BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Handleiding vertalings: Hoe om te redigeer / vertaling van die teks, wat nie binne die liggaam bladsy?

Default Handleiding vertalings: Hoe om te redigeer / vertaling van die teks, wat nie binne die liggaam bladsy?

Hi ouens

Te verander en / of vertaal teks hand, deur te kies en kliek op Edit knoppie, binne die liggaam bladsy

Maar hoe om teks wat nie binne die liggaam bladsy te wysig, soos url, titel, beskrywing, sleutelwoorde, ens?
    indien dit nodig dat ons direk kan wysig in phpMyAdmin ook net laat weet watter tafel en hoe

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Op die oomblik handleiding vertalings ondersteun net teks op bladsy sigbaar. Ons sal meer funksies vir dit in die toekoms
    As jy wil dit in die databasis te wysig, dan moet jy dit in tabel wat naam begin vbenterprisetranslator_cache_
    Na wat jy in tabel naam taal kode (wat dit vertaal word). vir elke langiage wat jy het 3 tafels soos:
    Code:
    vbenterprisetranslator_cache_pl
    vbenterprisetranslator_cache_medium_pl
    vbenterprisetranslator_cache_short_pl
    Vertalings is daar verdeel volgens die lengte van die oorspronklike teks.

Goeie nuus ouens, ek het reeds 'n truuk te redigeer / vertaal die bladsy titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde

die truuk is baie eenvoudig, net byvoeg / die bladsy titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde, enige plek in die liggaam bladsy te dupliseer, so ons kan met die hand wysig dit

byvoorbeeld voeg net onder die kode in die show thread sjabloon, voor die einde liggaam kode </ body>

<if condition="$_REQUEST['language'] EN is_member_of($bbuserinfo, 6)">
    $ Draad [titel] <if condition="$pagenumber> 1 "> - <phrase 1="$pagenumber"> $ vbphrase [page_x] </ frase> </ as> - $ vboptions [bbtitle]
    <br>

<if condition="$pagenumber> 1 "> <phrase 1="$pagenumber"> $ vbphrase [page_x] </ frase> - </ as> $ threadinfo [title] $ foruminfo [title_clean]
    <br>

$ Threadinfo [titel], $ vboptions [sleutelwoorde]
    <br>
    </ As>

en jy het reeds / handleiding te wysig vertaal die draad titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde, in die onderkant van jou bladsy
    dis dit wat ek wil om te deel

maar ek nog steeds cant wysig / verander die url, die url nog nie vertaal, as jy met behulp van vBSEO.
    Die vBSEO veranderlike roeping huidige bladsy url in sjabloon is $ _SERVER [VBSEO_URI] (reeds op soek hierdie veranderlike in vbseo.com voor)

Ek probeer voeg dit soos hierbo truuk:

$ _SERVER [VBSEO_URI]
    <br>

of

http://domain.com/ $ _SERVER [VBSEO_URI]
    <br>

of

http://domain.com/es $ _SERVER [VBSEO_URI]
    <br>
    die veranderlike is besig met huidige vBSEO bladsy url, en ek kan wysig handleiding en sy gered,
    maar die draad URL in die adres bar nog nie verander nie, al probeer die bladsy te herlaai of die vertaalde url in die liggaam oop, maar nog steeds terug te omleiden na die oorspronklike url

as jy voorstel hoe om te maak die url vertaalde / verander het, gee asseblief leidraad, om dit perfek te maak

Banned

Translations URL wat jy het nie uit te werk dat die pad, omdat die URL gaan bykomende transformasies wat nie in ag geneem word vir normale teks en die verandering wat kom as 'n normale teks is nie in die kas nie.
    Ons is besig om op die verbetering voorgestel deur u. Asseblief wees geduldig. Ons is nie in staat om dit te beskryf as 'n quick fix - onder andere, want dit is nog steeds die ontwikkeling.
    Ek dank u vir u voorstelle, sou ons te bevoordeel.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 04-10-12 op 19:32.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •