BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 6 123 ... LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 58

Thread: Hoe om die vbet taal kode te verwyder

Senior Member

Exclamation Hoe om die vbet taal kode te verwyder

Ek verwyder vbet maar die taal kode is nie verwyder lang = x] etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

Afgetree;)

Op die oomblik is die verwydering van vBET sal nie skoon BBCode, asseblief daarop let dat die bladsye in die vreemde taal in hierdie taal sal bly, sodat jy verloor gebruikers na die verwydering van vBET, ook dit sal baie moeilik wees vertaalde poste dus lees - dalk beter oplossing is om hierdie poste te verwyder glad nie.
    Maar as jy wil net te verwyder "lang = x" ens Ek kan kode vir jou 'n robot-skoonmaker teen die einde van die week

Senior Member

Wat ek moet skoonmaak is die URL's ... Die URL vir drade wat deur iemand wat 'n vreemde taal wat in hul profiel het nog steeds vertoon [langtitle = x] [/ langtitle] Hoe maak ek dit reg? Gepos is

Ek het ontslae te raak van [lang = x], [/ lang], [notranslate] ens deur die gebruik van vb censureren. Ek is dringend nodig het om te help met die URL's al ...

Hier is een: .xxxxx.com/forum/f23 / [langtitle = fr] Insigne - vrai-ou-faux-[-langtitle -5565 /

Hoe kry ek die vullis uit en draai dit in:

http://www.xxxxx.com/forum/f23/Dinsi...-ou-faux-5565/
    Laaste geredigeer deur vBET; 11-10-11 op 00:40. Rede: BBCode correctoin

Senior Member

Jammer, maar ek nodig het om dit te stamp is ...

Ook, redirecting die nou oorbodige skakels in die Google-indeks vreemde taal bladsye op my forum?
    Laaste geredigeer deur norku; 05-10-11 op 21:11.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

As Radek geskryf het - sal ons voor te berei vir jou robot (PHP script) wat al die lang, langtitle en notranslate BBKodes verwyder. Dit sal gedoen word en wat jy in hierdie week.

As jy in 'n URL langtitle dit beteken dat langtitle is ingesluit in die draad titel. Titel van die draad verander en verwyder. In plekke wat is belangrik en kan nie wag om asseblief net dit handmatig verander. In ander plekke kan u wag vir die script.

Senior Member

Hi,

Hoekom nie jy waarsku mense dat die vbet BB kode is nie verwyder wanneer jy verwyder? Hoekom het jy nie reeds die instrument as jy weet dat dit gebeur? Ek waardeer die hulp, maar ek het kinda wil ten volle te verwyder en nie wag vir die week terwyl Google indekse foutiewe URL's ...

Wat oor die redirect vir die / DA, / de / es ens drade wat Google het reeds geïndekseer?
    Laaste geredigeer deur norku; 05-10-11 op 14:12.

Hi,

Die antwoord vir die stand van jou vraag is - want dit was baie ongewoon vBET te verwyder wanneer dit regtig nodig is en gebruik word. Ons moes vra vir so 'n instrument keer voor, maar die gebruiker met vBET besluit om te bly, en net dit gepas gestem.

Ook kan ons nie dit doen in verwyder kode - verwyder kan nie potensieel skadelike. Wat jy nodig het databasis back-up sal vereis in die geval van enige probleme.

Neem asseblief ook kennis dat as jy vBET gestremd is, dan Google sal nie indeks verkeerd URL's, omdat sulke word nie vertoon.

Al geïndekseer - net omschakeling reëls wat al die versoeke redirect terug na die oorspronklike een skep. Gebruik hierdie (toets diegene):
    Code:
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
    Voeg jou forum gids daar. As jy probleme het net gee ons jou vBET reëls en ons sal aan jou stuur terug verander. Of in ander woorde - dit is 2 eerste vBET reëls waar jy moet verwyder vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het =

Senior Member

Die herskryf reëls werk nie. Wanneer n ou vbet bladsy genoem word wat dit genereer 'n 404.

Ek het vb geïnstalleer in / forum

Htaccess is in public_html

PHP Code:
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$[L,QSA

Enige nuus oor die BB kode Removal Tool?
    Laaste geredigeer deur norku; 06-10-11 op 09:59.

Forum gids bygevoeg in die verkeerde plek, hierdie een:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
    #just comment to see whole 2nd rule
    Maar dit veronderstel om te wees nie net in die forum gids in public_html. Beste manier is - gebruik net reëls wat jy het voordat en verander daardie. As jy nie het nie, dan sal ons die regte een te vind. Gebruik hierdie die eerste keer in jou forum gids. As jy dit wil gebruik in 'n hoof gids, dan eers gaan sonder addisionele / forum
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-10-11 op 11:43.

Senior Member

Alles het goed met htaccess in / toe ek vbet geïnstalleer. Ja, ek probeer om my ou reëls vir die eerste keer, maar hulle word geïgnoreer. Ek kan nie jou reëls op te werk in óf / forum / of. Ek kon net laat dinge soos hulle is en kyk hoe Google hei 404 na 404 in Webmaster Tools, maar ek sou verkies om 'n skoon aanstuur.

Wil jy 'n blik te neem? Ek kan jou PM admin / ftp toegang.
    Laaste geredigeer deur norku; 06-10-11 op 13:32.

Page 1 van 6 123 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •