BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: vBET verwyder - kruip fout 100,000

Default vBET verwyder - kruip fout 100,000

Ek het 'n jaar gelede gebruik vir' n kort tyd vBET3. My web adres is: MUHAKEME.NET Forum onderwerpe. Sedert 'n jaar kry ek "crawl foute" van Google. My muhakeme.net het kruip foute in meer as 'n honderd duisend bladsye omdat vBET produk URL. Ek het slegte punte van Google en straf nou. Ek het ook geskryf om die Google ondersteuning en hulle het as gevolg van die duisende "crawl foute" in meer as 100 bladsye kon dit gebeur.

Ek verwyder die produk van my FTP. Soms het ek look "Wie is aanlyn" en ek sien dat Google my ou vertaal bladsye op soek is.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo, ek sien jou lisensie het verval, so ek neem aan jy het ou vBET-weergawe gebruik. Let daarop dat vBET3.x eintlik 0 (nul) oop foute het

As u dus vBET sonder probleme wil gebruik, is dit altyd die beste manier om die nuutste weergawe te gebruik wat ou foute reggestel het Jy kan jou lisensie hernu en nuutste weergawe te kry. Let asseblief daarop dat hernu Koste slegs $ 30. Jy kan hernu in jou download afdeling.

Asseblief ook kennis vir die toekoms - ons bied jou gratis ondersteuning. So beste idee is om te skryf wanneer jy 'n probleem, in plaas van die neem van eie optrede wat jy ander kwessies.

Oor die werklike probleem - Google soek ou bladsye. Voeg net asseblief die toepaslike reël wat redirect sulke versoeke aan jou forum hoofblad. Google sal ophou soek na 'n ruk (jy sal hom vertel dat hierdie bladsye is verskuif).

Gee asseblief vir ons voorbeelde van jou nie bestaande skakels - ons sal skryf jy betrokke artikel
    Laaste geredigeer deur vBET; 18-07-11 op 11:58.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Geen antwoord - oorweeg ondersteuning nie nodig is nie. Skryf hier in die geval dat jy nog steeds ondersteuning in hierdie geval moet.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •