BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Registrasie proses

Senior Member

Default Registrasie proses

Is daar enige manier om die verandering van die pad vir die registrasie e-pos? Ek getoets het 'n registrasie vandag en Duitse gekies as die standaard taal. Wanneer die registrasie e-pos met die aktivering skakel aangekom het, het dit gekoppel terug na WW w.mydomain.com / forum / register.php in plaas van die W ww.mydomain.com / forum /de/ Register.php. Kan dit verander word? Lyk vreemd aan 'n persoon die geleentheid gee om van die gebruik van die forum in sy eie taal, maar nie by die eerste hekkie om registrasie vir hom moeilik.
    Laaste geredigeer deur norku; 13-03-11 op 19:05.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Verandering van hierdie URL is nog nie ondersteun nie.
    Ek sal hierdie draad skuif na die funksie versoek artikel en ek sal vra Michał oor daardie.

Ten tweede - vBET ondersteunende omschakeling volgens gebruikers taal (browser taal op die taal in usercp)

Jy kan dit toets - gaan na admincp-> vBET-> misc-> Redirect gebruikers taal.
    Na login gebruiker aangestuur sal word na sy taal. Toets dit asseblief.

Geskuif na funksie Versoek artikel

Senior Member

Thank you.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ek het 'n toets rekening gemaak op jou werf (test_user - jy kan dit verwyder).
    vBET werk op die leser taal instellings. Tydens registrasie stel vBET outomaties taal opsie om Pools registrasievorm.

Na registrasie en na wanneer ek op URL van my e-pos Ek was getrek het na die site vertaal in Pools so url met lang kode is nie nodig nie.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •