BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Editor kwessie.

Senior Member

Question Editor kwessie.

Ek is 'n redakteur kwessie op my vbcms bladsy. En dit gebeur net vir bestuurders. Wanneer die besigtiging van 'n artikel van die redakteur is weg. By die lees van hierdie artikel as 'n gewone lid van die redakteur toon fyn. Ek het vasgestel dat dit eintlik 'n probleem vBSEO is, maar ongelukkig as gevolg van vBSEO se beleid oor vBET Ek kan nie enige ondersteuning kry nie. So ek hoop dat jy in staat sal wees om my te help. Dankie.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

As dit is die vbseo probleem gaan na vbseo span vir ondersteuning. Maak asseblief seker hulle so met die naam "beleid" is OK volgens hulle lisensie as jy wil. As dit is, en hulle het reg steun vir die forums met enige ander mods (regtig dom) om te weier, dan moet jy doen wat nodig is om hul steun te kry. Jy kan tydelik versper jou mods, Friends jou bewerkte vbseo lêers en oplaai oorspronklike een. Dan sal hulle geen verskoning hê om te weier om u ondersteuning. Ons kan nie verantwoordelik wees vir ander produkte en ander produkte ondersteuningspanne nie ... Veral wanneer die spanne gebruik is teen ons eie produkte en praktyke wat Ek hoop regtig nie wettig.

Ons is nie in staat om vbseo kode te ondersteun - Ons weet eenvoudig nie doen nie - dit is nie ons produk.

Het jy enige hulp nodig het met betrekking tot hier te vBET?

Senior Member

Jy kan verwyder hierdie Migal. Jammer. Ek het daarin geslaag om hierdie vaste deur myself te kry. Dit het niks te doen met vBET.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Groot Dankie vir die info!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •