BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 24 van 24

Thread: VB 4.1.4 en vbet 4.2.3 - gemors

Senior Member

So jy nog nooit gesien nie enige styl uitsondering van een klein fout (....teks is vertaal in Ajax redakteur (soos ek beskryf het voordat dit is reeds in 4.4.0 opgelos, maar die uitleg is OK - geen CSS kwessie het.)? Ek vind so moeilik om te glo. Ek het hulle gesien in Chrome, Opera, Safari, IE en FF. Ek kyk na hierdie vir ure voor die begin van die draad.

Jy het nie gesê of jy in staat was om die simptome wat ek beskryf het om voort te plant. Het jy volg my voetstappe nie in 'n post 19?
    Laaste geredigeer deur norku; 16-06-11 op 23:56.

Senior Member

Thumbs up

Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).

Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom!
    Laaste geredigeer deur norku; 17-06-11 op 00:02.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by norku View Post
    So jy nog nooit gesien nie enige styl uitsondering van een klein fout (....teks is vertaal in Ajax redakteur (soos ek beskryf het voordat dit is reeds in 4.4.0 opgelos, maar die uitleg is OK - geen CSS kwessie het.)? Ek vind so moeilik om te glo. Ek het hulle gesien in Chrome, Opera, Safari, IE en FF. Ek kyk na hierdie vir ure voor die begin van die draad.

Jy het nie gesê of jy in staat was om die simptome wat ek beskryf het om voort te plant. Het jy volg my voetstappe nie in 'n post 19?
    .
    Dit is nie moeilik om te glo nie - dit was genoeg dat ek gaan draad wat reeds Cached (en ek glo probleem met met 'n gebreekte kas). So op hierdie manier wat ek sien alles soos dit veronderstel is om te wees.

Honestly - Wat sou ek het die doel om myself 10 keer meer werk te maak ... Die ondersteuning is gratis - my werk is hier om die probleem op te so vinnig as moontlik los. Niemand betaal my vir die doen ti 10 keer langer Dit is eenvoudig - ek het nie 'n probleem sien. Neem asseblief dit as 'n feit.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by norku View Post
    Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).

Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom!
    Great - ek neem aan dat die skoonmaak kas die probleem opgelos. Ek weet nie hoekom die kas was gebreek. As dit weer gebeur, dan sal ons kyk hoekom dit kan gebeur - nou kan net aanneem dat dit gebreek is voordat jy na 4.3.0 opgedateer.

U hoef nie die kas heeltyd te monitor nie. vBET 4.3.0 moet nie resultate wat met foute van Google gepaard gegaan het, kas nie. Selfs as dit gebeur, sal gebruikers dit waarskynlik aan u opmerk en ons sal dit hanteer. Natuurlik is dit verstandig om dit een of twee keer in kort tyd na te gaan

Op die oomblik probleem beskou opgelos. As dit weer gebeur nie, skryf net hier en ons sal heropen.

Werk ook asseblief op vBET 4.4.0 as jy wil vermy 3 probleme met vBulletin 4.1.4 nuwe ckeditor (almal beskryf in vBET 4.4.0 vrystelling notas). vBET 4.3.0 is vrygestel voor vBulletin 4.1.4 en dit is nie ten volle versoenbaar met nuwe redakteur nie. vBET 4.4.0 is (soos ons op hierdie oomblik weet )

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •