BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Voordat die hernuwing van my rybewys Ek wil graag 'n paar antwoorde.

Senior Member

Default Voordat die hernuwing van my rybewys Ek wil graag 'n paar antwoorde.

Is die nuwe vBET updates native (uit die boks) ondersteuning vBuletin 3.6.12 of moet een van die ondersteuningspanne lede of ons veronderstel om iets te kry om dit te werk te mod?
    Groete

Afgetree;)

vBET ondersteun nuutste vBulletin uitgawes. Ons produk is ook compatibile met elke vBulletin release, maar daar is 'n moontlikheid dat 'n paar ekstra integrasie sal nodig wees wanneer die opgradering van vBulletin aan sommige ouer weergawes

Senior Member

Kan ek dit self doen? Is daar 'n gids?

Senior Member

En hoe werk die betaal api2, Microsoft ens werk? Is dit al selfverduidelikend?

Afgetree;)

Kan ek dit self doen? Is daar 'n gids?
    Heel waarskynlik sal jy nie nodig om enigiets te alle - Maar ek kan nie verseker dat jy van daardie. Maar, as sommige fout verskyn, sal ons jou help en lei jou

En hoe werk die betaal api2, Microsoft ens werk? Is dit al selfverduidelikend?
    Jy sal net om te beweeg (open nuwe) rekening in Microst Azure Server nie - jy kan ook Teken in met jou ou MSN ID, en nuwe aansoek Skryf in vir die Microsoft Vertaling API te registreer +

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •