BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Baie vreemde kwessie

  1. #1

    Default Baie vreemde kwessie

    Terwyl ek het 'n paar bediener las op die bediener, skielik kry ek' n waarskuwing van die VB dat ek onvolledig profiel velde in te vul. Watter klank baie vreemd Aangesien ek nie enige velde aangesien al is reeds gevul.

    Ek gaan na gebruiker CP en ek sien wat geplaas is in my "oor my" is verander in Italiaans. in die begin het ek gedink ek het ook erg beseer is of iets, my gasheer ondersoek, maar het nie uit te vind, en later het ek nagegaan wat hierdie woord in Italiaans beteken en dit is 'n vertaalde term wat ek al in my profiel gehad het.

    Dit is baie vreemd, want dit blyk dat een of ander manier dit is veroorsaak deur vbet. Ek dont weet hoekom en ek regtig is versteur om uit te vind dat sulke dinge kan beïnvloed het om ander data te. die mees eienaardige ding egter is dat ek het databasis kas afgeskakel.

    enige idees van whats gaan aan?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    vBET moet nie verander nie jou data. vBET vertaal nie inligting wat deur die pos kom. Miskien het jy vertaalde inligting gepleeg het - in so 'n geval wat jy stuur, om sulke data te bediener en vBET verander nie POST info sodat dit aan die DB het. Dit is slegs hipotese. En week hipotese, omdat vBET nie waardes binnekant van velde vertaal ... So eintlik enigste rede waarom ek sien dit nou dit is dat sulke data is aan die bediener stuur.

    Op die oomblik is ek is nie seker ek verstaan jou goed. So moet asseblief presiese inligting gee:
    - Op watter bladsy sien jy hierdie inligting (URL)
    - Wat is die gebied se naam
    - Kan jy die probleem te reproduseer?

    Ons sal kyk dit nadat ons sal seker wat om seker te maak

  3. #3

    Default

    die user profile veld "oor my" hierdie een is verander. Ek het iets geskryf is, dan vir die een of ander rede het ek 'n waarskuwing dat ek het' n onvolledige profiel velde alhoewel al is gevul. Toe het ek gaan om te sien en ek sien dat in hierdie profiel veld "oor my" die insette is in die Italiaanse: /

  4. #4

    Default

    Ek het ook gesien dat sommige nie-Engelse karakters verander na ?????????? byvoorbeeld in die meta-beskrywing: /

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    OK so - jy is in staat om dit te reproduseer? Moet ek dit goed verstaan dat ek het 'n profiel op vertaalde bladsy te wysig en vorm foute te lok, en daarna sal dit vertaal word? Ja? Gee asseblief vir my in die punte wat om te doen nie - ons sal werk om voort te plant op ons toets forums en korrek is dit
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-09-11 op 22:21.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by tsak76 View Post
    Ek het ook gesien dat sommige nie-Engelse karakters verander na ?????????? byvoorbeeld in die meta-beskrywing: /
    Is hierdie dieselfde probleem - Editing profiel of iets anders? Vir 'n nuwe uitreiking asseblief open nuwe draad en gee meer info

  7. #7
    Afgetree;)
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    441

    Default

    Ek het probeer om hierdie probleem op te reproduseer in ons toets forum deur die redigering / stoor / vertaling van die data in "oor my", maar ek was nie in staat om dit te doen. Ek is jammer ek het meer wenke te hê

  8. #8
    Afgetree;)
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    441

    Default

    Geen antwoord nie, oorweeg dit opgelos is, as jy enige vrae het oor hierdie onderwerp het, vra asseblief, ek sal dit heropen, vir enige ander kwessies, dan kan jy hom oop nuwe draad

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •