BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: 404 volgende post in die vreemde taal

Senior Member

Default 404 volgende post in die vreemde taal

Ek is tans besig om die gebruik van vBSEO'd skakels op my forum.

Wanneer 'n gebruiker' n pos in 'n vreemde taal, die gebruik van die volle redakteur (vinnige antwoord nie), kry jy' n 404 na die Aansturing (die post is nog gemaak nie, al is). Ek het probeer om dit met en sonder 'n HTML opruim geaktiveer is, met geen resultate. Kan jy 'n blik op hierdie?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Hierdie boodskap is geskryf in 'n ander taal. Hierdie forum nie gebeur nie die situasie beskryf. So stuur vir my 'n privaat boodskap van die adres van die forum (en' n skakel na hierdie draad), so ek kan dit sien.
    Original text

Senior Member

Ek het nie meer hierdie probleem na die aanskakel van vBSEO se html opruim. Dankie in elk geval vir die antwoord!

Ja - dit is baie belangrik om nie gebruik van enigiets wat goedkeuring van HTML kommentaar nie - anders sal vBET inligting oor die wat reeds vertaal is (dit wil sê deur BBcodes lang en langtitle) en watter gebiede moet nie vertaal word nie, maar nog steeds om te wees re-geïnkripteer verloor.

Senior Member

Ek het eerder 'n mod froum vB.org geïnstalleer en stel die uitvoering om te 65.000 - dit nie inmeng met vBET dit lyk, in teenstelling met vBSEO se stelsel, wat geskroef dit.

Ja - vBET gebruik 1000 uitvoering van orde, so as jy iets met kommentaar nadat dit het geen invloed op hoe vBET werk.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •