Jou Microsoft vertaling api ID is korrek, hierdie soort van fout verskyn hier: MSDN-issue Lees dit asseblief. Maar jou Google toets lyk goed. Ook as jy pm jou rekening toegang ek kan soek vir 'n interne probleem
Jou Microsoft vertaling api ID is korrek, hierdie soort van fout verskyn hier: MSDN-issue Lees dit asseblief. Maar jou Google toets lyk goed. Ook as jy pm jou rekening toegang ek kan soek vir 'n interne probleem
Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 03-10-11 op 08:45.
Ek sien, maar ek gebruik altyd 'Google stel en die gebruik van API v2 nie so ek sal altyd my limiet getref? Ek het ook 'ggogle api v2 as die opsporing
Het ek verstaan dat jy korrek is - jy het nie die gebruik van Microsoft? Dit was nooit nie aangeskakel, op jou forum? Let asseblief daarop dat Microsoft het maandelikse perke, so van jou limiet bereik wat jy hoef te wag tot die volgende tydperk. Dit is nie daaglikse limiet. Maar as jy nog nooit Microsoft gebruik voor dan is jy moet nie die limiet bereik. Verduidelik asseblief - jy gebruik dit nie nou of jy het dit glad nie gebruik nie.
Michael, ek tans is nie met behulp van Microsoft, het ek vBET Google te gebruik Slegs Detection Google API V2, Gebruik Google API V2, voor wat ek gebruik V1, loop die skakel vir Microsoft produseer nou 'n vertaling nie, maar sy sporadiese is, as jy dink dat jy sê dat hulle maandelikse perke dan natuurlik my grense nog nie herstel word tot 1 November.
Ek het my karakter limiet vir Google so met my bogenoemde instellings het toe ek daardie limiet bereik en nie meer resultate van betaalde Google die vrye API's sal dan begin met die vervaardiging van resultate ingestel op 100,000 perday?
Die grense is nie aan ons kant nie, maar op Microsoft kant nie. Inligting wat daar is 'n maandelikse limiet is van hier af: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
Ant jy is reg ek min fout gemaak - die volledige inligting is:
So jy het ook uurlikse grense. Jammer vir n bietjie disinformasie - ek moet lees dit meer versigtig. Microsoft het 'n ander perke - vra Microsoft. Op die oomblik is ek is nie bewus is oor ander grense nie. As jy die fout boodskap vorm Microsoft dan beteken dit dat jy sommige van hul grense bereik. Asseblief kontak met Microsoft vir meer besonderhede - dit is hulle wat jou fout gee vir 'n gepaste versoek. Ek kan hulle nie verduidelik nie. Dit is 3rd party. In die geval van 'n verkeerde sleutel foutboodskap is anders as wat jy kan eenvoudig check nie.volume beperkinge op die vrye gebruik, 4 miljoen karakters 'n maand en nie meer as 400K per uur
Asseblief ook daarop dat dit nie moet wees 1 November nie - ons weet nie besonderhede oor wanneer nuwe tydperk begin. Is dit per kalendermaand, of dit is die som van die laaste 30 dae, of ander manier ... Het werklik geen idee hoe Microsoft beheer - vra Microsoft indien meer besonderhede is nodig. In elk geval as dit vorm die laaste 30 dae, dan is dit sou toelaat dat jy elke dag gemaak nuwe versoeke (as jy nie die hele beperking op een dag).
Laaste geredigeer deur vBET; 04-10-11 op 00:15.
Ok, Michael, Ek sal 'n versoek om funksie begin, kan jy hierdie draad vir my opgelos merk as dit nie meer' n doel dien
Ek het probeer om hierdie fout om meer versigtig te te ondersoek, maar dit is onmoontlik.Begin vertaling toets MS
Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 237,756103516
Jy het om te vra Microsoft jouself, want dit kan ook die interne Microsoft probleem, as jy seker is dat jy nie jou perke bereik:
Om dit te doen, skryf asseblief 'n e-pos aan: mtcont@microsoft.com
Beskryf jou probleem - gebruik fout van die toets
Stuur jou Microsoft Vertaling API ID - Dit is hoofsaaklik 'n manier waarop ek kan dit nie doen deur myself
Skryf jou volume van die vertalings gestuur na die diens in die karakters of MB / uur en karakters of MB / dag
Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 05-10-11 op 11:16.