BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Uitreiking tussen vBET en vBMail.

Senior Member

Default Uitreiking tussen vBET en vBMail.

Daar is 'n kwessie tussen vBET en vBMail DragonByteTech.

Jy kan my draad oor hierdie probleem hier te sien:

[VB 4.1.x] Gebruikersgroepe deur vBET.

Hoe kan ek vBET se Gebruikersgroepe hierdie mod? Of kan ek net te verwyder vBET se Gebruikersgroepe heeltemal nie?

Dankie!

EDIT: Jammer, ek is nie seker of jy in staat sal wees om om daardie draad te sien. Die probleem is dat hierdie mod (vBMail) trek die Gebruikersgroepe van die amptelike gebruikersgroep kas skikking, en glo vBET nie. So nou vBET se bykomende Gebruikersgroepe word nie aan hierdie mod gevoeg opset, en dan kan ek nie opgestel poslyste behoorlik.
    Laaste geredigeer deur Taurus; 10-07-11 op 01:32.

Senior Member

Ek het regtig hulp nodig asseblief.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi,

Ek was in staat om hul draad sien (maar nie ingesluit beelde). Let asseblief daarop dat alle Gebruikersgroepe word gestoor as wat hulle veronderstel om in die vBulletin tafels. Soos ek dit verstaan, sien jy nie dié in vBMail - dit is hul fout. Hulle veronderstel om alle bestaande groepe te neem. Instede daarvan het hulle beperk getoon groepe tot een of ander subset van die bestaande Gebruikersgroepe (subset ingesluit in die kas). Hulle het net om dit te verander en alle bestaande Gebruikersgroepe te wys. Dit is nie waar dat hulle nie iets kan doen nie - hulle kan net neem om alle bestaande Gebruikersgroepe

vBET is hier skoon te maak - ons verander nie iets in die vBulletin argitektuur - vBET Gebruikersgroepe word gestoor om net op dieselfde manier as alle ander Gebruikersgroepe. Enigeen kan dit as net vra oor alle bestaande Gebruikersgroepe. Enige veranderinge in vBET sal nie hul probleem op te los nie, want in die geval as jy 'n ander nuwe Gebruikersgroepe nie gestoor in die kas sal moet dan jou probleem sal terug kom. Hulle het die weg van die neem van Gebruikersgroepe te verander. Veral dat as ek my voorstel om slegs groepe uit die kas het nie 'n sigbare impak op prestasie op alle.

U kan ons kontak met die skrywers van die mod as jy dink dit sal help en hulle wil die kwessie te bespreek.

Het jy nog steeds ons hulp nodig hier?

Senior Member

Die kwessie hier is die feit dat die binnekant van die gebruikersgroep instellings van vBET "Dit Gebruikersgroep is nie 'n" Banned' groep 'is ingestel op "Nee" dus die aanvaarding van dit is' n verbode gebruikersgroep. Daarom is hierdie Gebruikersgroepe is nie ingesluit in die vBMail nieuwsbrieven.

Ek is nie seker hoekom jy al hierdie Gebruikersgroepe sou stel as verbode?? (Deur die verandering van hierdie instelling te "Ja," dit werk perfek.)

Groot - so dit is vBET fout! Ons het nie aandag gegee aan so 'n kolom nie. Ek sal dit dadelik nagaan. Sê dankie van ons aan die skrywer van die mod

Opgelos en ingesluit sal word in die volgende uitgawe.

Vir quick fix asseblief:
    1. Maak enige MySQL kliënt en login na jou vBulletin-databasis
    2. Voer navraag (voeg tabel voorvoegsel as jy dit gebruik):
    Code:
    UPDATE usergroup SET genericoptions=32 WHERE description LIKE 'vbet_%'
    3. Gaan na Admin CP -> Gebruikersgroepe -> Gebruikersgroep Bestuurder
    4. Kliek Gaan te wysig sommige gebruikersgroep (maak nie saak watter een nie)
    5. Kliek Werk sonder enige veranderinge.

Let asseblief daarop dat die 3 laaste stappe is vBulletin kas verfris (herbou geledere, permissies en so aan) te aktiveer. Jy kan sien dit werk gaan Admin CP ->-gebruikers -> View Banned gebruikers. Voordat veranderinge wat jy daar sal sien al vBET Gebruikersgroepe. Nadat veranderinge vBET Gebruikersgroepe uit die oog verdwyn.

Senior Member

1. Maak enige MySQL kliënt en login na jou vBulletin-databasis
    Kan ek nie hardloop nie van binne my ACS?

Onderhoud> Voer SQL query

Quote Originally Posted by Taurus View Post
    Kan ek nie hardloop nie van binne my ACS?

Onderhoud> Voer SQL query
    Ek sien geen probleem - 'n MySQL kliënt is enought.

Senior Member

OK thanks. Plaas een vraag asseblief.

In hierdie soektog, waar sou ek voeg my voorvoegsel? Wat is VB

Danksy

In die voorkant van die tabel naam so: vb.usergroup

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels