Persoonlike boodskap stuur
Persoonlike boodskap stuur
Ek sal net lees die hele ding en gee vir u ondersteuning binne 'n paar minute.
sy opgelos
Jammer, maar ek is nie in staat om te bepaal wat is die probleem. Hier is verskeie dinge begin en hierdie draad is reeds in die gemors ... Let asseblief nuwe draad oop vir elke steeds bestaande probleem en 'n afskrif boodskappe van hier af (net kopieer, plak). Jammer vir moeilikheid - Radek het nie geweet ons bestuur beleid - een probleem per een draad, sodat dit is ons eie skuld, maar steeds het ons dit nodig het om skoon te maak anders is dit die ergste sal kry. Nou het ek die indruk soos elke post is oor iets anders (404, vbadvanced, Griekse letters in die URL, vbseo bug) en ek kan nie die status van enige uitgifte bepaal. Regtig - ek weet nie wat help doen wat jy nou nodig het ...
Hierdie draad in die titel het 404-fout, en soos ek dit verstaan Na opgelos is. As jy nog 404 kwessie asseblief hier skryf indien dit opgelos is - bevestig asb. Vir ander kwessies - oop ander drade (1 draad per uitgawe). Ek het nou nuwe hardeware (Ek het laptop crash sodat Radek was alleen op die forum laaste dae) so ek sal in staat wees om jou vinnig hierdie tyd te help. Net doen wat ek gevra het - open nuwe draad vir elke onderwerp, sodat ons in staat sal wees om om dit te bestuur en om terug te gaan as dit nodig is (soos nou) na die hele kwessie geskiedenis.
Ek het gesê sy opgelos. die ander ondersteuning ek het hom toegang tot die toets forum en dit opgelos. r.dziadusz moet gemerk het dit opgelos.
Great - dankie vir die bevestiging Ek is nasien dit nou. In die geval van die ander / toekomstige kwessies - open nuwe draad vir elkeen