BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 26

Thread: Mense wat my site besoek word gevra om eers 'n vraag in Russies?

Afgetree;)

Ek logouat / aanmeld, blaai 'n paar poste en ek het nie 'n pop-up sien. Kan jy beskryf asseblief vir my stap vir stap wat om te doen die pop-up window?

Senior Member

Ek dink jy sal koekies nou duidelik, maar toe was dit vir my (en ek het dit gesien 'n paar keer myself) ek uitgeteken gekliek op die skakel om terug te keer na die bladsy het ek laas gesien en die boks inloer en die werf nie behoorlik laai totdat een van die knoppies kon gebruik het, het ek ervaar dit in IE9 die gebruiker wat dit aangemeld Firefox gebruik

Afgetree;)

Ok ek sal dit in daardie blaaiers toets

Afgetree;)

Nog geen pop-up. Gee asseblief vir my 'n presiese lys, "het wat om te doen wanneer dit aan jou toon. Presiese url, presiese vertaling (indien nodig), wanneer (in watter draad) te teken, wat probeer om aan te meld - alles kan saak

Senior Member

Die stappe wat ek aan julle gegee het is hoe dit gebeur, ek kan nie herskep dit weer, ek het daarin geslaag om dit een keer te herskep nadat dit gepos is van die probleem hier, maar kan nie weer die gebruiker het nie 'n url anders as die een wat hy getrek het Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office обсуждения - Excel VBA-программирование - доступа en toe dit gebeur het vir hom ek is baie twyfel dat ek daarin geslaag om die presiese draad te kies hy het gedoen te kry boodskap aanstuur.

EDIT: hy is net vir my gesê dat hy nie aangemeld is, het hy net in die URL van die webwerf in sy die leser om hom daar te kry en die pop-up!

Afgetree;)

Ek weet dit is die probleem vir jou, maar nou is moeilik om te raai wat kan Gangen dit. Kan vra hom wat sy gebruiker taal is?

Senior Member

Ek het julle al hierdie inligting aan die begin van die draad, hy het nie 'n forum plaas taal as hy is nie onderteken is, word sy leser Engels en hy is die Indiese woon in New Dehli ******

Afgetree;)

Ok dankie. Ek sal dit weer kyk nie, maar soos ek gesê het dit is moeilik om te raai wat dit coused, vBET Migal is hierdie week, maar nadat hy terug is, sal ons praat oor hierdie kwessie. As jy enige verdere inligting oor 'n fout laat my asseblief weet.

Senior Member

Ok, maar ek het dit steeds 'n goeie paar weke gelede, toe verdwyn toe ek het die opgradering, maar nou blyk dit dat dit kan nog steeds ervaar word, ek mag dalk net die aanskakel van die Russiese taal as wat ek kan nie staatmaak op die probleem nie teenwoordig te wees en wanneer my Alexa getalle het van 79.000 tot meer as 300,000 dan dit is ernstig, my posisie is besig om terug te kom, maar soos ek gesê het ek nie n kans vat nie, so ek sal dit afskakel.

Afgetree;)

Terwyl ons kan nie hierdie pop kyk van binne is daar een explenation waarom dit blyk in russian (dit volledig te deaktiveer, soos ek gesê het in vorige post, doen: admincp -> vBET -> Misc -> lei na gebruiker taal: Gestremdes):
    -Na afteken - gebruiker het nog nie sy instellings - hy behandel soos gas, pop gelees cookies van jou browser settings

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •