BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 26 van 26

Thread: Mense wat my site besoek word gevra om eers 'n vraag in Russies?

Senior Member

Dis nie die verduideliking, my blaaier het nog nooit gestel in Russies, maar ek het dit toe ek aangemeld uit, net soos hy gedoen het, kan nie instaan dat sy leser nooit Russies, maar hy is indian, woon in Nieu-Dehli en tipes en praat in Engels so hoekom op aarde sou ons koekies as Russiese gelees word?

Afgetree;)

my vra om verskoning dit lees hoofde, kan jy nog nooit / Russiese taal te gebruik, maar u blaaier kan dun jy was. Dit is Al wat ek kan sê sonder om dit jammer dat ek nie kan sien hierdie pop

Senior Member

Ek het die Russiese taal afgeskakel het, terwyl die pop-up sal jou nie help as een keer wat jy verwerp dit, is dit nie terug te kom (ten minste nie vir 'n rukkie!), Is dit nie moontlik vir my die leser te "dink" Ek het of gebruik Russiese taal, die enigste taal wat nog ooit in my leser is, is die verstek Engelse Verenigde Koninkryk, soos ek gesê het Ek kan nie instaan vir die persoon wat dit aangemeld het, het ek dit ervaar het en im redelik seker dat ander te .

Ten einde vir 'n taal fout om plaas te vind ek wil of om fisies te verander, gebruik sagteware (vBET) te verander of ons 'n Russiese gevolmagtigde (of volmag tot valse Russies) waarvan slegs een is vir my moontlik en dis vBET.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Ek verstaan nie waar jy gaan. Jy het 'n eenvoudige antwoord - die gedrag word gedwing om deur jou - jy het dit in instellings.
    En jy kan maklik draai dit in Admin CP -> vBET -> Misc -> lei na gebruiker taal.
    Gaan daarheen en stel Gestremdes. vBET sal nie vra of REDIRECTION nie.

Dit is wonderlik dat vBET optree hoe jy dit ingestel het. Dit sou sleg wees as dit ignoreer jou stellings. Vir sagteware maak nie saak watter taal gebruiker praat of wat hy beweer oor sy browser settings. Vir sagteware enigste ding wat saakmaak is werklike headers wat kom met die versoek. En dit is met instellings wat ons praat oor nagegaan. Niks meer nie. Dit is hoe die vBET hier werk en jy kan maklik verander as jy wil. deur jou konfigurasie.

Ek stel voor om jou browser settings kyk wanneer dit weer sal gebeur (dit wat jy nog sal gevra doorverwijzing aangeskakel). En as jy nie daar sal vind in taal instellings die taal wat jy gevra word om te herlei, dan check ook wat kom na die bediener (voeg 'n paar stompe) - onthou asseblief dat Internet is 'n groot plek en jou pakkette kom deur baie plekke - is dit moontlik dat sommige instaanbediener voeg eie kop op jou versoek. In elk geval - daar is geen magic. As jy gevra waar om te lei deur vBET en dit was te lei na die Russiese taal dan rout versoek het in taal kop Russiese taal op die top van al die tale bekend deur vBET. Jy kan dit jouself as jy wil - net gaan na 'n lêer / Includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php en kyk funksie vbet_getRedirectionLanguage. Dit is ook 'n goeie plek om jou logs te voeg as jy iets wat ons 'n fout en wil om dit te bewys aan ons.

Indien u verkies om volledige aansoek te skakel in plaas van een parameter (wat jy vir jouself stel) - doen wat jy dink, dink wat jy doen ... Dit is jou forum. Ons is gelukkig om jou te verduidelik waarom dit gebeur het en hoe jy dit kan verander. As jy hulp nodig het, kan jy net skryf

Senior Member

Michael, dankie vir die reaksie, Ja, ek het vBET ingestel om te vra en vBET hierdie manier te werk sonder probleme, maar die probleem was dat ongeregistreerde of peopel wat teken uit die Aansturing vraag, vBET, word gevra om so ver as wat ek weet moet nie werk op hierdie manier, ook die taal is Russies, so hier is die twee scenario's:
    1. Ongeregistreerde gebruiker uit Indië besoek die site, is sien die pop up (in Russies) vra as hy wil sy taal te stel in Russies, hy weier en kan die webwerf sien as normaal in Engels, indien hy aanvaar (maar asseblief in gedagte as wat hy praat nie russian hy kan nie lees nie die pop-up) hy vervoer na Microsoft Office Help - Microsoft Office Bespreking - Excel VBA Programmering - Toegang Programmering

2. Ek kry vertel oor hierdie (en ervaar het dit self in die verlede) en teken van die forum, kies die skakel om my te neem na die plek waar ek lees voor en dan kry ek die pop-up in Russies, die dieselfde scenario as hierbo plaasvind

As ons uitgeteken hoekom sou ons aangebied word met die pop-up? die pop is net vir aangemeld mense is dit nie?

Dit sal nie my bediener in die Verenigde Koninkryk as sy en is opgedra, ek het totale beheer daaroor, as ek sadi al, ek het die Russiese taal nou af so hopelik sal die saak stop.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    As ons uitgeteken hoekom sou ons aangebied word met die pop-up? die pop is net vir aangemeld mense is dit nie?
    Nee dit vir mense wat nuwe sessie begin gebeur:
    Quote Originally Posted by Parameter description
    Redirect sal slegs gebeur by die begin van die nuwe sessie (kliënt moet cookies aangeskakel of sal getrek word elke keer).
    En dit word erken deur die koekies.

Ek het net wat saak maak vir jou bediener is watter taal kop kom met die versoek. En dit blyk dat in stand jou scenario kop met die Russiese taal met die versoek gekom het. Gaan asseblief jou server configuration - miskien het jy al 'n paar standaard taal bygevoeg wanneer daar geen taal kop. In elk geval, ek twyfel dat ons fout hier. Hierdie funksie is nie wat aangepas is vir 'n baie lang tyd en dit werk goed. Ons kan kyk as dit weer sal gebeur nie in die logs - heel waarskynlik dit sal wys wat ek geskryf het - dat die Russiese taal kode is stuur 'n gepaste opskrif. As ek verkeerd is, sal ons die fout regstel, maar eers moet ons nodig het om te bevestig dat daar is 'n fout.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •