BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 21

Thread: vBGallery integrasie probleme.

  1. #11
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    Voordat die tweede opsie, ek kry dit nou:

    Waarskuwing: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / Home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

    Waarskuwing: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / Home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

    Waarskuwing: Include () [function.include]: Misluk opening dirnameVBET_FORUMDIR / index.php "vir insluiting (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP") in / Home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    OK ... blah ... jammer .... weer verkeerd. Ek het nou vervang Dirnaam (__FILE__) aan VBET_FORUMDIR, maar nou het ek hierdie:

    Waarskuwing: Vereis (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / Home / Windows / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

    Waarskuwing: Vereis (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / Home / Windows / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

    Fatale foutVereis () [function.require]: Misluk opening vereis. "/ Includes / class_bootstrap.php (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP") in / Home / Windows / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

  3. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    OK, so ek sal moet nog 'n dag wag.

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ek gaan om te kyk wat jy daar het nou is.

  5. #15
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    OK, dankie!

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ek sien die werklike PHP gids deur die uitvoering van getcwd () en die resultaat is: / Home / Windows / public_html / gallery
    Ek het probeer om te gebruik chdir (VBET_FORUMDIR); voor kontroleerder, maar dit produseer ander kwessies.

    Soos ek geskryf het wat jy gebruik nou nie ondersteun doorverwijzing manier nie. Ek spandeer baie tyd en geen oplossing te vind. As jy wil ons meer om te werk op hierdie koop integrasie diens. Of is dit net gebruik. Htaccess in plaas van vBSEO interne doorverwijzing.

  7. #17
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    Die manier om dit te integreer met vbseo is die beste manier moontlik. En om nou vir my sê jy dit nie eens dat "die manier is om 'n bietjie onredelik IMHO.
    Hierdie mod werk 100% korrek is in die vBulletin met vbseo. Maar, want daar is iets verkeerd met vbet om te werk met dit, jy sal ondersteun nie?? OK .... danksy Migal.

  8. #18
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Neem asseblief kennis dat vBET is vBulletin vertaler. Ons waarborg dat vBulletin sal vertaal word. Ons het ook ons bes doen om ander mods wat genereer se eie inhoud te ondersteun, maar breek vBulletin argitektuur.

    Dit is die rede waarom ons geskep voorste kontroleerder wat kan bladsye wat gegenereer is deur die mods wat breek vBulletin argitektuur te vertaal en geen global_complete haak gebruik. En ons ontwikkel generiese manier om die meeste van sodanige plugins te ondersteun. Tog is ons nie in staat is om te verseker dat elkeen weet nie wat ons, of selfs nie-bestaande nog mod wat in 'n slegte wyse geskryf is, en breek vBulletin argitektuur sal werk met' n standaard integrasie proses - veral wanneer jy op jou eie forum nie standaard benadering (. htaccess), want om opgehang om dit te integreer met vbseo. So ja - dit is wat ek geskryf het voor en dit is waar ook vandag: op die oomblik ondersteun ons nie die geval wanneer mod breek vBulletin argitektuur en nie gebruik global_complete haak nie, gebruik sy eie gids en in plaas van htaccess is gebruik vbseo. Aansturing reëls.

    Soos ek geskryf het jy voor - ek persoonlik was op dit werk op jou forum, hoop dit is 'n klein probleem, maar dit is nie. Dit is 'n groot saak, so as jy wil hê ons moet dit vir jou te integreer - asseblief koop integrasie diens. U kan ook ontslae te raak van vbseo interne doorverwijzing en gebruik htaccess - in so 'n geval het jy al' n gratis instruksies hoe om te integreer.

    En die rede hoekom dit nie ondersteun nie, is baie maklik - niemand nodig om dit voor ... Asseblief - ons ken mekaar en jy weet ons is nuttig, nog steeds ons gratis ondersteuning sluit nie besteding dae op iemand bediener wanneer dit nie vBET fout, net sy opset probleem met mod wat nie ten volle versoenbaar met vBulletin en addisioneel is reeds geparseerd deur ander mod ... Ek was daar Ek spandeer meer as uur sonder om te probeer te hef, want dit was die moontlikheid dat dit vBET fout. Nou weet ons dat dit nie is nie. Dit is nie vBET kwessie - dit is jou probleem met die verstelling wat op hierdie oomblik nie reeds integrasie oplossing beskryf het, maar jy kan nog steeds maklik te integreer as jy ontslae te raak van vBSEO interne doorverwijzing en gebruik skoon htaccess reëls.. As jy wil hê ons om dit te integreer op jou bediener met interne vBSEO herleiding reëls - dan is jy vra vir die integrasie diens wat kos $ 30 en jy kan hier koop nie: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

    Ons ondersteun heeltemal gratis by ons forum deur wenke en antwoorde te gee. Tog as ons kliënte wil ons die werk te doen - ons het ook 'n aanbod vir hulle - dit is integrasie / installering / opgradering

  9. #19
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    Ek verstaan. Ek wil ook dankie dat jy vir jou tyd en moeite bestee aan hierdie. Ek het nou afgeskakel vbgallery want dit is te veel van 'n rompslomp met die nuwe VB 4.1.5 ook.

  10. #20
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Op die oomblik vBET was nie getoets met vBulletin 4.1.5 omdat dit beskou word onstabiel en nog nie ondersteun nie.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •