Is die nuwe vBET updates native (uit die boks) ondersteuning vBuletin 3.6.12 of moet een van die ondersteuningspanne lede of ons veronderstel om iets te kry om dit te werk te mod?
Groete
Is die nuwe vBET updates native (uit die boks) ondersteuning vBuletin 3.6.12 of moet een van die ondersteuningspanne lede of ons veronderstel om iets te kry om dit te werk te mod?
Groete
vBET ondersteun nuutste vBulletin uitgawes. Ons produk is ook compatibile met elke vBulletin release, maar daar is 'n moontlikheid dat 'n paar ekstra integrasie sal nodig wees wanneer die opgradering van vBulletin aan sommige ouer weergawes
Kan ek dit self doen? Is daar 'n gids?
En hoe werk die betaal api2, Microsoft ens werk? Is dit al selfverduidelikend?
Heel waarskynlik sal jy nie nodig om enigiets te alle - Maar ek kan nie verseker dat jy van daardie. Maar, as sommige fout verskyn, sal ons jou help en lei jouKan ek dit self doen? Is daar 'n gids?
Jy sal net om te beweeg (open nuwe) rekening in Microst Azure Server nie - jy kan ook Teken in met jou ou MSN ID, en nuwe aansoek Skryf in vir die Microsoft Vertaling API te registreer +En hoe werk die betaal api2, Microsoft ens werk? Is dit al selfverduidelikend?