BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 25 van 25

Thread: $ (Dollar teken in URL) veroorsaak dat Aansturing foute

Senior Member

hier is crawl foute is 'n afsonderlike afdeling

(Toe ek op hulle is hulle ok thoug??)

Code:
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/a​f/p​rom​oti​ons​/45​52-​ano​the​r-$​50-​sov​-pr​ism​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/p​rom​oti​ons​/34​97-​cas​ino​-gr​and​-ba​y-w​hee​l-c​omi​ng-​apr​il.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/k​o/p​rom​oti​ons​/40​77-​$60​-00​-fr​ee-​slo​ts-​veg​as.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​317​-sc​i-f​i-1​0-$​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/55​43-​las​t-l​oad​-co​des​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/54​74-​new​-bo​nus​es-​eve​ryd​ay-​buz​zlu​ck-​cas​ino​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/32​34-​som​e-p​lay​tec​h-c​asi​nos​-po​ker​-cl​osi​ng-​out​-us​-pl​ay.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/55​33-​buz​zlu​ck-​cas​ino​s-l​ive​-lo​ung​e-a​ir-​ton​igh​t.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/n​ews​/22​34-​all​fre​ech​ips​-go​t-h​ack​ed-​amy​-ta​ke-​som​e-t​ime​-ge​t-b​ack​-up​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​133​-he​y-t​han​ks.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/56​51-​cas​ino​-pe​ru-​giv​es-​you​-20​$-t​ota​lly​-fr​ee.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​368​-dr​-ho​888​-ca​sin​o.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/n​ews​/34​23-​new​-da​tab​ase​-cr​eat​ed-​afc​-sp​eed​s-m​uch​-be​tte​r.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​303​-dr​-ho​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/n​ews​/36​94-​cry​pto​log​ic-​sig​ns-​sup​erh​ero​-de​al-​bal​ly-​s-s​har​e-b​uyb​ack​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/p​rom​oti​ons​/42​26-​vir​tua​l-c​asi​no-​chi​p-3​5-a​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/p​rom​oti​ons​/63​14-​get​-$1​500​-fr​ee-​nex​t-t​ime​-yo​u-p​lay​-sl​ots​-ma​dne​ss-​cas​ino​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/34​36-​win​ner​s-o​nli​ne-​cas​ino​-ne​w-$​25-​g-f​ed-​cod​e.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​oke​r-p​rom​oti​ons​/43​53-​min​i-p​oke​r-m​ara​tho​n-j​une​-22​nd.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​o/p​rom​oti​ons​/49​22-​clu​b-p​lay​er-​ndb​onu​s.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/z​h-C​N/b​ig-​win​ner​s/3​343​-fi​nal​ly-​hit​-so​met​hin​g-w​ort​h-p​ost​ing​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 27, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​l/p​rom​oti​ons​/40​88-​vip​-lo​ung​e.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 27, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​322​-pl​eaz​zzz​zzz​zzz​zz.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 26, 2011
    Is dit moontlik om die gas-kas is 'n probleem?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

hi,

Jammer vir my laat antwoord, maar ons is besig om op die Communique van vBET4 weergawe. Ek sal kyk dit vir jou so gou as moontlik.

Dankie vir jou geduld.

hmm ek het baie toetse en ek kan nog steeds nie vertoon enige bladsye uit jou lys!
    Miskien is hierdie draad is nie meer bestaan nie.
    Ek het 'n idee: op jou forum hierdie draad:

2. gaan daar
    3. Kopieer 'n url van jou' browser '
    4. plak hier.

tweedens - jy gaan net na jou fout log-lêer nie - na binne kyk en probeer om 'n paar foute te vind wanneer jy probeer om daardie bladsy te vertoon.

Senior Member

Ek het 'n goeie gedeelte van die vertalings wat nie groot Hitters op die webwerf verwyder, en die skoonmaak van die kas, so ek neem aan dit kan' n rukkie van 404 foute totdat Google druppels die bladsye. Siek waak oor dit en rapporteer terug na 'n paar keer. Dankie weer vir jou ondersteuning hier.

ok dankie vir jou bevestiging. As jy iets sal sien - maak asseblief 'n nuwe draad. Hierdie een is nou opgelos

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •