BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Verskeie taal tafels hou gekraak in die databasis?

Senior Member

Default Verskeie taal tafels hou gekraak in die databasis?

Hi, blyk dit dat ek elke dag een of meer van die taal tafels te herstel as hulle hou gekraak, gewoonlik die medium en kort tafels.

My besonderhede is soos volg:
    PHP weergawe 5.2.15
    Apache weergawe 2.0.63
    MySQL weergawe 5.0.91-gemeenskap
    Perl weergawe 5.8.8
    Bedryfstelselkern weergawe 2.6.18-194.26.1.el5xen
    VB 3.8.6 PL1

Ek is op 'n splinternuwe "uit die boks" server.

Enige idees oor hoe om dit te voorkom?

Groete,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Het jy 'n paar e-posse met MySQL fout of sommige kennisgewings? Plaas asseblief die inhoud van hierdie e-pos hier, As jy

Senior Member

Sure, is INFACT een neergestort nou hier is 'n baie onlangse een is:
    Date: Mon, 31 Jan 2011 10:32:46 0000 [10:32:46 GMT]
    Van: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Aan: webmaster@mysite.com
    Onderwerp: vBulletin databasis fout!

Databasis fout in die vBulletin 3.8.6:

Ongeldige SQL:
    KIES cache.originaltext as originaltext cache.translated soos vertaal uit vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af help, vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af kas WAAR EN cache.serie = help.serie;

MySQL Fout: Tafel ". / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af" is gemerk as neergestort en moet herstel word
    Fout Nommer: 145
    Versoek Datum: Maandag, 31 Januarie 2011 _AT_ 10:32:45
    Fout Datum: Maandag Januarie 31, 2011 _AT_ 10:32:46
    Scenario: http://www.mysite.com/forumz/members...s-op-exit.html
    Refereerder:
    IP Address: 66.249.72.171
    Gebruikernaam: Ongeregistreerde
    Class Name: vB_Database
    MySQL Version:
    En hier is 'n ouer een wat ek gehou het om jou te wys:
    Date: Fri, 28 Jan 2011 20:45:02 +0000 [Vrydag, 28. Januarie 2011 20:45:02 GMT]
    Van: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Aan: webmaster@mysite.com
    Onderwerp: vBulletin databasis fout!

Databasis fout in die vBulletin 3.8.6:

Ongeldige SQL:
    Kies cache.originaltext as originaltext cache.translated soos vertaal uit vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt help, vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt kas waar help.originaltext = "Tuisblad" EN cache.serie = help.serie;

MySQL Fout: Tafel ". / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt" is gemerk as neergestort en moet herstel word
    Fout Nommer: 145
    Versoek Datum: Vrydag, Januarie 28, 2011 @ 08:45:01
    Fout Datum: Vrydag, 28 Januarie 2011 @ 20:45:02
    Scenario: http://www.mysite.com/forumz/members...ira-linha.html
    Refereerder: http://www.google.com.br/url?sa=t&so...iwnuel-9v0nPuw
    IP Address: 200.160.96.160
    Gebruikernaam: Ongeregistreerde
    Class Name: vB_Database
    MySQL Version:
    Soos jy kan sien is daar nie 'n bepaalde fout of taal wat die probleem veroorsaak, maar die taal AF toon nogal' n baie.

crach kwessie - Dit is 'n MySQL probleem, nie vBET kwessie.
    Probeer asseblief om jou MySQL te werk na die nuwe weergawe of af te skaal na 'n meer stabiele weergawe van MySQL (vra oor wat jou gasheer verskaffer).

Ons kan nie iets daaraan doen nie, want dit is die MySQL-kode.
    Waarskynlik in jou geval, MySQL is meer sensitief vir sy verkeerde optrede van die gereelde gebruik van tabelle. Het jy gebruik kas vir gaste? Indien geen - Skakel hierdie opsie. Dit sal lei tot minder navrae na die databasis, maar nie heeltemal elimineer die MySQL fout. (Waarskynlik sal jy minder sulke crashes).

Tweedens, probeer om te optimaliseer en te herstel ALLE databasis tabelle.

Natuurlik, probeer om op te gradeer of af te skaal wat jy MySQL na die beste weergawe.

Senior Member

Wel, ek glo dat MySQL is die mees stabel weergawe en Ja, ek gebruik om gas kas nie, al was dit mysql wat 'n probleem is hoekom is dit net die taal tafels wat crash? Ek het baie ander tafels wat per pos of bladsy verander toegang te verkry, maar hulle crash nie.

En ek het al die tafels om 'n paar keer new site!

Ons is nie in staat om vas te stel waarom slegs die tafels kas fout - dit is 'n vraag na die MySQL-span, want Soos voorheen genoem dit is' n fout mySQL en dit maak nie saak dat die ander tafel is OK. Vir ons deel, het ons nie meer voorstelle - Meld asseblief na die span wat verantwoordelik is vir hierdie bug - MySQL span.

Enige poging om die ander tafels te vergelyk met die kas tafels het geen sin nie - want dit sou net spekulasie, waarom net hier MySQL ineenstortings tafels. MySQL span is verantwoordelik vir die MySQL-kode, so asseblief - vra dat 'n span van die MySQL.

Miskien probleem hier is, want net in die kas tafels jy het 'n baie inhoud en nie in' n ander tafels (soos net in jou forum, op 'n ander forums ons kliënte nie). Miskien uit die kas tafels Data word gereeld verwyder en van 'n ander nie. Miskien, maar ons kan nie check dit - net voorstelle.

Die enigste ding wat ons kan sê, is dat dit 'n MySQL-fout. Let daarop dat enige veranderinge in vBET kode nie hierdie probleem sal elimineer.

MySQL enjin is verantwoordelik vir die bestuur van die tafels deur SQL. So wat jy nodig het om 'n oplossing te vind in MySQL-kode. Vra oor daardie MySQ ondersteuning.

Dankie.

Afgetree;)

Ja Kamil het 'n reg,
    die kwessie is van mysql, so probeer om te skryf aan MySQL.

In my opinie het jy 'n probleem met die kas, kan iets wat nie skryf in MySQL uit die kas.
    Probeer MYSQL op te gradeer na die MySQL databasis 5.5, miskien opgradeer sal help.

Senior Member

Quote Originally Posted by Youngster View Post
    Ja Kamil het 'n reg,
    die kwessie is van mysql, so probeer om te skryf aan MySQL.

In my opinie het jy 'n probleem met die kas, kan iets wat nie skryf in MySQL uit die kas.
    Probeer MYSQL op te gradeer na die MySQL databasis 5.5, miskien opgradeer sal help.
    Im bly dat jy in staat is om te herhaal presies wat Kamil gesê het. Dit is NIE is 'n probleem met MySQL die probleem tafel is byna altyd die AF taal, jy nie kan sê dat dit is omdat, indien die inset en uitset aan MySQL is baie gereelde dit sal crash!!, My post tafel is groot, dit het 718,000 poste en is toeganklik deur elke gebruiker van die forum, seker dit is baie meer dikwels gebruik as die tabel met taal, sal maklik die MySql kappen baie goed met die post so iets met minder insette coped word met.

Geen ander tafels ongeluk, is dit net die taal tafels.

Weereens, kan jy vra oor hierdie kwessie 'n MySQL-span. Hierdie fix sal word vinniger en beter.

Senior Member

Ek het die gasheer van die span kyk na die databaseMySql produseer geen ander fout, hulle het selfs herstel, new site en die hele 5GB databasis uitgevoer dan weer ingevoer en nog net die taal tafels crash.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •