BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 22

Thread: Alle vertalings opgehou werk - al die drade is leeg wanneer 'n vlag word gebruik

Exclamation Alle vertalings opgehou werk - al die drade is leeg wanneer 'n vlag word gebruik

Ek het nie enige veranderinge. Ek is op vBulletin 3.6.8 met vBET3.4.1.

Het Google sy Vertaling API of iets verander?

Ek het net opgegradeer 3.5.2 vBET nou my vertaling is heeltemal leeg. Wat mis ek?

Ok. Ek het hierdie loop googletest.php. Lyk soos ek is deur Google opgeskort

Begin vertaal toets vir Google API v1
    Toetsuitslag: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdagte Voorwaardes van Diens misbruik Sien asseblief http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 566,118164062

My Microsoft API-toets lyk goed. Indien my vBET nie vertaal met Microsoft API?

Begin vertaling toets MS
    Toetsuitslag: ï »¿" Hallo "
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 492,813964844

Afgetree;)

Hi,
    Ja, dit kan die toets wat jy gedoen het nie, maar kan misleidend wees, becouse dit toets vertaling slegs in een sekonde
    Kan jy asseblief kyk:
    - Het jy
    admincp -> vBET -> Vertaling Providers -> Gebruik Google Slegs: GEEN
    - Het jy werk = oplaai weer gids upload-keer -> vbet_translation_options indien geen asseblief, doen

Ja, ek het 'Gebruik Google Slegs: NO "en ek het vbet_translation_options gids oplaai.

Nou as ek klik op 'n vlag, kry ek die volgende fout:

Fatal error: Call to undefined funksie save_settings () in / home / smera / public_html / forums / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 28

Ek onthou vaagweg ek begin om bogenoemde fout nadat ek het 'n paar veranderinge wat gebaseer is op die FAQ aanbeveling oor prestasie. Voel soos dit dalk verband hou met die geheue kas of iets
    Laaste geredigeer deur myandy99; 30-10-11 op 19:00. Rede: verdere besonderhede

Afgetree;)

Het jy enige lêers, (anders as vir vBSEO integrasie verwyder / wysig)
    Kan jy asseblief vir my sê watter stappe (van FAQ prestasie wenk) gemaak is?
    As jy nie enige van hierdie asseblief PM my onthou jou toegang detailes ek sal dit check op jou bediener

Ek onthou die probleem plaasgevind het nadat ek Geheue Cache verander vanaf Geen na iets. Maar nou selfs al het ek die geheue kas verander terug na 'Geen' om die probleem nog bestaan

Ek het nie enige lêers, (anders as vir vBSEO integrasie verwyder / wysig)
    Laaste geredigeer deur myandy99; 01-11-11 op 13:22.

Die lyn van die kode waar fatale fout voorkom blyk om die volgende te wees. Kan ek kry 'n paar antwoorde?

Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

Afgetree;)

Jy fout verskyn, want van die stelsel kan nie vind funksie save_settings wat is vBulletin funksie en moet in adminfunctions_options.php nou ek weet nie hoekom dit nie gevind kan word, kan heroorweeg reupload al vBET lêers, of tevrede PM my toegang besonderhede, en ek sal dit na te gaan.
    Dit is nie moontlik om hierdie fout was uitgelok deur veranderende geheue kas waarde

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •