Goed, ek redid alle installasie stappe (maar hulle was reeds gedoen) Ek nagegaan vir krulen vir iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniVlae word nie gewys nie .. Die vertaling is nie werk nie ... wat om te doen nie?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Laaste geredigeer deur wowglider.de; 12-04-11 op 14:30.
ok, werk alle vBET lêers uit die oplaai gids weer:
- Vbenterprisetranslator_seo.php moet word in die belangrikste gids
invoer weer product.xml lêer van doen-nie-oplaai gids.
jou htaccess lyk goed, hmm asseblief weer verander jou vbseo na die oorspronklike vorm geliasseer
en na al die veranderinge - check vBET.
Indien steeds nie werk nie, stuur asseblief vir my deur PM jou admincp en FTP-besonderhede en ek sal dit check
Ek het al het dit 3 keer. Sal stuur jy reeds ingeteken.
ok, ek is wag vir jou besonderhede.
Hoe lank moet ek wag? My webwerf is om deindexed, ive stuur vir u al die inligting!
Hierdie ondersteuning is om worser en worser .... As dit nie vasgestel tot Vrydag sal ek my inskrywing te verwyder.
Wat ek opgelaai weer alle vBET lêers - nog steeds nie werk nie, ek kyk op jou htaccess - alles is ok, maar nog steeds nie werk nie.
Ek geïntegreerde vBSEO lêers met vBET - nog steeds nie werk nie.
Alle lêers konfigurasies goed lyk. Nou moet ek verstellings te gaan in admincp, maar ek kan nie my admincp besonderhede gebruik van PM - kan jy my toegang tot die details check jou admincp een keer?
Tweedens, kan jy probeer om vBSEO te skakel en probeer om vBET te gebruik, het ons dalk 'n konflik.
Ek geredigeer lêers van Glider-forum.de, Is dit ok?
Veranderlikes is wat goeie nou. (Vertaling van URL's te)
Ek het opgemerk dat dit soms al die teks verdwyn en soms die teks is vertaal goed. Miskien het ons 'n probleem met verbinding met Google.
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 19-04-11 op 22:26.
nou sy werk goed, ek het dieselfde dinge soos jy, maar sy werk nou .. Het jy die gebruik van beta-lêers?
maar kan jy verwyder brandmerk weer?
vBET inligting verwyder.
So kan jy bevestig dat dit nou alles is OK?