Dalem raai. Nieważne.
Laaste geredigeer deur jaryx; 07-12-09 op 23:34.
1 In onlangse onderwerpe in vbadvanced geskryf in Portugees op mekaar saam met BBCode Code: hoe om deel te neem wat jy doen Wat om te doen om dit verskyn Nie? 2 Jy die Geskryf oor wat Portugees "as façoor PRA in op " In die liggaam van dieselfde ding herhaal. Hoewel sterwe inhoud van al die mooi Vertoon as beide vertaal en nie in die titel in plaas van "ç"Verskyn"FAA $". Na my redigering en korrigeer FAA $ opç Nou is wat onderwerp Vertoon is goed. Wat veroorsaak This probleem? Hoe kan ek dit Regmaak?
hoe om deel te neem wat jy doen
1 Gee my asseblief skakel waar ek dit kan sien. 2 Is jy in staat om voort te plant - dit is hoe jy skryf 'n nuwe post met die titel van hierdie is ook bosse? By the way, as dit makliker sal wees om in die toekoms, vir elke probleem is, skryf 'n aparte draad
advertensie. Weet jy 'n skakel advertensie. 2 Julle weet dat die beskrywing van Wag
Podeślij deur die forum. Dit is die enigste amptelike kanaal waardeur steun in vBET afgelewer is. Inligting gestuur deur middel van ander kanale kan net sterf, of ontvang van 'n ander rekenaar en word meer toeganklik vir ons mense. Daarom sorki vir die ongerief, maar jy tik dit weer hier
Vandag op die forum is daar 'n nuwe "Flower": Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Enige wenk?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Ja - sien die titel van 'n draad in' n langtitle - as dit nie voeg (kode taal). By the way - asseblief nuwe drade oop vir nuwe sake Dit sal ons help om beter te bestuur
Originally Posted by vBET Ja - die titel van 'n draad is binne 'n langtitle - as dit nie help nie (met die kode taal). By the way - asseblief nuwe drade oop vir nuwe sake Dit sal ons help om beter te bestuur Eintlik het ek nie dink dit was die merker. Die inhoud van die onderwerp. Die vraag is nou: waarom jy die taal stel EN terwyl die IP-adres is die Rosji.Czy by registrasie op die bord, dit word outomaties geskakel sy tong, op die basis van wat taal is tans aanlyn En hy teruggekeer het van die belangrikste probleem van hierdie onderwerp?? , wat op die hoofblad (vbcmps) reggestel is op die show vir my as: [Langtitle = Ru] Запись Dit is hoekom ek hierdie draad bly
Laaste geredigeer deur vBET; 11-10-11 op 00:42. Rede: BBCode regstelling
As jy nog nie outomatiese taal opsporing boodskappe stel, sal die stelsel vertrou die gebruiker. vBET nie outomaties die taal tydens rejestacji - die gebruiker kies dit self. vBET stel outomaties (goeie oggend punte) taal gebaseer op browser settings, en nie gebaseer is op IP. Soos vir BB Gevorderde vBET is tans geen module integreer met vB Gevorderde Dynamics langtitle en daar sal vertolk word. vB CMPS is bloot nog nie geïntegreer en daar is dus nog nie geïnterpreteer langtitle. So dit verg integrasie. As jy die integrasie te help - skryf asseblief pista artikel integrasie. Kom ek gee jou 'n voorbeeld kode te gebruik langtitle te parse - jy het om dit te gebruik in die regte plek. vBET met verloop van tyd sal die mees gewilde mode. Tans het ons baie werk om te versją 3.3.0, wat wyjdzei insluitend tygdniu, dan is die 4.0. Dan sal ons ander wyse te integreer - VB CMPS aangemeld is te integreer
Ok. Thank you. Onderhewig aan sluit. ps. Ek het nie toestemming om op te rig onderwerpe in integrasie ... so skryf ek dit hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
View Tag Cloud
Forum Reëls