BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 19 van 19

Thread: Sukkel om te her-installeer VBET

  1. #11

    Default

    Ons het net klaar die installering van vBulletin 4,2 (opgradering van V3). vBulletin self blyk te werk boete.

    Ons geïnstalleer vBET 4.4.6 is.

    Googletest resultate in:

    Begin vertaling toets vir Google API v2
    Toetsuitslag:
    Toets fout: misluk te verbind tot 'n 2001:4860:800 :: 5f: Network is onbereikbaar
    Verbinding tyd (ms): 150.134,716064

    Net leë bladsye vertoon wanneer 'n vertaling versoek word, en die antwoord is * baie * stadig.

    My netwerk span dink alles is goed :-). As daar iets wat ek kan gee om hulle te wys op die rede vir my stelsel NIE verbind aan Google se API?
    Laaste geredigeer deur hmspain; 18-06-12 op 16:55. Rede: verduidelik wat fyn werk

  2. #12

    Default

    As jy moet loop deur 'n proxy, en my stelsel nie 'n proxy instelling vereis ... waar in vBET sou ek dit?

  3. #13

    Default

    curl_setopt ($ verband, CURLOPT_PROXY, 'http://proxy.mydomain.com:nnnn/');

    bygevoeg vbenterprisetranslator_functions.php en vbenterprosetranslator_class_translator.php net bokant elke CURLOPT_URL reël verskyn die truuk te doen.

  4. #14

    Default Vordering maak, maar dit is stadig ...

    Volgende hekkie :-) ... die vertaling vlae wat nie op die poste. Ek gepos iets in Spaans ... en as hulle sê: "nada". Ek het verwag dat die vlae wat die oorspronklike taal, die vertaling na Engels, en die oorspronklike teks hieronder. Ek hou om oor en oor en oor die instellings, maar ek kan nie lyk dinge om uit te vind.

    Die vlae nou vertoon aan die bokant, en as jy op een, is dit vertaal die bladsy na die taal ... vordering. Maar die installasie is nog nie "reg" ...

  5. #15
    Afgetree;)
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    14

    Default

    Hi,
    Kan jy asseblief vertel, net om seker te wees, indien die volmag kwessie opgelos is.

    Oor jou vorige post - asseblief vertel wat presies is nie werk op die oomblik, en waarmee kan ek jou help.
    Ook, onthou asseblief nuwe draad oop te maak vir 'n nuwe kwessie

  6. #16

    Default

    Ek moet verder te help op hierdie punt. Deur die toevoeging van 'n krul volmag lyn, ek was in staat om vBET om te werk nie, maar die vlae wys nie op die individu plasings (slegs by die top waar ek verskaf). As ek kliek op een van die top vlae, is vertaling uitgevoer.

    Die laaste keer dat ek hierdie werk, kan ek nie onthou enige spesiale omgewing te kry om die vlae te vertoon in die individuele plasings. Ek is gestonk :-).

  7. #17

    Default

    Quote Originally Posted by m_jankowski View Post
    Hi,
    Kan jy asseblief vertel, net om seker te wees, indien die volmag kwessie opgelos is.

    Oor jou vorige post - asseblief vertel wat presies is nie werk op die oomblik, en waarmee kan ek jou help.
    Ook, onthou asseblief nuwe draad oop te maak vir 'n nuwe kwessie
    Ek * dink * Ek het my volmag probleem opgelos. Het jy ander kliënte wat deur 'n proxy? Wat het hulle gedoen om te werk om die probleem? Sover ek kan sê, vBET het geen ander keuse as om 'n gevolmagtigde aan te stel.

    My "oplossing" kan veroorsaak ander probleme, so ek nodig het om te weet :-).

    Ek plaas:

    curl_setopt ($ verband, CURLOPT_PROXY, 'http://foo.com:nnnn/'); (die foo.com is my volmag, en die nnnn is die poort nommer)

    in die voorkant van elke CURLOPT_URL lyn. Nie baie elegant.

    ---

    Op hierdie punt vertaling van die top vlae werke nie, maar baie stadige reaksie.

    Ek sien nie enige vlae op die plasings hulself.
    Laaste geredigeer deur hmspain; 21-06-12 op 17:44.

  8. #18
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ons het nog nooit enige probleem met volmag opgemerk het nie. So miskien is niemand wat dit gebruik met volmag of die probleem is spesifiek op jou bediener verstellings.

    Great dat jy die kwessie opgelos. Vir 'n nuwe probleem wat jy reeds geopen nuwe draad en daar het ek reeds aan jou stuur beantwoord. Hou asseblief een probleem per een draad - dit sal ons in staat stel om 'n beter bestuur van die kwessies.

    Ons is nie bewus van enige moontlike kwessie van jou wysigings. Soos ek geskryf het is dit spesifiek net na jou bediener verstellings. Kyk net hoe vBET optree en hoe vertaling verskaffers optree.

    Het jy behoefte aan meer hulp met die kwessie?

  9. #19
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Geen reaksie - oorweeg die probleem is weg. Indien nie, skryf gerus in hierdie draad

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •