BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Voorstelle

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default Voorstelle

    Dit is meer soos die voorstelle as funksie versoeke, maar ek dink hulle sou 'n welkome aanvulling wees.

    1. Ek sien dat indien dieselfde woord meer as een keer op 'n bladsy verskyn, is dit gestuur word twee keer vertaal.
    Byvoorbeeld, vir die twee kies vervolg keuselys, kan jy sien dit in die URL: & q = Kies & q = Kies

    Die manier waarop die vertalings is gehaal word, moet weer gewerk het dat die versoek is nie twee keer (nou dat beide die Google en Bing API is onderhewig aan streng beperkings en betalings)

    2. Indien 'n vertaling nie, want' n gebruik limiet bereik is, toon die oorspronklike teks in plaas van leë snare.

    3. Nie verwyder oortjies en inkepings van die bronkode. Dit beteken nie die werkverrigting te verbeter en maak die bron moeiliker om te verander of daarop voortbou nie deur diegene van ons wat daarvan hou om ploeteraars in PHP.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Hi

    1. Ja, jy het reg oor dit. Dit was nie die probleem voor, want dit was nie gemeenskaplike geval was dit selfs beter prestasie om nie te check het die wêreld reeds in die vertaling queue. Op die oomblik kan dit veilig om n paar sent. Ons sal nader aan ons algoritme.

    2. Dit sal die gevolge vir die klein prestasie gee, maar dit behoort nie werklik sigbaar wees. Ons sal moet opgradeer.

    3. Ons wil nie aan te moedig om van die kode veranderinge - dit lei net tot kwessies.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    Klink goed! Ek is nog steeds met behulp van 3.3.3 en vir persoonlike integrasie met reviewpost en photoplog Ek het n paar veranderinge aan die kode te maak ... Ek het al genoem as 'n ander voorstelle, al is.

    'N Ander voorstel:

    4. Stel 'n curl time-out op versoeke om vertaling. Enigiets wat langer as 1 sekonde moet waarskynlik vermoor word (hierdie verandering sou goed gaan saam met # 2, selfs as jy nie die oorspronklike teks kas).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •