BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Aankoop vrae / installasie

Banned

Default Aankoop vrae / installasie

Hi, ek is redelik nuut te vBulletin en mods, en so het ek 'n paar vrae.

Ek wil graag hierdie plugin / add-on te koop nie, maar ek wil om seker te maak dat dit tans nog steeds ten volle ondersteun. 'N Vriend van my het dit gekoop vir sy werf nie, maar hy het nie die aktivering kode ontvang wat nodig is vir dit om te werk. Hy het ook probeer om kontak met ondersteuning 'n paar keer, maar het nie enige hulp ontvang nie.

Ek wil graag dit aan te koop, want dit is die beste vertaler wat ek gesien het, maar ek wil nie enige installasie moeilikheid te hê nie. Ek sal hulp met die installasie met die add-on koop, sodat jy kan installeer vir my met die korrekte kode wat nodig is vir aktivering.

Mag ek ook vra waarom my vriend kan kry nie enige ondersteuning vir sy aktivering kwessie? Hy kan nie sy kode en per e-pos 'n paar keer om dit te kry. Hy het ook probeer om poste te maak op hierdie forum, maar sy poste nie hier vertoon. Ek sou baie graag hierdie plugin baie gou op my forum, sodat jou antwoord word opreg waardeer.

Thank you.
    Fernando

Afgetree;)

Hi
    As jy koop installasie diens wat ons kry 'n hele Instalation doen in plaas van julle - Sodat jy nie hoef te bekommer oor Instalation diens.

Oor jou vriend kwessie. Ons doen al die ondersteuning slegs deur ons forum en elke nuwe gebruiker se pos gemodereer moet word, sodat hy nie sy pos gesien net nadat hy dit geskryf het. Ons beantwoord elke pos so gou as moontlik.

Hier is die draad waar soortgelyke situasies het daar gebeur (miskien is dit jou vriend se pos) KLIEK - As jy kan goed sien ons probeer om te help, maar daar is geen antwoord van die gebruiker

Junior lid

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    hallo, hoeveel tyd het jy nodig vir jou om te installeer en aktiveer die produk? Ek hoef net 5 tale, Engels, Frans, Duits, Spaans en Portugees, vir ander tale is nie geïnteresseerd in die tyd.
    Daarbenewens, moet jy wonder of jy het selfs die aktivering gratis API, omdat ons nie weet hoe om hierdie produkte te aktiveer.
    dankie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by fernando View Post
    Ek wil graag hierdie plugin / add-on te koop nie, maar ek wil om seker te maak dat dit tans nog steeds ten volle ondersteun. 'N Vriend van my het dit gekoop vir sy werf nie, maar hy het nie die aktivering kode ontvang wat nodig is vir dit om te werk. Hy het ook probeer om kontak met ondersteuning 'n paar keer, maar het nie enige hulp ontvang nie.
    Die storie wat jy geskryf het, is vals. En dit is maklik om te erken vir ons dat jy is bedrieg, want aktivering kode (lisensie-kode) is beskikbaar vir elke kliënt op die aflaai bladsy naby skakel om af te laai. So jou vriend gehad om dit te sien of hy die produk afgelaai.
    Ook is dit nie waar dat iemand van jou kliënte het nie hulp ooit. Ons het altyd reaksie op poste op hierdie forum en jy kan dit self te gaan net deur te gaan deur draad draad.

So om te verduidelik nie - ons ondersteun VBET en jy het hierdie forum om jou te ondersteun.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    hallo, hoeveel tyd het jy nodig vir jou om te installeer en aktiveer die produk? Ek hoef net 5 tale, Engels, Frans, Duits, Spaans en Portugees, vir ander tale is nie geïnteresseerd in die tyd.
    Daarbenewens, moet jy wonder of jy het selfs die aktivering gratis API, omdat ons nie weet hoe om hierdie produkte te aktiveer.
    dankie
    Original text
    Installasie is triviale - net lêers oplaai op die bediener en product.xml deur Admin CP. Maar jy het vBET te stel. Nodige opsies word in readme lêer beskryf.
    Laaste geredigeer deur vBET; 11-03-14 op 12:41.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •