BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 6 van 6 FirstEerste ... 456
Resultate 51 aan 58 van 58

Thread: Hoe om die vbet taal kode te verwyder

Afgetree;)

Hi as jy my kode in teks redigering program, verander dit waarskynlik die html ASCI kode in die normale tekens, en dat die probleem verskyn het. Plak dit meer tyd en maak seker dat al die ASCI-kode nie verander het nie - bly die manier waarop dit in my post. Veral aandag op "% # 039;%" moet dit nie 'n "

Senior Member

okay. Ek sal dit probeer.

Senior Member

Hoe verhoed ek dat dit gebeur? Ek het Notepad + + ook probeer, maar toe ek plak die kode van die simbole verandering
    Laaste geredigeer deur norku; 18-10-11 op 13:23.

Afgetree;)

As jy wil PM jou toegang detail na jou FTP ek kan hierdie kode exatly plaas soos dit moet wees, as jy nie wil gee my accessing SmsIT jy kan probeer verander simbole weer nadat dit soos hierdie

Senior Member

Ek het dit in elk geval en dit blyk te gewerk het hierdie keer. Sit dit af na 'operateur fout'

Baie dankie vir die vashou aan en ek hoop dat die draad nuttig sal wees vir iemand anders, wat het vbet te verwyder om die een of ander rede.

Wenk aan enigiemand Verwydering: nie doen wat ek gedoen het en net verwyder as wat jy sou met 'n normale vBulletin mod. Beslis die ouens vra om hier by vbet voor jy verwyder. Dit sal red jy 'n baie hoofpyn.

Afgetree;)

U is welkom, indien u enige ander vraag in hierdie draad vra, vir enige ander sake open nuwe draad asseblief.
    As alles is OK ek sal merk dit opgelos

Banned

Is dit nog steeds 'n probleem of het hierdie kwessies opgelos is deur die nou? Is dit nog steeds 'n pyn in die boude vBET te verwyder?

Dankie.

Banned

Die probleem is opgelos.

Page 6 van 6 FirstEerste ... 456

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •