BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Kan nie kommentaar op CMS artikels

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Default Kan nie kommentaar op CMS artikels

Dit was vroeër hier aangemeld nie, maar 'n nuwe draad blyk te wees om:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...slating-2.html

Ek het hierdie probleem weer waar dit nie toelaat om kommentaar te CMS artikels te plaas. In die Firefox fout console, dit toon hierdie boodskap wanneer ek probeer om 'n comment te laat:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes"), is van nul

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Op die oomblik is dit nie ondersteun nie. Ons sal werk [lang] ook ondersteuning vir CMS artikels. Ek veronderstel daar was 'n kwessie voor en ons het dit as nie nodig nie, maar ek sal kyk dit weer en kyk wat gebeur daar.
    Michał (vBET) is nou op vakansie en hy sal in Maandag. Ek sal probeer om 'n oplossing te vind vir jou.

PS Ek het net getoets CMS artikel met lang BBCode handmatig bygevoeg en dit vertaal fyn. Toets artikel met lang en langtitle BBCode met die hand bygevoeg en kyk hoe dit optree Miskien wanneer jy reeds bestaande artikel verander, dit was geneem uit vBulletin kas en veranderinge is nie erken nie.

Dit is nie oor die vertaling van CMS-artikels nie. Kommentaar op CMS artikels kan glad nie gepos word, selfs wanneer hulle in ons site standaard taal.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

kan jy plak hier enige URL na hierdie bladsy toe ek dit kan toets?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ok ek het dit 'n paar keer om seker te maak, maar ek was in staat om om voort te plant. Dit is vBET fout. As die gebruiker sy standaard taal anders as die taal van die forum is, dan vBET dra by 'n addisionele opsie vir die redakteur. Hier het ons vergeet om hierdie toestand te monitor en ons altyd Voeg 'n paar Java Script selfs al opsie is nie bygevoeg nie - dit is die oorsaak van die probleem.

Vir quick fix asseblief:
    1. Gaan na Admin CP -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder
    2. Vind plugin die naam: Hanteer standaard taal vir die CMS artikel kommentaar
    3. Verander dit - vind:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    4. Vervang deur:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\') && document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    Dit is getoets en sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Bevestig asseblief dat dit help.

Daardie fix gewerk het groot en kan nou weer kommentaar lewer op die CMS-artikels. Groot taak om hierdie probleem te vind!

Afgetree;)

Ons was gelukkig om jou te help, vir enige ander kwessie wat jy meer as welkom om te vra.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •