BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 30

Thread: Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

1. Draai op 'n Italiaanse vlag op jou forum (Ek het dit nie) - nou die taal wat die gebruikers verander is nie in staat is om terug te keer na die oorspronklike taal. Soos ek geskryf het die inhoud van die drade wat ek in staat was om te sien voordat ek gesien het wat ek het om te registreer, is slegs een sin in alle gevalle. Dit nie wat ek aanvaar as 'n gemiddelde lengte van die inhoud. Weereens dit maak bladsye lyk baie soortgelyk, aangesien die verskil tussen die kort drade is slegs een sin - die res is uitleg wat dieselfde is. Ek weet nie hoe jy so seker dat dit het niks te doen met hierdie geval. As jy weet iets wat ons nie net deel dit asseblief so sal ons in staat wees om jou vinniger te help. Weet jy waarom hierdie e-pos gestuur is?

2. Ek knoop wat is skool-program vir die kinders in jou land nie, maar ek hoop dat dit baie nuttig sal wees vir hulle om te weet dat u registreer mod na 3 besoeke het niks te doen met die bots as hulle gaan deur.
    Fokus op die probleem. En vereis antwoord - ek het nie geweet watter mod is jy gebruik en ek het nie eens vra, want dit is nie vir my belangrik - belangrike was, is dit boot veilig. As jy 100% seker dat dit veilig is dan groot. Net in geval jy het enige twyfel wat jy kan sien hoe Google jou forum in die Webmaster Tools.

Neem asseblief kennis dat Google-stewels nie enige webwerwe aanval - Google sites nie skade berokken nie. Ons advies kas te gebruik vir langer toegelaat tydperk, want dit is beter vir die prestasie. Ook as jy voel dat dit vir seker die enigste rede is 'n aantal van vertaling op jou bladsy - voel vry om sommige van dié uit te skakel en dit weer in staat stel om een deur een van tyd tot tyd. Nog oorweeg dit asseblief dat jou lisensie vir 6 maande aktief is en jy het hierdie e-pos nou. Dit is moeilik om te glo dat vir 6 maande Google nie die skakels sien - in werklikheid baie van diegene wat jy reeds geïndekseer. So ek is nie seker dat dit die oorsaak van e-pos wat jy het. Selfs al is dit Oorweeg dit asseblief om al die inligting wat aan jou gegee is na die analise van die skakels.

Ek weet nie wat jy bedoel deur effektiewe drade nie.

Ook asseblief daarop let dat ons is besig om oor hierdie kwessie - jy het die resultate van ons analiseer. En hou asseblief vertel wat Google beskou - want dit is jy wat van mening is dat Google dit nie korrek vind. Ons het baie van forums wat absoluut geen probleem met Google en alle tale aangeskakel. En dit is nie waar dat die inhoud fisies is nie bestaan nie, asseblief vertel nie doen wat ons kan argumenteer nie, want iets ... Die inhoud bestaan vir almal wat dit besoek, en dit fisies in die databasis bestaan in die oorspronklike en in die kas in vertaalde vorm. Dit is nie wêrelde lotery - hierdie is 'n vertaling dit kan nie gebeur nie as inhoud nie bestaan. En niks is hier verneuk - lees asseblief Google TOS - dit is Google wat beweer dat die vertaling kan wees Cached vir maksimum 15 dae. Dit is alles goed met Google in die geval van outomatiese bladsy vertalings - dit is Google wat hierdie vertaling gedoen het

Ook geen kliënt kan vertel dat enige inhoud wat gestroom het na hom van statiese lêer of nie. In werklikheid in hierdie dae amper niks is staties. In die vBulletin geen oog hoes van 'n statiese HTML struktuur - alles basis op data uit die databasis (tale, templates, style). Ek het geen idee wat is jou kennis oor die kliënt-bediener argitektuur met dun kliënt, maar let asseblief daarop dat die inhoud bestaan as skakel antwoorde. Vertel dat Google voel dit verneuk, omdat dit nie bestaan nie, het niks te doen met die werklikheid.

Ook asseblief daarop let dat jy kan elke oomblik gebruik vBET SEO skakels en / en / in plaas van taal = - hierdie opset is net aan jou en vBET ondersteun dit sonder vBSEO.

Oor daarop wat jy het - as ek geskryf het as jy voel dat jy die ware rede van jou probleem, dan het u oplossing ontdek. Nog steeds van mening dat hierdie is 'n paar generiese antwoord sonder om eers nagaan wat gebeur. Ek sou nie reken op dit:
    1 - jy het 'n soortgelyke bedrag van links vir' n halwe jaar.
    2 - Google Mail self vertel:
    "Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat identiese of soortgelyke inhoud, Of die soek dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. "

Dus weer kyk na ons advies en analiseer gevolg. As jy voel dit is net kwessie van die aantal van die vertalings wat jy aangeskakel is - dan weet jy die oplossing.

Het jy nog steeds ons hulp nodig / te adviseer in hierdie kwessie?

Senior Member

Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?

Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend

In my eie woorde toe ek 'n bot-aanval sê wat ek bedoel as jy het 300 Google bots swaar op dieselfde tyd die soek van jou webwerf te eet en te skeur weg op jou bandwydte, RAM en CPU en veroorsaak forum stalletjies. En hulle het dit in die brief hieronder in 'n meer professionele manier, maar die betekenis is dieselfde.

Amptelike Google E-pos:
    Googlebot probleme ondervind terwyl die soek van jou site http://mysite.com/.
    Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.

Het jy lees wat die Google-ondersteuning-span het aan my geskryf? -> In die algemeen is hierdie boodskap getoon wanneer ons ontdek 'n relatief hoë aantal URL's vir jou site.

Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
    1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit
    ens.

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 17-01-11 op 22:44.

Senior Member

Wag nog vir 'n middel.

Groete

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?
    Dit is net advies van ons span dat sonder hierdie vlag jou gebruikers is nie in staat is om om te draai terug na die oorspronklike taal wanneer hulle op sommige vlag nie. So is dit verstandig vlag te hou vir jou standaard taal

Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend
    Dit is NIE waar. Jy het probleme met jou forum. Jy het gebreek argief - en die meeste skakels wat jy het van Google in e-pos is oor ons argief. Jy totaal geïgnoreer ons ondersteuning - jy nie vrae oor weergawe beantwoord het nie en hou te vertel wat jy dink en wat is nie waar nie. As jy jou probleem op te los asseblief braak ons ondersteuning wenke. Ons vra jou oor jou vB weergawe, want jy het gebreek argief. Is dit ondersteun 3,8 of sommige nie ondersteun weergawe? Ons weet dat die argief is gebreek in 3.6 as gevolg van vBulletin fout. Dit gee jou duisende nie werk nie links - en jy het van Google e-pos oor verkeerde skakels. In plaas van luister na ons ondersteuning en saam hou jy vertel 'n belaglike idee en jy dink dit is belangrik om dit te sit in rooi.
    Wat is jou doel hier? Jy wil ons ondersteun jou probleem op te los, of jy net probeer om ander af te skrik? Want as jy wil om hierdie probleem op te los asseblief saam met ons ondersteuning.

Ook oor die beeld wat jy gegee het - dit is jou verkeerde interpretasie. Google gee nie om oor die aantal poste wat in die forum. En dit kan nie omgee nie. Dit is omdat Google indekse al die bladsye wat nie geblokkeer! Jy op die forum lede bladsye, groepe, venen miskien, albums en so aan ... en so aan ... Ook forum kan baie van die ander plugins wat skep bykomende bladsye (soos arcade).
    So moet asseblief verstaan: jy is verkeerd. Google oorweeg nie vertaal inhoud as duplisering. Jy het 'n probleem met jou eie forum en ons ontdek gebiede van moontlike oorsaak. So moet asseblief - braak ons instruksies / vrae. Anders kan dit gemerk word as opgelos, aangesien dit lyk of jy nie belangstel om met ons ondersteuning net soos om te herhaal wat jy dink verkeerd - ons lees al hierdie - daar is nie enige nodig om dit weer te herhaal. Dit is nie waar nie. Fokus op die oplossing van jou probleem as jy dit wil opgelos word. Antwoord op die vraag en hou die aandag op jou argief.

Amptelike Google E-pos:
    Googlebot probleme ondervind terwyl die soek van jou site http://mysite.com/.
    Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.
    Presies! JY VERKEERD STRUKTUUR! JY verkeerd inhoud! en ons skryf dit aan jou heel aan die begin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Jy het neergestort argief waar is duisende van die skakels wat nie werk nie! So asseblief begin met ons ondersteuning wat jy gevra vir die plaas van probeer om ons gebruikers af te skrik. Wat is jy van ons verwag wanneer jy vra vir die ondersteuning en dit ignoreer?

Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
    1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit
    ens.

Groete
    Hier het jy presies die inligting wat jy bladsye van lede moet sluit en hoe om dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Hier het jy inligting wat jou argief is neergestort het, die vraag oor jou weergawe van vBulletin en wat om te doen as dit nie weergawe ondersteun:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dit is 'n baie presiese opdrag - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy.

En hier het jy inligting het dat jy uitsteken moet nie enigiets met poste wat baie kort (net 1 sin), want dit is 'n kwessie van die inhoud van die vBET. Wanneer die inhoud sal meer kry (gebruikers sal antwoorde kry.) Hierdie bladsye inhoud sal wees nie dieselfde nie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Dus:
    1. Hou jou lid bladsye geblokkeer op 'n wyse soos jy dit onlangs (slegs vir geregistreerde gebruikers) of deur robots.txt soos dit hier beskryf word: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check in die Webmaster Tools jou "3 besoeke vir Guest" mod is Google red - check hoe Google jou forum sien deur die gee van die URL vir sommige draad. Gaan 'n paar keer (kan nie sê nie Google sal dieselfde IP vir elke tjek gebruik). Op hierdie manier sal jy regtig seker dat die mod is behalwe vir robots.
    3. Jy het argief gebreek - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy?
    4. Vir kort drade kan jy net gee meer antwoorde daar (natuurlik anders) of hou dit net as dit is hoop dat mense sal daardie drade beantwoord.

PS.
    Neem asseblief my vra om verskoning vir die laat antwoord. Ek was by die afvaardiging en Kamil is aangesê om hierdie probleem op te los na my. So een keer weer jammer
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-01-11 op 19:47.

Hallo,
    Ek moet sê dat Migal is reg, ek het dieselfde waarskuwing uit google, en dit is maklik om op te los as jy kyk na URL's die probleem veroorsaak. In my voorbeeld het, het ek 'n baie gedupliseer inhoud omdat vbet verbintenis: & language = nl, in' n Franse URL. As jy na parameters in die webmaster tools wat jy kan oplos hierdie uitsluiting van hierdie parameter. En ook kyk na jou robots lêer. Ek het ook 'Disallow in robots argief lêers, dit nie nodig nie. Daar is 'n baie werk te doen het met robots.txt as jy VBET.
    En ek nie voor meer as 20 tale te gebruik, doen jy dit nie nodig nie
    Laaste geredigeer deur pepito69; 20-01-11 op 22:53.

Senior Member

Double Post, Jammer!
    Laaste geredigeer deur mario06; 21-01-11 op 08:38.

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is net advies van ons span dat sonder hierdie vlag jou gebruikers is nie in staat is om om te draai terug na die oorspronklike taal wanneer hulle op sommige vlag nie. So is dit verstandig vlag te hou vir jou standaard taal

Dit is NIE waar. Jy het probleme met jou forum. Jy het gebreek argief - en die meeste skakels wat jy het van Google in e-pos is oor ons argief. Jy totaal geïgnoreer ons ondersteuning - jy nie vrae oor weergawe beantwoord het nie en hou te vertel wat jy dink en wat is nie waar nie. As jy jou probleem op te los asseblief braak ons ondersteuning wenke. Ons vra jou oor jou vB weergawe, want jy het gebreek argief. Is dit ondersteun 3,8 of sommige nie ondersteun weergawe? Ons weet dat die argief is gebreek in 3.6 as gevolg van vBulletin fout. Dit gee jou duisende nie werk nie links - en jy het van Google e-pos oor verkeerde skakels. In plaas van luister na ons ondersteuning en saam hou jy vertel 'n belaglike idee en jy dink dit is belangrik om dit te sit in rooi.
    Wat is jou doel hier? Jy wil ons ondersteun jou probleem op te los, of jy net probeer om ander af te skrik? Want as jy wil om hierdie probleem op te los asseblief saam met ons ondersteuning.

Ook oor die beeld wat jy gegee het - dit is jou verkeerde interpretasie. Google gee nie om oor die aantal poste wat in die forum. En dit kan nie omgee nie. Dit is omdat Google indekse al die bladsye wat nie geblokkeer! Jy op die forum lede bladsye, groepe, venen miskien, albums en so aan ... en so aan ... Ook forum kan baie van die ander plugins wat skep bykomende bladsye (soos arcade).
    So moet asseblief verstaan: jy is verkeerd. Google oorweeg nie vertaal inhoud as duplisering. Jy het 'n probleem met jou eie forum en ons ontdek gebiede van moontlike oorsaak. So moet asseblief - braak ons instruksies / vrae. Anders kan dit gemerk word as opgelos, aangesien dit lyk of jy nie belangstel om met ons ondersteuning net soos om te herhaal wat jy dink verkeerd - ons lees al hierdie - daar is nie enige nodig om dit weer te herhaal. Dit is nie waar nie. Fokus op die oplossing van jou probleem as jy dit wil opgelos word. Antwoord op die vraag en hou die aandag op jou argief.

Presies! JY VERKEERD STRUKTUUR! JY verkeerd inhoud! en ons skryf dit aan jou heel aan die begin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Jy het neergestort argief waar is duisende van die skakels wat nie werk nie! So asseblief begin met ons ondersteuning wat jy gevra vir die plaas van probeer om ons gebruikers af te skrik. Wat is jy van ons verwag wanneer jy vra vir die ondersteuning en dit ignoreer?

Hier het jy presies die inligting wat jy bladsye van lede moet sluit en hoe om dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Hier het jy inligting wat jou argief is neergestort het, die vraag oor jou weergawe van vBulletin en wat om te doen as dit nie weergawe ondersteun:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dit is 'n baie presiese opdrag - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy.

En hier het jy inligting het dat jy uitsteken moet nie enigiets met poste wat baie kort (net 1 sin), want dit is 'n kwessie van die inhoud van die vBET. Wanneer die inhoud sal meer kry (gebruikers sal antwoorde kry.) Hierdie bladsye inhoud sal wees nie dieselfde nie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Dus:
    1. Hou jou lid bladsye geblokkeer op 'n wyse soos jy dit onlangs (slegs vir geregistreerde gebruikers) of deur robots.txt soos dit hier beskryf word: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check in die Webmaster Tools jou "3 besoeke vir Guest" mod is Google red - check hoe Google jou forum sien deur die gee van die URL vir sommige draad. Gaan 'n paar keer (kan nie sê nie Google sal dieselfde IP vir elke tjek gebruik). Op hierdie manier sal jy regtig seker dat die mod is behalwe vir robots.
    3. Jy het argief gebreek - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy?
    4. Vir kort drade kan jy net gee meer antwoorde daar (natuurlik anders) of hou dit net as dit is hoop dat mense sal daardie drade beantwoord.

PS.
    Neem asseblief my vra om verskoning vir die laat antwoord. Ek was by die afvaardiging en Kamil is aangesê om hierdie probleem op te los na my. So een keer weer jammer
    1. My robots.txt dieselfde is, het ek nie verander nie en dit lyk goed:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / lede /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nee, dit is nie red
    3. My argief werk goed, al die skakels getoets en werk, waar het jy dit gebreek?
    4. Die enigste klein poste is waar die nuwe lede teenwoordig om hulself en net sê: "Hallo, my naam is Tom" Ek kan nie enigiets doen, 90% van die poste is gidse wat beteken mediumgrootte.

pepito69 sê iets interessants wat behels die parameter url soos ek gesê het hierbo
    In my voorbeeld het, het ek 'n baie gedupliseer inhoud omdat vbet verbintenis: & language = nl, in' n Franse URL. As jy na parameters in die webmaster tools wat jy kan oplos hierdie uitsluiting van hierdie parameter.
    maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle tale so is hierdie die rede en wat ek moet presies doen?

PS. Ek het nie vbSEO geïnstalleer, maar gebruik vBSEO sitemap wat reeds die argief sluit, is ek veronderstel om te sluit dit die robots.txt? Ek het nog nooit gesien iemand hier of enige ander plek, sluit dit in hul robots.txt

Ek wil eenvoudig gedetailleerde instruksies,
    VOORBEELD:

1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit

pepito69,
    Ek het nog nooit so 'n groot robots.txt as jy gesien, is alles wat regtig nodig?
    In Realty daar is slegs 3 bots wat beskou word as Bad Bots* en dit sal nie makliker wees om hulle te sit in jou htaccess-lêer., nee?
    PS. Jou vlae nie vertoon word nie

*BaiDu Spider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Laaste geredigeer deur mario06; 21-01-11 op 10:11.

Dankie Mario,

Ja, my robots lêer is miskien te groot, is nie Picasa, maar dit werk vir my en moet my nie seermaak nie.
    Ek sluit hierdie bots in my htaccess, dankie.

maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle taal
    Nee my vriend, ek het dit ook in alle tale, dit was net 'n voorbeeld. Maar, want ek gebruik die parameters in die webmaster gereedskap Ek het my Google-crawl verhoog weer. Ek weet nog steeds nie hoe om ander probleme met VBET, meer belangrik vir my, soos die UGO Ek het met die kode taal en die gebroke woorde wat gebruik om 'n aksent (O, ñ, ens) op te los.
    Wel, ek sluit argief in robots.txt, en ek het nie enige argief webwerwe in Google-indeks.
    Ek dink baie keer vbseo sitemap te gebruik, maar my webwerf is baie goed gekruip koop Google. Ek het altyd toepassing van hierdie reël: as iets werk, doen dit raak nie.

Jammer dat ek nie kan vertel wat jy moet doen, het ek net my ervaring deel.

Dankie. My vlae nie in / index.php, maar is sigbaar in die forums site, sal ek los dit nou.
    Laaste geredigeer deur pepito69; 21-01-11 op 18:32.

1. My robots.txt dieselfde is, het ek nie verander nie en dit lyk goed:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / lede /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nee, dit is nie red
    3. My argief werk goed, al die skakels getoets en werk, waar het jy dit gebreek?
    4. Die enigste klein poste is waar die nuwe lede teenwoordig om hulself en net sê: "Hallo, my naam is Tom" Ek kan nie enigiets doen, 90% van die poste is gidse wat beteken mediumgrootte.

pepito69 sê iets interessants wat behels die parameter url soos ek gesê het hierbo
    maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle tale so is hierdie die rede en wat ek moet presies doen?

PS. Ek het nie vbSEO geïnstalleer, maar gebruik vBSEO sitemap wat reeds die argief sluit, is ek veronderstel om te sluit dit die robots.txt? Ek het nog nooit gesien iemand hier of enige ander plek, sluit dit in hul robots.txt

Ek wil eenvoudig gedetailleerde instruksies,
    VOORBEELD:

1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit

pepito69,
    Ek het nog nooit so 'n groot robots.txt as jy gesien, is alles wat regtig nodig?
    In Realty daar is slegs 3 bots wat beskou word as Bad Bots* en dit sal nie makliker wees om hulle te sit in jou htaccess-lêer., nee?
    PS. Jou vlae nie vertoon word nie

*BaiDu Spider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Dit was nie dieselfde nie - andersins sou Google nie wys jy 'n skakel na die bladsy van die lid omdat Google nie bladsye geblokkeer deur robots.php besoek en jy het in waarskuwing e-pos hierdie skakel:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nou is dit OK. Dit was nie 'n tyd gelede en Google was daar. Jy kan kalm bly nou oor hierdie deel
    2. Indien dit nie veilig is vir robots en toon aan robots blokkeer kommunikeer behoort jy dit ernstig oorweeg om die verwydering van hierdie mod. Anders sal Google begin indeksering bladsye wat hy sien - so bladsye met blokkeer kommunikeer. Ook in hierdie geval is dit die vernaamste oorsaak van jou probleem is - al die bladsye lyk vir Google dieselfde - net blokkeer kommunikeer.
    Soos ek verstaan dat jy al in die webmaster nutsprogramme hoe Google jou forum sien, en jy sien dat Google kommunikeer dat hy moet registreer - ja sien?
    3. Soos ek geskryf het in die begin van jou skakels te sub-forums in die argief is nie besig om op alle. Slegs na die hoof forum en drade. Dit maak die duisende van die verkeerde skakels op jou argief bladsye. Byvoorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk, maar daar is links op die top van die bladsy by die sub forums waar die draad is ingesluit in dit inhoud. Voorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    En al die skakels nie werk nie - slegs hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie. Dit maak jy duisende van werk nie links op die duisende van argief drade bladsye.
    Jy nog steeds nie vertel VSA wat vBulletin WEERGAWE IS jy '...
    Op die oomblik kan ek wed dat dit nie ondersteun nie vBulletin 3,6 - moenie bekommerd wees nie ons sal nie ophou steun jou. Ons het dit nodig om te weet jou beter te help, omdat dit in 3,6 vBulletin fout is bekend. As dit ander weergawe is dit moontlik dat dit vBET fout. Dit is van kritieke belang om te ontdek wat die oorsaak is om jou te help.
    4. Ek is nie die skryf van ongeveer 90% van jou poste. Ek skryf oor poste wat in Google e-pos. Ander is van die omvang van hierdie bespreking. Google gelys jy net drade met een sin, soos ek geskryf het dat jy (ten minste dié wat ek kan sien voor jou mod het vir my gesê om te registreer). Verstaan jy nou? Dit is nie die probleem met jou forum geheel. Soos ek reeds geskryf het - ek sou nie bekommerd wees oor daardie mense sal skryf antwoorde daar en dan gaan dit nie dieselfde wees nie - net soos 90% van jou poste wat heeltemal anders lyk.

Neem asseblief kennis dat pepito69 verskillende opset dat jy kan. In jou geval ignoreer taal parameter is nie aanbeveel nie, omdat jy nie met SEO skakels en dit is net 'n manier om te erken dat die URL is verskillende. As jy vir Google hierdie kenmerk te ignoreer vir Google alle URL's heks verskil slegs 'n waarde van taal parameter sal oorweeg word as dieselfde inhoud - dit sal chaos in geïndekseer bladsye wat lukraak tale verander in Google-indeks, of Google skep sal net indeks jou hooftaal bladsye. Ek dink so - nuwer nagegaan en adviseer nie vir jou saak. Moet asseblief dit nie doen nie so lank soos jy nie SEO skakels gebruik.

Eenvoudige instruksies op hierdie oomblik:
    1. As jou "3 keer mod" is nie Google veilig nie - dit afskakel en kontak mod skrywer daaroor.
    2. VERTEL ONS watter weergawe van vBulletin jy gebruik.

Dit is 'n 3de keer wat ons vra oor hierdie ... Hoe kan jy verwag van ons om jou te help as jy nie saam nie. Ons het nie 'n towerstaffie nie wat jou sal skep oplossings. Ons moet weet wat aangaan op jou bediener.

Oor groot htaccess - Ek weet nie wat jy skryf oor presies, maar ek wed dat jy dit nie nodig is om sulke groot - Ek neem aan dat daar reëls vBSEO skakels vir bladsye van lede en so aan te sluit. Jy is nie in die gebruik van vBSEO en jy is nie met SEO skakels - jou klein robots.txt is fyn.
    Laaste geredigeer deur vBET; 21-01-11 op 21:00.

Senior Member

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Ek weergawe 3.6.12 ek gebruik, moet jy weet dit, want ek betaal 'n addisionele fooi te kry dit werk (sodat dit verenigbaar is) as gevolg van die argief probleem so as dit die argief, dis wat veroorsaak dat hierdie dan is dit (geen misdryf) jou skuld sedert Jy het dit gedoen. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

As jou "3 keer mod" is nie Google veilig nie - dit afskakel en kontak mod skrywer daaroor.
    Skrywer sê dit nie skade google.

1. Dit was nie dieselfde nie - andersins sou Google nie wys jy 'n skakel na die bladsy van die lid omdat Google nie bladsye geblokkeer deur robots.php besoek en jy het in waarskuwing e-pos hierdie skakel:
    1. Die enigste ding wat ek bygevoeg het was / lede / .. alles insluitend memberslist.php was reeds daar, my skuld, so laat se noue hierdie argument.

2. Indien dit nie veilig is vir robots en toon aan robots blokkeer kommunikeer behoort jy dit ernstig oorweeg om die verwydering van hierdie mod. Anders sal Google begin indeksering bladsye wat hy sien - so bladsye met blokkeer kommunikeer. Ook in hierdie geval is dit die vernaamste oorsaak van jou probleem is - al die bladsye lyk vir Google dieselfde - net blokkeer kommunikeer.
    2. Daar is glad nie nodig om ongeskik te wees nie, verstaan ek hoe die robots.txt te gebruik, maar in jou optimalisering gidse (my mening) jou leun meer na vBSEO setups, net in gedagte hou dat ten minste 80% van die vBulletin-gebruikers nie t gebruik vBSEO so jy moet hou van 2 aparte drade as jy praat oor die wenke, tweaked en optimalisering, byvoorbeeld, "vBSEO Optimization" en "Nie vBSEO Optimization" om dit meer gebruikersvriendelik vriendelik te maak.

3. Al die argief skakels wat jy gepos het as gebroke lyk goed wees vir my werk, hier is 'n momentopname van jou gebroke argief skakel byvoorbeeld:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess kommentaar was nie vir jou nie, maar vir die lid pepito69

Luister Michael, ek wil nie elke enkele brief wat jy geskryf is, om te argumenteer nie, ek wil net 'n maklike 1. 2. 3. los en niks meer nie.

Beste wense

[OORTYD]
    Wat die Google-verteenwoordiger het vir my gesê, is die url struktuur hieronder geïndekseer 4 keer, maar in Realty vir hulle dit beskou word 1 en moet as sodanig word geïndekseer en dit is waarskynlik die rede waarom ek die e-pos gekry het. Die onder-pos is net 'n voorbeeld;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 Oorspronklike
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = pl Translated
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = nl Translated
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = es Translated
    [OORTYD]
    Laaste geredigeer deur mario06; 22-01-11 op 09:05.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •