BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 30

Thread: Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Senior Member

Exclamation Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Ek het hierdie e-posadres (waarskuwing) van Googles Webmaster Tools

Let wel dat ek nie vBSEO Geïnstalleerde.

Ek wil 'n oplossing vir hierdie probleem voor Google verlaag my page rank of my geheel en al verbied, my adsense inkomste het reeds verminder met die helfte en die Google-Bots het letterlik my site aangeval.

Die is die tweede geval van so 'n probleem met vBET hier beskryf: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Ek het die e-pos is gestuur aan alle vBET bestuurders in PM soos versoek, het ek kan openbaar nie post die e-pos as jy moet weet, want dit gaan teen Googles TOS met my Plaaslike Privacy Laws as dit sou 'n seker verbod vir my Google Adsense rekening word dus nie' n t vra.

Ek het 'n onmiddellike oplossing vir hierdie probleem, sonder verdere vertraging, dit is 3 dae dat ek praat oor dit in die skakel hierbo.

Groete

Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
    Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by yahoooh View Post
    Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
    Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie
    Nee dit is nie die rede. Ons en baie ander forums het ingesluit alle tale en dit is goed. So jy kan soveel tale as wat jy kan gebruik. Die probleem is iewers anders en ons weet op hierdie oomblik 2 verskillende redes van daardie.

Gewysig:
    Nou weet ons meer redes So asseblief jou eie draad oop en gee vir ons jou e-pos van Google
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-01-11 op 21:43.

Senior Member

Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel
    Hi - 'n nuwe draad oor jou isue met jou e-pos skep. Jy het verskillende lniks en ons kou 2 redes van hierdie kwessie. Om jou te help, moet ons weet jou saak. So asseblief open nuwe draad daaroor en ons sal jou help

mario06 - Ek is net tydens die kontrolering van jou skakels. Ek sal jou antwoord in kort tyd

Let asseblief daarop dat, soos ons voorheen beskryf - ons personeel is beskikbaar om te begin werk op die kwessie wanneer nuwe afgemerk aankom in die vorm van 'n nuwe draad oor die kwessie. Anders is ons nie in staat is om dit te bestuur, en ons ons kliënte inlig dat hy nodig het om sy eie nuwe draad te open oor sy probleem. Net soos jy nou net gedoen het en nou is ons in staat is om jou te help
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-01-11 op 20:19.

Hi

Een van die redes, (daar sal ander - nog tydens die ondersoek) van jou probleem is dat jy toegelaat word om die indeks sulke bladsye as 'n lid bladsye. Dit is nie relevant is en die meeste lid bladsye is in 99% dieselfde - slegs onderskei word lid gebruikersnaam. En toe was dit addisioneel vertaal wat jy gemaak het 52 keer meer sulke bladsye wat byna dieselfde (dieselfde bladsye inhoud na die vertaling, sal dieselfde vertaal inhoud te gee) het. Ons adviseer amptelik irrelevant bladsye te sluit deur robot.txt - hier sal jy vind hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Neem asseblief kennis dat dit sal daardie bladsye verdwyn vorm Google-indeks en dit is goed vir jou SEO aangesien Google sal sien en die indeks slegs relevante bladsye met relevante inhoud.

Ook as ek sien wat jy gemaak het veranderinge sedert Google gegenereer hierdie e-pos, want soos ek sien jy geblokkeer lid bladsye vir gaste. Dit los ook hierdie deel van die probleem. Tog as jy wil gas lid bladsye, maar kruip Google nie dit - net gebruik robots.txt vir daardie

Ek sien dat daar ook skakels vir argief en drade - ek gaan nou om dit reg te analiseer

Hi weer

Ek dink ek weet wat die ander oorsaak kan wees - as ek op vlae skakels soek, is daar geen skakel sonder language = op alle ... Let asseblief vertel wat is jou standaard taal van die forum vir hierdie taal skakel moet word sonder language = omdat nou elke bladsy wat jy vir Google gedupliseer het. Eens en vir normale URL en 'n tweede keer met die taal = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Ook asseblief vertel het jy ons sjabloon met die naam vbenterprisetranslator_flag verander? Ons moet weet, is dit vBET bug of gegenereer word deur die kliënt verander.

Dink ek kan ook wees (kan nie check dit nou maar ons reeds het TODO taak waarmee dit te kontroleer in die toekoms) dat jy net skoongemaak kas en daar was kwessie met Google verband - in daardie geval bladsye genereer sonder inhoud ( omdat die vertaling is nie verkry nie) en letterlik inhoud is dieselfde vir al die vertalings. Maar sulke dinge indien gebeur is tydelik en as jy nie geblokkeer is deur Google diegene verdwyn self - dit is tussen jou en Google server en vBET kan niks doen met hierdie. Ek sê nie dat dit die rede was. Ek dink dit kan wees. Soos ek nou op die skakels gegee word deur Google soek, sien ek nie beskryf kwessie op alle. So dit kan wees.

- Beantwoord vrae oor die standaard taal en die sjabloon.

Ek sien daar nog een ding – jou vertaalde argiefbladsye vir subforums werk nie en lewer leë resultate. Hoof- en posbladsye is OK. Vir argief subforum bladsye is daar fout. Dit maak ook baie skakels na dieselfde inhoud - leë inhoud en dit kan ook rede wees waarom Google dit vir jou geskryf het. Vertel asseblief watter weergawe van vB gebruik jy? Ondersteun 3.8 of 'n bietjie laer - soos ek onthou, gebeur so iets op 3.6 as gevolg van vB-fout. As dit nie ondersteunde weergawe en vB-fout is nie , sal ek draad daaroor vind en ek beveel sterk aan om aan vB-span te skryf oor die oplossing van hierdie fout. Ongelukkig verwag ek dat hulle dit nie sal doen nie, aangesien dit nie meer ondersteun word nie. Maar – vertel eers asseblief watter weergawe gebruik jy, so ek sal nie meer woorde en jou tyd vir spekulasies hê nie

Senior Member

Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?

Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend

In my eie woorde toe ek 'n bot-aanval sê wat ek bedoel as jy het 300 Google bots swaar op dieselfde tyd die soek van jou webwerf te eet en te skeur weg op jou bandwydte, RAM en CPU en veroorsaak forum stalletjies. En hulle het dit in die brief hieronder in 'n meer professionele manier, maar die betekenis is dieselfde.

Amptelike Google E-pos:
    Googlebot probleme ondervind terwyl die soek van jou site http://mysite.com/.
    Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.

Het jy lees wat die Google-ondersteuning-span het aan my geskryf? -> In die algemeen is hierdie boodskap getoon wanneer ons ontdek 'n relatief hoë aantal URL's vir jou site.

Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
    1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit
    ens.

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 17-01-11 op 22:44.

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?
    Dit is net advies van ons span dat sonder hierdie vlag jou gebruikers is nie in staat is om om te draai terug na die oorspronklike taal wanneer hulle op sommige vlag nie. So is dit verstandig vlag te hou vir jou standaard taal

Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend
    Dit is NIE waar. Jy het probleme met jou forum. Jy het gebreek argief - en die meeste skakels wat jy het van Google in e-pos is oor ons argief. Jy totaal geïgnoreer ons ondersteuning - jy nie vrae oor weergawe beantwoord het nie en hou te vertel wat jy dink en wat is nie waar nie. As jy jou probleem op te los asseblief braak ons ondersteuning wenke. Ons vra jou oor jou vB weergawe, want jy het gebreek argief. Is dit ondersteun 3,8 of sommige nie ondersteun weergawe? Ons weet dat die argief is gebreek in 3.6 as gevolg van vBulletin fout. Dit gee jou duisende nie werk nie links - en jy het van Google e-pos oor verkeerde skakels. In plaas van luister na ons ondersteuning en saam hou jy vertel 'n belaglike idee en jy dink dit is belangrik om dit te sit in rooi.
    Wat is jou doel hier? Jy wil ons ondersteun jou probleem op te los, of jy net probeer om ander af te skrik? Want as jy wil om hierdie probleem op te los asseblief saam met ons ondersteuning.

Ook oor die beeld wat jy gegee het - dit is jou verkeerde interpretasie. Google gee nie om oor die aantal poste wat in die forum. En dit kan nie omgee nie. Dit is omdat Google indekse al die bladsye wat nie geblokkeer! Jy op die forum lede bladsye, groepe, venen miskien, albums en so aan ... en so aan ... Ook forum kan baie van die ander plugins wat skep bykomende bladsye (soos arcade).
    So moet asseblief verstaan: jy is verkeerd. Google oorweeg nie vertaal inhoud as duplisering. Jy het 'n probleem met jou eie forum en ons ontdek gebiede van moontlike oorsaak. So moet asseblief - braak ons instruksies / vrae. Anders kan dit gemerk word as opgelos, aangesien dit lyk of jy nie belangstel om met ons ondersteuning net soos om te herhaal wat jy dink verkeerd - ons lees al hierdie - daar is nie enige nodig om dit weer te herhaal. Dit is nie waar nie. Fokus op die oplossing van jou probleem as jy dit wil opgelos word. Antwoord op die vraag en hou die aandag op jou argief.

Amptelike Google E-pos:
    Googlebot probleme ondervind terwyl die soek van jou site http://mysite.com/.
    Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.
    Presies! JY VERKEERD STRUKTUUR! JY verkeerd inhoud! en ons skryf dit aan jou heel aan die begin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Jy het neergestort argief waar is duisende van die skakels wat nie werk nie! So asseblief begin met ons ondersteuning wat jy gevra vir die plaas van probeer om ons gebruikers af te skrik. Wat is jy van ons verwag wanneer jy vra vir die ondersteuning en dit ignoreer?

Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
    1. Doen dit
    2. Doen dit
    3. En dit
    ens.

Groete
    Hier het jy presies die inligting wat jy bladsye van lede moet sluit en hoe om dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Hier het jy inligting wat jou argief is neergestort het, die vraag oor jou weergawe van vBulletin en wat om te doen as dit nie weergawe ondersteun:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dit is 'n baie presiese opdrag - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy.

En hier het jy inligting het dat jy uitsteken moet nie enigiets met poste wat baie kort (net 1 sin), want dit is 'n kwessie van die inhoud van die vBET. Wanneer die inhoud sal meer kry (gebruikers sal antwoorde kry.) Hierdie bladsye inhoud sal wees nie dieselfde nie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Dus:
    1. Hou jou lid bladsye geblokkeer op 'n wyse soos jy dit onlangs (slegs vir geregistreerde gebruikers) of deur robots.txt soos dit hier beskryf word: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check in die Webmaster Tools jou "3 besoeke vir Guest" mod is Google red - check hoe Google jou forum sien deur die gee van die URL vir sommige draad. Gaan 'n paar keer (kan nie sê nie Google sal dieselfde IP vir elke tjek gebruik). Op hierdie manier sal jy regtig seker dat die mod is behalwe vir robots.
    3. Jy het argief gebreek - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy?
    4. Vir kort drade kan jy net gee meer antwoorde daar (natuurlik anders) of hou dit net as dit is hoop dat mense sal daardie drade beantwoord.

PS.
    Neem asseblief my vra om verskoning vir die laat antwoord. Ek was by die afvaardiging en Kamil is aangesê om hierdie probleem op te los na my. So een keer weer jammer
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-01-11 op 19:47.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •