hoeveel Apertium maksimum perk, permonth of perday, almal weet?

- Ek het probeer die API-sleutel te verwyder van admincp> vBET Vertaling Providers> Apertium Vertaling API sleutel
    dan probeer die opening van apertiumtest.php lêer weer, sy nog steeds met dieselfde boodskap

Toets resultaat: {"responseData": {"translatedText": "hallo adiï ½ s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 1141,77612305
    sodat sy lyk soos hierdie boodskap beteken dat sy nie werk nie

kan jy deel wat die apertiumtest.php boodskap vir vbenterprisetranslator.com, en is dit Apertium hier werk?

update, ek het nog leeg die API-sleutel van admincp> vBET Vertaling Providers> Apertium Vertaling API sleutel

en probeer die opening van apertiumtest.php lêer nou weer (paar uur ná my laaste post hierbo), die boodskap is nou verander na hierdie

Toets resultaat: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": msgstr "Nie ondersteun paar", "responseStatus": 451}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 744,413085938

Banned

Apertium tans nie werk nie. Daar is geen amptelike verklaring van hulle. Ons monitor die situasie.

Banned

Apertium nou dit werk.

Quote Originally Posted by basketmen View Post
    - Ek het probeer 'n paar ander taal bladsy oop, maar nog nie vertaal
    hoeveel Apertium maksimum perk, permonth of perday, almal weet?
    Apertium ondersteun nie alle taalpare. Daarbenewens, Apertium is 'n vertaler te help Microsoft en Google, kan dit nie alleen gebruik word om effektief te vertaal bladsye. Apertum toegang hang dikwels af van die verkeer op die bediener.

- Ek het probeer die API-sleutel te verwyder van admincp> vBET Vertaling Providers> Apertium Vertaling API sleutel
    dan probeer die opening van apertiumtest.php lêer weer, sy nog steeds met dieselfde boodskap
    Apertium toegang vereis nie 'n sleutel nie. Geregistreerde gebruikers het egter 'n hoër limiet navrae.

kan jy deel wat die apertiumtest.php boodskap vir vbenterprisetranslator.com, en is dit Apertium hier werk?
    Ek het dieselfde boodskap as jou eerste en Apertium werke.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •