BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: vBulletin Version 4.1.10

Default vBulletin Version 4.1.10

Ek dink oor hierdie mod, maar wil net graag die volgende weet

1. Is dit 'n missie om te installeer ek 'n paar ondervinding in die installering van mods het, maar ek hou nie daarvan om te handleiding wysig kode.
    2. U het gesê dat die vrye vertaling perke hoe werk dit?
    3. Watter koste sal ons kyk na die betaal vertaal dienste?
    4. Sal dit werk op my velle van PurevB.com

Ek dink dat dit al vir nou

Afgetree;)

Hi
    1) Ons het volle Instalation diens descibed in ons forum, as dit is nie al wat ek graag sal help om jou, ook jy kan dit gedoen word deur die "Integrasie-/ instlation diens te koop"
    2) Generaly na 'n paar bedrag van die karakters, vertaling verskaffer maak nie vertaling nie meer daardie dag nie, maar dit sal uit die volgende dag weer in staat gestel word
    3) Jy kan jou eie perke so koste hang net op jou - Ook van ons volgende uitgawe wat jy kan doen vertalings hand vir gratis!
    4) vBET sal werk op elke vel in vBulletin forum

Voel asseblief vry om verdere vrae te vra, sal ek gelukkig wees om jou te help

Wel, ek die produk gekoop het reeds en geïnstalleer het, maar ek dink ek sal moet die integrasie-/ instlation diens te koop, maar kan nie sien waar ek moet dit nou te doen

PS Ek het 'n e-pos stuur, maar geen antwoord so ver en kan jy asseblief hierdie matigende storie op my pos

Afgetree;)

Hi
    Hier is die url vir jou: http://www.vbenterprisetranslator.co...=installations
    Ek het ook toelaat om jou te plaas sonder aangeneem

Ok dankie sal ons die aankoop van hierdie diens kort

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •