Geen foute wat ek Apache logs, toegang fout of andersins
Reply with qoute, sal jy sien kwotasie en wanneer jy dit stoor kwotasie te post is weg, op die aanskakel van vBET alles gewerk
Geen foute wat ek Apache logs, toegang fout of andersins
Reply with qoute, sal jy sien kwotasie en wanneer jy dit stoor kwotasie te post is weg, op die aanskakel van vBET alles gewerk
Laaste geredigeer deur techanalyst; 11-10-11 op 21:17.
Asseblief vertel presies hoe om dit te reproduseer.
- Hoe kan jy antwoord (vinnig of gevorderde of saak is vir die stand)?
- Is dit vir elke boodskap of vir 'n paar spesifieke (gee asseblief URL presiese voorbeeld boodskap waar ons kan dit sien na die reageer met die kwotasie) gebeur? (Op hierdie oomblik moet ons 'n inhoud wat ons weet dit breek op jou forum)
- Is dit gebeur wanneer jy antwoord op vertaalde bladsy of nie vertaal bladsy of stand?
Ons sal eers probeer om dit op ons toets forum (hier het ons nog nie werk na vBulletin 4.1.7 ons nog monitor dit op ons toets byvoorbeeld) om voort te plant.
Net 'n pos kliek, Reply with quote, sal jy sien dit eens dan kan jy post sy nie daar nie, niks besonders nie
1.) Kliek op Antwoord met nog niks
2.) Behalwe
3.) Enigste reaksie is gered, is die kwotasie weg
Gestremd is die helfte van die plugins dink dit was 'n ander, geen verandering, gestremdes vBET en spuitbalk gewerk
Antwoord op alle vrae sodat ons in staat sal wees om dit presies dieselfde in ons toets forum te stel. Dit sal red jy stuur ons toegang tot die details as ons in staat sal wees om voort te plant op ons toets forum. Op die oomblik het jy net 1 van 3 vrae gereageer het.
Hi Ek het probeer om thiss probleem om voort te plant in my toets forum, en ek het altyd kry al die boodskappe (aangehaal en antwoord)
Kan jy ons meer inligting - pm jou toegang detail en ek sal dit uit op 'n plek
Ive verloor totale belang in hierdie werk te kry, sy het net drie dae is maar Ill het die 200 + verlies te aanvaar, het ek geen terugbetaling is vertel, moet jy werk jou vrae "Geen terugbetalings"
Ek kan nie voortgaan om die forums te bring, en waar jou plugin werk nie die geval is vir my (tydperk), Ek is nie gaan toelaat om te gaan op my forum, dit asblik, kry net jou plugin werk om te hoor jy sê "Ours werk kontak met die ander ", dat ek withlut vertaler kan lewe, Ek kan nie leef sonder die ander plugins
Siek terug te kom wanneer dit die manier wat ek nodig het om tot dan my rekening, rekening en alles asseblief verwyder werk, Im manier te geïrriteerd
Laaste geredigeer deur techanalyst; 12-10-11 op 13:28.
Hi. Ons het nie FAQ te werk is dit nie FAQ - hele beleid word beskryf in die lisensie-ooreenkoms wat jy aanvaar het. Ek verstaan nie jou 200 + verlies - nie presies weet wat bedoel jy, maar vBET nie crash jou forum wat funksioneel is en dit was jou besluit om te begin werk op 'n ware forum. Meeste uit kliënte het nie enige probleme met vBET self wat 'n groot kwaliteit (op hierdie oomblik is daar is nie 'n fout verslag wat oop is). Ons is nie in staat om wat is die oorsaak van jou probleem sonder toegang tot jou forum - dit is nie reproduceerbare op ons toets forums. Let asseblief daarop dat almal het 'n ander stel van plugins en miskien is dit is 'n konflik met ander mod, of net iets verkeerd gedoen het tydens installasie / config. Natuurlik miskien is dit is vBET bug, maar ons kan dit nie bevestig nie totdat ons in staat is om dit te reproduseer op ons toets omgewing.
Niemand vra jou om jou forum af te bring nie - soos ek verstaan, werk jou forum goed wanneer vBET aangeskakel word en jy beweer dat daar net 'n probleem is met kwotasies wat nog nie geverifieer is nie, so ons weet nie of dit vBET se skuld is of nie. Soos U uself in ander beskryf het, werk u draadinprop vir uDit is deur jou bevestig. Moet dus asseblief nie vals stellings skryf nie - vBET werk en vertalings van vertaalverskaffers word op u forum vertoon. Dit is bevestig deur u en ons personeel (ek persoonlik). Ons weet jy is gefrustreerd omdat jy nie hou van die manier van integrasie met vbseo nie - hou steeds by sinne wat waar is. Dit word deur u bevestig dat vBET op u forum werk.
Vandag / môre Radek sal hierdie einste forum werk na vBulletin 4.1.7 - jy is welkom om te probeer om jou probleem op te reproduseer. As jy e nie in staat is om dit hier te doen, ons ook sal moet toegang besonderhede te kry om te werk met die kwessie, want dit sal beteken dat jou probleem is nie verwant aan vBET, maar aan u spesifieke omgewing (opset, ander plugins, moontlike verkeerde installasie) . Ook moet asseblief nie probeer om toekoms te voorspel nie - jy kan dit nie doen nie. So asseblief net vashou aan in plaas van die skryf van fantasie oor hoe dit sal wees '- dit bring ons nêrens. Niemand vertel jy enige van jou plugins te skakel - jy is histeries hier of net probeer om te maak 'n geraas (wat?). Ek glo jy het iets soos dit te hoor voor - miskien van vBulletin span, miskien van vBSEO span, miskien iewers anders. Maar jy het dit nie gehoor nie. So asseblief sonder om stories. Asseblief vashou aan die probleem - niemand weet wat sal wees. Miskien wel ons sal so iets vertel nie, maar soos jy kan sien in ons integrasie artikel het ons spandeer baie van ons tyd om gebruikers te help met die ander mods en vBET.
So asseblief, kom terug wanneer vBulletin 4.1.7 sal wees op ons forum mier probeer om jou probleem op te reproduseer. Reg nou volgens ons kennis is dit vBET werk boete op vBulletin 4.1.7 op ons toets byvoorbeeld. Jy sal in staat wees om om dit persoonlik te kontroleer. So werk dit die manier waarop ons gebruikers dit nodig het - werk korrek. Ons sal regtig bly wees as jy vind fout in vBET en glimlag Ek sal hierdie draad skuif na die fout reporting artikel - want dit sal beteken dat ons vBET een meer tyd kan verbeter te gee ons gebruikers 'n groot gehalte. So jy is welkom hier om terug te gaan en wys ons die kwessie. Ons sal nie in staat wees om iets op te los sonder die moontlikheid om voort te plant. As dit gereproduseer kan word net op jou forum (niemand beweer dat hy het dieselfde probleem en het nooit voor iets soortgelyks gebeur), dan moet ons jou forum ons wat aan die gang is en is daar enige kwessie te vind.
Gee my die inligting te verwyder en die verwydering van elke deel van hierdie ding, lêers kode alles sonder enige probleme veroorsaak op my huidige forum
Hou op om te vertel van die kliënt wat hulle wil hê, Im die kliënt en Ek vertel jou wat ek wil hê
Het ek nodig om te sit in 52 tale?
Hi - asseblief punt waar ek vir jou gesê het wat jy wil - ek weet nie wat jy verwys en dit is reeds bevestig dat jy sinne sonder enige dekking, so ek wil u vra wat jy presies skryf oor. Op hierdie draad woorde "wil" en "kliënt" is net in jou laaste pos. Op die oomblik het ek weet nie wat jy skryf oor nie.
Te verwyder asseblief:
1. En verwyder deur die Admin CP
2. Verwyder vBET reëls. Htaccess indien sodanige is bygevoeg
3. Verwyder al die lêers wat opgelaai is na 'n FTP (dit is genoeg om slegs lêers opgelaai na te verwyder / Includes / xml dit sal jou Admin CP menu beïnvloed, selfs nadat verwyder, geheel die res kan net bly)