BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Standaard taal in User Profile

Junior lid

Default Standaard taal in User Profile

Ek weet nie of daar is iets wat ek veronderstel is om te stel vir hierdie of indien dit 'n fout lol

Ek het net vandag dat een van my lede, terwyl haar standaard taal Portugees (gesien in die admin) is met Engels as die verstek taal in die profiel ... is dit 'n fout?

Profiel: lissaedesignz.com / forum / lede / Kelly-Regina / hoop dat werke soos blykbaar het ek 'n skakel kan plaas totdat ek het 15 poste lol

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja, dit is 'n fout en dit is reeds opgemerk word - gebruiker se eie taal vlag in plaas van die vlag van die gebruiker hy is op soek na.

Dit sal in die volgende uitgawe reggestel word. Jammer vir probleme.

Junior lid

Geen sorge, thanx vir die vinnige antwoord

heeltemal te verwyder standaard taal om te wys in die gebruiker profiel. Ek sien in templatesd en kon nie vind niks

gevind dat dit deur die aanskakel van plugin "Voeg standaard taal info in die lid-beskrywing"

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja Ons probeer beskrywende name gee as iemand vBET nog meer wil aanpas Groot dat jy gevind het, en jammer ons het nie vroeër beantwoord

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •