Hi,
My karakter stel: ISO-8859-1
Ek het 'n PM gestuur na jou met' n skakel na 'n pos wat die probleem op te los.
Hi,
My karakter stel: ISO-8859-1
Ek het 'n PM gestuur na jou met' n skakel na 'n pos wat die probleem op te los.
Laaste geredigeer deur norku; 11-03-11 op 12:31.
jy is reg. Dit is 'n kodering fout. Ek kan voortplant dit op my toets forum.
Dit is geskep om slegs wanneer iemand pos van vertaalde bladsy maak.
(Onthou - as jy wil om in Frans te pos - jy moet in jou usercp Franse taal stel.
Ek het probeer om hierdie bug op te los van gister in die algemeen op nie UTF forum vBulletin het 'n probleem met die kodering van die karakters met die ASCII kode onder 256.
Ek het 'n nuwe draad in die bug afdeling oor vBulletin Forum en ek sal probeer om' n oplossing van hierdie fout te vind.
In die algemeen as jy post in Frans (en in usercp Franse taal) van normale (nie vertaal bladsy) alles sal ok wees. Dit gebeur net wanneer jy probeer om te post van vertaalde bladsy.
Ag, okay. Ja, ek het 'n gedeelte van die Franse wiki gekopieer en geplak.
Maar toe ek my taal van die forum as Duitse gekies, en dan gepos word in Duits, die karakters nog steeds vertoon as HTML getalle toe ek daardie post of klik op die pyltjie in die vertaalde pos ....?
Ja, jy is reg. kyk na my twee poste - die Eersteklas een is gemaak van nie vertaal bladsy (Engels) - nie 'n probleem wanneer jy wil dit verander.
gemaak van die tweede een is vertaal (Pools) bladsy en hier is 'n probleem - die briewe met die ASCII kode onder 256 - verkeerde kodering - ek berig hierdie fout te vBulletin en ek sal probeer om dit op te los.
Ek werk dit met vBulletin span:
Forum ASCII karakters kwessie
Nou het ons 'n naweek. as dit ok is, want jy kan ons begin om hierdie onderwerp na die naweek?
Gedurende die naweek het ek werk met vBulletin span.
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 11-03-11 op 13:25.
Ja, natuurlik Maar ek kan Vbet aktief op my forum verlaat?
Ja, jy kan laat dit aktief. Soos u weet post in Engels is vertaal goeie
Ek het opgemerk op my toets forum wat op UTF-8 Forum hierdie probleem nie bestaan nie.
Check in jou databasis hoe boodskappe gehou word (jy kan hier plak 'n voorbeeld van die Russiese boodskap)
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 11-03-11 op 13:31.
Ek het 'n goeie inligting.
Ek het gevind dat 'n konflik met vBSEO global_complete haak
As u hierdie global_complete haak deaktiveer - pos vertaal goed, maar geen SEO-skakels nie. Ek moet hierdie konflik oplos, maar na naweek
Kan jy dit?
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 11-03-11 op 13:54.
Hoe maak ek dit doen?
admincp-> plugins & produk -> Inprop Bestuurder -> global_complete haak van vBSEO -> skakel.
Maar soos ek geskryf het -> geen seo skakels As jy dit afskakel. Ek moet vBSEO kode om na te gaan en dit te integreer.
Kyk jy na die naweek