Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Editor kwestie.

Senior Member

Question Editor kwestie.

Ik ervaar een editor probleem op mijn vbcms pagina. Nu gebeurt dit alleen voor admins. Wanneer het bekijken van een artikel de editor ontbreekt. Bij het bekijken van dit artikel als een normaal lid van de editor toont prima. Ik heb vastgesteld dat dit eigenlijk een vBSEO probleem, maar helaas te wijten aan het beleid vBSEO's over vBET Ik kan geen ondersteuning krijgen. Dus ik hoop dat u in staat zal zijn om me te assisteren. Dank.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Als dit vBSEO probleem ga naar vBSEO team voor ondersteuning. Gelieve doet hun een dergelijke naam "beleid" is OK volgens hun licentie als je wilt. Als het en zij hebben recht op ondersteuning voor forums, met een of andere mods (echt stom) te weigeren dan kunt doen wat nodig is om hun steun te krijgen. U kunt tijdelijk uitschakelen van uw mods, back-up uw bewerkte vBSEO bestanden en het uploaden van een originele. Dan zullen zij hebben geen excuus om te weigeren u te ondersteunen. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor andere producten of andere producten te ondersteunen teams ... Vooral als deze teams maakt gebruik van leugens tegen ons eigen product en praktijken die echt ik hoop dat zijn niet legaal.

We zijn niet in staat om vBSEO code te ondersteunen - we simpelweg niet weten - het is niet ons product.

Heeft u behoefte aan een betrekking te helpen hier vBET?

Senior Member

U kunt deze Michal. Sorry. Ik wist dit vast te krijgen door mijzelf. Het had niets te maken met vBET.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Groot Bedankt voor info!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •