BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Die taal-kode verander in 'n post kwessie.

Senior Member

Default Die taal-kode verander in 'n post kwessie.

Hierdie probleem is pla my vir 'n lang tyd. Waarom toe laat sê 'n lid van die verkeerde taal verkies het, en getik iets, en het dit gepos is, kan ek nie verander van die taal met die hand in' n post? Toe ek dit van kom ons sê na 'th' "bg" dit maak geen verskil nie. Die taal is steeds presies dieselfde is in die pos.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,

Taurus, soos ek verstaan - hierdie post is nie vertaal. Natuurlik kan jy 'n boodskap te wysig en' n ander taal kode binne sit?
    Onthou dat indien jy steeds probeer om die verkeerde kode lang te sit - nog nie vertaal.
    Jy kan dit toets met behulp van Google die post-taal - net gebruik vertaler deur google en kry die "vind" opsie. Daarna het - sit die goeie taal kode binne-pos.

Indien steeds nie goed nie - plak hier om 'n url met hierdie pos.

Danksy

Senior Member

Ek kan nie die taal kode verander. Ek baie seker dat dit die korrekte taal-kode te gemaak het. Maar enige pos wat was die eerste keer verkeerd, en dan geredigeer om die korrekte taal-kode in te voeg, sal ook nie vertaal.

Hier is die pos:

Windows 7 Temas: World of Warcraft deur TheBull - Page 8

Dit is in Thai-taal, en selfs dit te redigeer in Thais maak geen verskil. Dit is net bly onvertaalde.

reg - dit is 'n Thai.
    Stier, maak asseblief vir my 'n rekening met toegang uitgawe te plaas - ek sal dit self nagaan.
    Danksy

Senior Member

Text automatically translated from: Malay to: Afrikaans
    Translated text
    Teken in besonderhede PM'd. Dankie Kamil.
    Original text

ok, dankie - ek sal kontroleer dit vir jou doen en op te los

Senior Member

Dankie Kamil. Nou is die rede waarom my post hierbo het 'n paar vlae en wat nie. "Maleisië"??

My standaard taal is ingestel op Afrikaans. Hoekom is my pos hierbo toon anders?

Hallo,

Ek was op jou werf - Dit lyk soos die probleem met die databasis kas. taal verandering is nie veroorsaak deur veranderinge in die databasis kas.
    Waarskynlik was dit 'n enkele fout, want ek het' n toets boodskap gemaak op jou forum en alles na werk goeie (post wysig ens.). - Nie in hierdie boodskap is verwyder van die kursus.

Vir hierdie single post wanneer elke uitgawe van hierdie pos, die kas in die databasis het nie schreven
    Nou - dit lyk soos opgelos - die byvoeging van 'n enkele seël (soos ruimte) is gedwing om die re-entry in die databasis kas (natuurlik boodskap is nog steeds in die oorspronklike vorm - jy kan kontroleer nie - net' n pos). En ná hierdie re-entry jou boodskap is goed vertaal.

Op die oomblik is ek kan nie verduidelik wat verkeerd was met hierdie enkele fout - dalk tydelike gebrek aan verbinding met Google.
    As dit weer gebeur en As jy kan hierdie fout weer reproduseer - net beskryf dit stap vir stap en ek sal probeer om dit om voort te plant op my toets forum en op te los.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •