BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Gemiddelde tyd produk te ontvang Na Purhase?

Default Gemiddelde tyd produk te ontvang Na Purhase?

Hi. Hoe lank dit gewoonlik neem om hierdie produk te ontvang? Ek koop my 4 dae gelede deur Western Union en dat ek nog wag op toegang tot jou aflaai bladsy om die produk te laai. Ek is baie opgewonde oor hierdie produk en wil plaas om dit so gou as moontlik te gebruik. Dit is 'n moet-verandering vir alle forums.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gemiddelde tyd: INSTANT

Alle betalings wat gemaak is deur Paypal lisensie onmiddellik toegepas (outomaties).

Let asseblief in gedagte hou dat jy deur die Wes-Unie betaal en stuur ons verkeerd betaling besonderhede. Jy stuur korrekte een is by die naweek, so dit is die eerste dag toe ons jou betaling kan bevestig in die bank. Op die oomblik wat ons teëkom 'n paar probleme met een van ons forums (forum.simple-nlp.pl). Ons sal jou betaling in die bank nadat ons dié kwessies hanteer. Hoop ons in staat sal wees om om dit vandag te doen. Jou lisensie aangewend sal word na betaling bevestig sal word.

Dit is duidelik beskryf op betaling bladsy:
    Ons aanvaar ook betalings wat gemaak is deur die Western Union ...

Let asseblief daarop dat ons lisensie sal skep vir jou nadat ons die geld kry, so betaal deur PayPal kan jy kry jou lisensie onmiddellike.
    Dit is nie vooraf verkoop vraag, want dit is oor die betaling wat reeds gedoen is. Ek skuif hierdie draad na 'n gedeelte Probleme oplos.

PS.
    Regtig jammer jy moet wag. Ek hoop ons sal die probleem vinnig op te los en maak jou betaling vandag in bank
    Laaste geredigeer deur vBET; 27-06-11 op 13:42.

My slegte ....

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Geen probleem nie. Ek het dit nie hanteer om hierdie gister doen as gevolg van u bediener mislukking nie, maar vandag het ek in die bank was en het jou Western Union oordrag. Jou lisensie is reeds geskep Ook jammer vir jou wag, sal ons u gratis installasie diens wat normaalweg $ 30 kos Net asseblief PM my jou toegang tot die details.

Thumbs up

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Geen probleem nie. Ek het dit nie hanteer om hierdie gister doen as gevolg van u bediener mislukking nie, maar vandag het ek in die bank was en het jou Western Union oordrag. Jou lisensie is reeds geskep Ook jammer vir jou wag, sal ons u gratis installasie diens wat normaalweg $ 30 kos Net asseblief PM my jou toegang tot die details.
    Wow danksy 'n baie jou ontsagwekkende!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •