BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Verdere verduideliking vir die konstante gebruik van die vbenterprisetranslator_seo.php

Senior Member

Default Verdere verduideliking vir die konstante gebruik van die vbenterprisetranslator_seo.php

Ek het hierdie probleem in 'n ander draad van my en is versoek om' n nuwe draad te begin, so hier is dit
    Quote Originally Posted by Simon Lloyd
    Ek het verdere probleme, die vbenterprisetranslatot.php is al my SVE-tyd gebruik, kontroleer asseblief hieronder:
    PID ************ Eienaar Prioriteit CPU% Memory% Command
    12.493 (spoor) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 72,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 67,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 42,0 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 23,5 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 11,7 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (spoor) (kill) MySQL 0 - 1,8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / MySQL - user = MySQL - PID-lêer = / var / lib / MySQL / server.thecodecage.com.pid Slaan oor-eksterne-locking -

Ek het 4 SVE's en dit is dood van my site nou dat dit nie kan kry vertalings!, Het ek die helfte van die vertalings versper en het nog steeds die kwessie!

Kan iemand help?
    Michaels reaksie:
    Quote Originally Posted by vbet
    Gebruik asseblief een draad per een saak. Vir nuwe uitgawe gebruik ander draad. Kort - dit is nie vbenterprisetranslator_seo.php wat geheel jou hulpbronne neem - dit is geheel jou forum, want elke forum versoek gaan trought vbenterprisetranslator_seo.php wat slegs stel paar veranderlikes vir vbseo.php en sluit regtig versoek hulpbron. Jy stel jou hele forum verkeer na hierdie lêer deur jou htaccess lêer. So daar is geen probleem met hierdie lêer aan almal - dit is jou hele forum verbruik. Indien meer beskrywing in hierdie gebied nodig is - asseblief oop nuwe draad daarvoor of vind reeds bestaande. Een saak per een draad
    Kan jy verduidelik verder, want as ek dan afskakel vBET lêer steeds gebruik word, as ek die naam van die lêer die forum kan nie verkry word.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Soos jy kan sien die opening van die lêer daar is geen logika wat selfs 1% van jou CPU verbruik. Dit is slegs voorste kontroleerder (of selfs net 'n filter) wat kan vBET skakels veranderinge (taal-kode) te integreer met vbseo. Anders sou vbseo aansture op vBET skakels gebruik. So het al die verkeer op jou forum kom deur die lêer. Die lêer stel slegs 'n paar veranderlikes wat vereis word deur vbseo word en dan sluit vbseo.php self.

So as jy wil vBulletin gebruik met vBSEO en sonder vBET dan sou jy sien dat al jou versoeke gaan deur vbseo.php wat voor beheerder vir vBSEO. Wanneer jy vBET gebruik ook dan voeg ons net bietjie filter voordat vbseo.php front kontroleerder, wat nodig is vir integrasie. So resultate wat jy sien dit is nie hoe baie hulpbronne neem die lêer, maar hoeveel hulpbronne neem versoek wat kom trog die lêer. En elke versoek kom trog, want vBSEO vereis dat alle versoeke kom trog vbseo.php

Natuurlik is jou forum sonder vBET sal minder hulpbronne - vertaling is nie gratis, maar jy sou nog steeds se soortgelyke resultate net met vbseo.php plaas die lêer. Hierdie argitektuur is gedwing deur vbseo. vBET gebruik nie die lêer op alle wanneer dit gebruik word sonder vbseo word.

En wanneer jy afgeskakel vBET die lêer is nog steeds gebruik word, omdat jy nog al jou forum versoeke is daar deur. Htaccess aansture. Jy moet kommentaar lewer vBET reëls daar. Maar soos ek nou net geskryf het om dit nie te veel sal verander, sal jy soortgelyke ding sien, net met vbseo.php plaas die lêer, want vbseo reëls redirecting te vbseo.php lêer. As jy naby genoeg kyk, kan jy vind dat vBET reëls (nie vertaal bladsye) eenvoudig is dieselfde reëls as om vbseo.php net aan ons filter lêer.

En reëls in htaccess lêer. Rede ook hoekom jou forum was nie toeganklik is wanneer jy die lêer naam verander. Jy was nog redirecting daar, maar die plek was nie meer bestaan nie.

Sê asseblief vir Het jy nog vrae het in hierdie gebied

Senior Member

Dankie vir die verduideliking - het dit!

Jy kan nou opgelos merk word.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Groot - gemerk as opgelos

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •