Hi Ek het gedink die nuutste vrystelling van vBET veronderstel was om die oorspronklike teks in die plek te verlaat as 'n vertaling nie gemaak kan word? Ek is nog steeds leeg vertalings Inleiding
Hi Ek het gedink die nuutste vrystelling van vBET veronderstel was om die oorspronklike teks in die plek te verlaat as 'n vertaling nie gemaak kan word? Ek is nog steeds leeg vertalings Inleiding
Hi
Latest vBET is gemaak in die manier nie leeg vertaling bladsy te wys.
In die skakel wat jy my gegee het ek sien onvertaalde teks - nie leeg is, en as ek dit vertaal na Duitsland is dit blyk te werk
Ook vBET oorspronklike teks sal wys slegs as vertaling verskaffer limiet fout terugkeer nie, maar as jy nog ander foute di slegte sleutel sal jy sien leë vertaling bladsye.
Asseblief, as dit gebeur run toetse vir verskaffers en wys my die resultate
Die vertaling is daar as ek kliek op die pyltjie om oorspronklike teks nie, maar net leeg is in die boks om te wys, ek het die nuutste vBET geïnstalleer.
EDIT: Dit is nou vertaal, maar ek het 'n paar van hierdie, veral indien die plaser hul post taal het gekies as nie Engels is nie, maar dan gepos word in Engels die boks leeg bly, maar die dropdown vir oorspronklike teks toon die teks in englsh.
Ek was onder die indruk dat indien die perke is getref dat die pos sou die oorspronklike teks wys, sodat ek moet nooit 'n leë boks ek moet altyd die oorspronklike taal sien?
Ja, indien die limiete bereik wat jy moet nooit leë enigiets, net onvertaalde teks sien.
Kan jy asseblief vir:
Wys my presiese URL waar die fout verskyn
-Run toets om te sien of die rquest vertalings API is ok
As alles blyk te wees ok, kontroleer asseblief u konfigurasie
Ook as dit nie help nie, kan jy probeer om te Reupload alle vBET lêers weer NIE produk net Reupload al die lêers -> indien daar was 'n byvoeging tot veranderinge in jou lêers wat jy sal hê om dit weer te doen
As dit nie nuttig wees ek sal moet check dit op die plek
wanneer ek sien die volgende een wat ek u sal verwys na die url, het nie verander nie enige ander opset as gas kas (verkort die tyd as hulle 'n oog wat nie vir een of ander rede 'n CSS styling van wanneer die kas tyd is om lank), het nie verander nie enige ander lêers as dié opdrag in die installasie aangeskakel ReadMe.
Ek het 3 API sleutels, Google V1, Google V2 en Microsoft, maar regtig, as die API is nie werk nie behoort op te tree asof daar was geen vertaling en laat oorspronklike teks in plek, so sal die API nie 'n probleem .
Nie presies nie. Slegs as jy jou perke bereik, vBET sal onvertaalde teks verlaat, in enige ander geval d.w.s. nie geldige sleutel nie, sommige PHP-foutversoek - die teks kan leeg wees. Daarom het ek jou gevra om toetse uit te voer - om te sien of alles 'binne' ok isEk het 3 API sleutels, Google V1, Google V2 en Microsoft, maar regtig, as die API is nie werk nie behoort op te tree asof daar was geen vertaling en laat oorspronklike teks in plek, so sal die API nie 'n probleem .
Nou het ons sal moet wag totdat jy wys my die url - sonder dit is vir my onmoontlik om te raai wat gebeur het
Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 02-12-11 op 12:17.
Ek het die nuutste vBET en nog steeds spasies geïnstalleer http://www.thecodecage.com/forumz/in...post1054992513 die API limiete bereik is, maar leë titel ... ens
Sien foto's!
Hmmm 187KB foto's en kan nie post dit hier, sodat hulle is op my site:
http://www.thecodecage.com/blanktitle.png
http://www.thecodecage.com/nocontent.png
As jy seker is dat jy opgelaai het al die nodige lêers, upgrated vBET produk in admincp, en het al die lêers uitgawes korrek (daar is geen ekstra uitgawe nodig, net kinders na die begin van die gebruik van vBET)
Om seker te wees hoe dit lyk, ek sal om dit te chceck op die plek, kan jy dus asseblief PM jou toegang besonderhede: ftp en admicp
Reg nou Ek kan my voorstel een geleentheid vir rede:
Een van die vertaling API wat jy gebruik is gebroke - verkeerde sleutel, verkeerd is iets anders - Don t weet dit nie, en so, toe skakel outomaties vBET op daardie een - gebroke API, ontvang nie Moenie transated teks, of "grense bereik" inligting, kan dus nie skakel dit te domkop vertaler = laat utranslated teks
Soos ek gesê het: run toetse en wys my die resultate toetse
Ek het pm'd jy die werklike toetse en toegang besonderhede, ek is nie nuwe te hardloop forums en beslis het opgelaai en oorskryf al die lêers en vervang die produk ingevoer, en soos ek limiete bereik is, maar nog steeds leë teks hier Josef Maria
Enige ander veranderinge is voorheen gedoen in die vBSEO lêers en htaccess.