BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 5 FirstEerste 12345 LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 48

Thread: Antwoord met nog niks opgehou werk

Im weier om my forums, nie ondersteuning te breek: P die feite reguit

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

. 1) Dit is belangrik om te maak duidelik nie integrasie is gepas, veral wanneer die gebruiker state dui daarop dat dit nie - dit is nie beledig nie dit is die vraag moontlike oorsake van probleme te verifieer. Ons het nie verklaring af te lê en dan vertel dat ons nie die stelling gemaak het.
    2) Op die oomblik is jy net 'n kwessie wat nooit bevestig dit hoegenaamd bestaan of is dit vBET kwessie, omdat jy weier om dit te wys oopmaak. Vroeër jy het een probleem wat veroorsaak is deur verkeerde integrasie oop, so dit is nie veroorsaak deur vBET nie, maar deur 'n menslike fout / verkeerde opset. So waar is jou baie probleme? Ook asseblief lisensie-ooreenkoms te lees - foute is nie rede vir terugbetaling. Ons los foute as daardie bestaan. Op die oomblik is daar geen enige oop fout verslag.
    . 3) Jy kan gebruik vBET - jy jouself bevestig dat dit werk.

vBET werk vir jou - jy het dit bevestig en ons personeel ook (my persoonlik). Jy kan maar vBET installeer en instel dit korrek en hardloop. Verkeerd opset / installasie is nie rede vir terugbetaling.

Niemand het jou ooit beledig. Stop dit.

vBET werk. Hierdie einste forum is 'n bewys en baie ander ons kliënte forums is 'n bewys. Jy moes net slegte installasie / konfigurasie en jy jouself bevestig dat nadat dit te doen toepaslik dit werk op jou forum. So waar is jou punt? vBET werk op jou forum - jy persoonlik het dit bevestig.

Natuurlik kan jy rapporteer dit niks sal verander nie. vBET werk, het jy geen rede vir terugbetaling nie en jy wil net ons wettige ooreenkoms te breek. Lees asseblief Lisensie-ooreenkoms. Alle vBET funksies word beskryf op hierdie forum en almal is waar.

Het jy hulp nodig het met hierdie probleem?

Die lisensie wat ek gekoop het behoort aan sagteware wat veroorsaak probleme vir ander plugins ek gebruik

Support - As ek gee jou toegang tot jou gaan vBSEO te manipuleer, dis nie 'n oplossing nie, en Ek is nie te aanvaar dat, vBSEO nul kwessies veroorsaak op my site

Quote Originally Posted by techanalyst View Post
    Im weier om my forums, nie ondersteuning te breek: P die feite reguit
    Jy was nog nooit gevra word om jou forum te breek. Let asseblief daarop dat jy net kan ons toelaat om jou te ondersteun deur die stuur van toegang tot inligting (ons vra dat jy dit reeds verskeie kere). Ook jy kan werk op toets gevalle.

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie saak?

Quote Originally Posted by vBET View Post
    . 1) Dit is belangrik om te maak duidelik nie integrasie is gepas, veral wanneer die gebruiker state dui daarop dat dit nie - dit is nie beledig nie dit is die vraag moontlike oorsake van probleme te verifieer. Ons het nie verklaring af te lê en dan vertel dat ons nie die stelling gemaak het.
    2) Op die oomblik is jy net 'n kwessie wat nooit bevestig dit hoegenaamd bestaan of is dit vBET kwessie, omdat jy weier om dit te wys oopmaak. Vroeër jy het een probleem wat veroorsaak is deur verkeerde integrasie oop, so dit is nie veroorsaak deur vBET nie, maar deur 'n menslike fout / verkeerde opset. So waar is jou baie probleme? Ook asseblief lisensie-ooreenkoms te lees - foute is nie rede vir terugbetaling. Ons los foute as daardie bestaan. Op die oomblik is daar geen enige oop fout verslag.
    . 3) Jy kan gebruik vBET - jy jouself bevestig dat dit werk.

vBET werk vir jou - jy het dit bevestig en ons personeel ook (my persoonlik). Jy kan maar vBET installeer en instel dit korrek en hardloop. Verkeerd opset / installasie is nie rede vir terugbetaling.

Niemand het jou ooit beledig. Stop dit.

vBET werk. Hierdie einste forum is 'n bewys en baie ander ons kliënte forums is 'n bewys. Jy moes net slegte installasie / konfigurasie en jy jouself bevestig dat nadat dit te doen toepaslik dit werk op jou forum. So waar is jou punt? vBET werk op jou forum - jy persoonlik het dit bevestig.

Natuurlik kan jy rapporteer dit niks sal verander nie. vBET werk, het jy geen rede vir terugbetaling nie en jy wil net ons wettige ooreenkoms te breek. Lees asseblief Lisensie-ooreenkoms. Alle vBET funksies word beskryf op hierdie forum en almal is waar.

Het jy hulp nodig het met hierdie probleem?
    1.) Integrasie vs kode manipulasie, Ek is 'n ingenieur, kode manipulasie is nie integrasie feitelike bewoording "Kode Manipulasie" Sy vals advertensies op die mark dat as integrasie
    2.) Nie die mens nie, ek het weer my htaccess skryf jou stelsel te kry om behoorlik te werk, en jou eie htaccess lêer het nie vir my werk nie waar ek die gebruik van inhoud
    3) Een taal ******************** .. waar het ek sê dat meer as een gewerk het? Weer dis nie 'n enkele funksie uit van 52 gewerk, hows wat die werk, my God man

Jy het belediging jy het vir my gesê om 'n terapeut om basies te sien: P dis beledigende

Configuration vs manipulasie, dit veroorsaak ander plugins ophou werk, byvoorbeeld VBTube nie vertoon video's, vbnotifications was nie meer mooi klein oortjies hulle die bladsy van vullis kode word 1/3rd

Jou plugin veroorsaak dat dié kwessies

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Jy was nog nooit gevra word om jou forum te breek. Let asseblief daarop dat jy net kan ons toelaat om jou te ondersteun deur die stuur van toegang tot inligting (ons vra dat jy dit reeds verskeie kere). Ook jy kan werk op toets gevalle.

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie saak?

Enabling vBET sal veroorsaak DIE HELE FORUM die kwessies (vra my in staat te stel plugin = forum breek jou sê jy nie het vra my te her-in staat stel om dit?) Dis NIE 'n enkele geval, ek nie wil jy met toegang want ek weet youll manipuleer te hê KODE en i dont wil-kode gemanipuleer, manipulering van die kode beteken forum plugin opgraderings ens 'n nagmerrie geword

Sure Ek wil help sonder aangeskakel vBET op my forum, geen kode manipulasie dis hulp, manipuleer kode is nie help
    Laaste geredigeer deur techanalyst; 12-10-11 op 17:08.

Ek afskakel vBET probleem gaan weg eenvoudig, wat anders moet ek wag en sien is gebreek man jy is dik soos 'n staal-balk

As ek 'n trui te koop en dit freys binne 30 dae, ek neem dit terug en hulle óf terugbetaling my of gee my iets anders sy eenvoudige, jy het niks om my, dat julle onkundig moet tydperk aan te bied

Vertel jy die probleem, nou wil jy toegang tot my forums admin paneel? Hoekom sou ek dit doen nie, jou besorgdheid is net vir jou self 'n plugin wat ek nie omgee as dit werk op' n vanielje site, is dit nie die geval op my werk, ek het dit gekoop met bedoelings en begrip sal dit nie, maar dit nie die geval
    Jy is reeds ontdek valse sinne te skryf wat ons nodig het om te bevestig die kwessie bestaan nie. Ook dit kan konflik met ander plugin vBET ding nie.
    Inval wet gee jou geen 30 dae beleid. Ek weet nie jou plaaslike wette, maar ek dink dat dit is winkel beleid om nie die wet nie, en selfs as dit is die wet wat jy gekoop lisensie in Pole en jy dit uitgevoer na jou land. vBET lisensie is in die Inval wetgewing - dit is duidelik in Licentieovereenkomst ingesluit. Ons bied u ondersteuning en werk vBET - jy weier om dit net en dit is jou besluit. Ons betaal nie as gevolg van die gebruiker besluit om steun te weier.

Lees asseblief Lisensie ooreenkoms - enige potensiële foute is 'n normale ding in enige sagteware-lewensiklus en dit is nie basis vir terugbetaling. Is daar ook nie bevestig het jy al 'n fout of probleem nie - dit is een van jou stellings en dit is reeds bevestig dat jy valse verklarings skryf. Sodat die eerste - selfs al is daar 'n fout - ons korrekte foute geen terugbetalings en jy eens vir wat in die Lisensie-ooreenkoms - jy sal vind sulke dele moontlik elke sagteware lisensie-ooreenkoms. En weier om ondersteuning te help met potensiële vBET kwessie / bug is nie rede vir terugbetaling.

Het jy behoefte aan meer help met jou probleem?

Dis nie 'n valse sin, aanhalings werk met dit afgeskakel, die tweede het ek in staat stel om hulle te stop

Los dit beboet sonder manipuleer die kode van my forums of ander plugins hows wat

Dit is nie 'n fout, jou sagteware nie speel mooi met ander sagteware, met inagneming van ander sagteware = 95% van my forum jou een plugin is die minder waardevolle

Ook dit kan konflik met ander plugin vBET ding nie.

Ok hulle werk met vBET af: PI dit in staat stel om hulle breek ************************************** ** I ontsper of te versper Photopost Pro, VBTube ens ens ens, aanhalings werk óf weg

Die lisensie wat ek gekoop het behoort aan sagteware wat veroorsaak probleme vir ander plugins ek gebruik

Support - As ek gee jou toegang tot jou gaan vBSEO te manipuleer, dis nie 'n oplossing nie, en Ek is nie te aanvaar dat, vBSEO nul kwessies veroorsaak op my site
    Dit is 'n oplossing - jy weier om dit net. Let asseblief daarop dat die standaard manier van ondersteunende amptelik uitgawe verslag aan vBulletin is eerste om te vra oor alle toegang. So dit is niks buitengewoon nie - dit is normaal in die handel. Jy weier om ondersteuning wat is die feit en dit is die rede vir 'n terugbetaling nie aan nie - dit is jou eie besluit. Neem asseblief ook kennis dat ons probeer om die eerste probleem op te reproduseer op ons toets riole. Ons kan nie voortplant nie die kwessie. Ook niemand anders het die kwessie. Ook is dit nie bevestig dat die saak werklik bestaan en ons moet dit in ag te neem, aangesien jy reeds vals verklarings op ons forum geskryf het.

Page 3 van 5 FirstEerste 12345 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •