BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 30 van 30

Thread: Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Ek weergawe 3.6.12 ek gebruik, moet jy weet dit, want ek betaal 'n addisionele fooi te kry dit werk (sodat dit verenigbaar is) as gevolg van die argief probleem so as dit die argief, dis wat veroorsaak dat hierdie dan is dit (geen misdryf) jou skuld sedert Jy het dit gedoen. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
    Ons het baie van die gebruikers. Ons weet wat ons in die werklike draad ingesluit. Dankie vir die gee van jou vBulletin weergawe

Oor die kwessie. Jy is in kennis gestel dat integrasie kan nie moontlik wees omdat jou weergawe word nie ondersteun nie en jy besluit om te gaan dit in elk geval. Probleem in die argief wat jy het, is op die kant van vBulletin. Jy is ook in kennis gestel PM daaroor.
    So jy bewus was nie werk argief sub-forums op jou nie ondersteun nie ou vBulletin weergawe van die begin af. Jy is ook vertel dat, want dit is vBulletin fout is wat jy moet vBulletin span kontak om dit op te los.
    Ook as ek in die draad sien jy wys jy het geweier om ons toekomstige ondersteuning. Maar natuurlik, jy het volle reg om iemand te blameer vir enigiets

Wat nou te doen met die argief? Jy het nou verskeie opsies:
    1. Kontak vBulletin span hul fout op te los. As jy weet (van die ou stories) vBulletin 3,6 fout en wanneer jy enige addisionele parameter in die URL te argief sub-forum bladsy, dan is dit ineenstort. Dit is uit vBET omvang aangesien ou vBulletin op te tree op hierdie manier, selfs wanneer vBET is nie geïnstalleer - so in kort woorde: dit is vBulletin fout. Dit is ook uit ons omvang, want dit is nie weergawe ondersteun. So kan jy vra vBuletin is hulle is nog steeds verantwoordelik vir die kode en sal hulle dit korrek is. Hulle kan weier as hulle ook vB3.6 beskou as nie ondersteun nie.
    2. Jy kan die hele argief sluit in robots.txt - nie goeie idee raai ons dit nie.
    3. Jy kan afskakel vertaling van argief bladsye. Daar sal minder bladsye in Google-indeks, maar daar sal nie meer gebroke skakels.
    4. Jy kan die uitleg van jou draad argief bladsy wysig sodat skakels na die argief sub-forums nie ingesluit word nie. Jy kan dit sluit nie vertaal en gestremdes vir een vertaal. Op jou hoof forum argief bladsy sal steeds daar gebroke skakels in sub-forum, maar dit is slegs 'n paar skakels wat nie duisende op duisende argief draad bladsye. Jy kan selfs 301 omschakeling vir die vernaamste forum argief bladsy sodat dit sal slegs in die oorspronklike taal.

Laat ons weet watter weergawe verkies jy doen, en ons sal jou lei om meer in die gekose een.

Skrywer sê dit nie skade google.
    Ek is hier verloor het. Eers het jy geskryf het dit is veilig. Dan moet jy dit nie veilig is geskryf. Nou is dit weer veilig. Wat ek belangstel is wat ek geskryf het aan jou oor Webmaster Tools. Ons is nie geïnteresseerd is wat jy mod skrywer vertel - dit is tussen jou en hom. Ons is geïnteresseerd hoe Google jou forum sien. As Google jou forum as geblokkeer kommunikeer dan is die mod Harms Google, omdat Google sien oral dieselfde inhoud (elke pos is so beskou as gedupliseer inhoud). In hierdie geval, raai ons aan om nie gebruik om die mod meer totdat dit veilig sal wees vir Google - so, totdat jy in staat sal wees om te sien in die Webmaster Tools dat Google al die bladsye normaal en dit is nie geblokkeer. Dit is hoe dit is en ons het niks meer om te sê op hierdie gebied. Dit is jou keuse sal jy braak advies of nie. So check dit die eerste keer, en as dit is nie veilig dan jou eie besluit wie jy wil luister.

2. Daar is glad nie nodig om ongeskik te wees nie, verstaan ek hoe die robots.txt te gebruik, maar in jou optimalisering gidse (my mening) jou leun meer na vBSEO setups, net in gedagte hou dat ten minste 80% van die vBulletin-gebruikers nie t gebruik vBSEO so jy moet hou van 2 aparte drade as jy praat oor die wenke, tweaked en optimalisering, byvoorbeeld, "vBSEO Optimization" en "Nie vBSEO Optimization" om dit meer gebruikersvriendelik vriendelik te maak.
    Ek vra om verskoning as jy dink ons antwoord as onbeskof. Ek het net bygevoeg TODO lys aparte robot.txt lêer te maak vir nie SEO skakels. Dankie vir jou boodskap.

3. Al die argief skakels wat jy gepos het as gebroke lyk goed wees vir my werk, hier is 'n momentopname van jou gebroke argief skakel byvoorbeeld:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Let asseblief noukeurig te lees en weer wat ek geskryf het jy in die laaste reaksie. Ek het nog nooit geskryf het dat die skakel:
    Code:
    gebreek is. Ek het geskryf dat dit werk - gebreek is links op hierdie bladsy. Lees asseblief weer wat beskryf is voor. Ek weet dat hierdie bladsy te werk. Dit is waarom ek dit geskryf het:
    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Byvoorbeeld:
    Code:
    Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk maar dit inhoud daar is links op die top van die bladsy sub forums waar die draad is ingesluit. Voorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    En al die skakels nie werk nie - Slegs die hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie.
    Ek het jou dat hierdie skakel werk nie - jy hoef nie te gee vir my skerm skote en aan my bewys dat dit werk Net asseblief aandagtig te lees wat ek skryf aan julle. En kyk nou op jou beeld en aandag op die top skakels (skakels na die argief sub-forums) - dit is gebreek (Behalwe skakel na argief vernaamste forum)

Luister Michael, ek wil nie elke enkele brief wat jy geskryf is, om te argumenteer nie, ek wil net 'n maklike 1. 2. 3. los en niks meer nie.
    Groot Hoop jy verstaan nou die gebied van die probleem en weet wat is die keuses. Laat ons weet watter een jy verkies, en ons sal jou lei in die rigting.

Wat die Google-verteenwoordiger het vir my gesê, is die url struktuur hieronder geïndekseer 4 keer, maar in Realty vir hulle dit beskou word 1 en moet as sodanig word geïndekseer en dit is waarskynlik die rede waarom ek die e-pos gekry het. Die onder-pos is net 'n voorbeeld;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 Oorspronklike
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = pl Translated
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = nl Translated
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = es Translated
    Al die bladsye het 'n heeltemal ander inhoud en enige boot kan nie sê dat dit dieselfde is as die teks is heeltemal anders. Dit is verskillende bladsye wat die verskillende inhoud wat geteiken is vir verskillende ontvanger dien, en die antwoord het geen sin vir ons te alle nie. Asseblief PM my hele boodskap wat jy gekry het, kontak te bron van hierdie boodskap. Ons wil graag om dit te verduidelik. Waarskynlik persoon wat Check sien dit nie die werklike inhoud, maar slegs blokkeer boodskap (soos ek nou het) - so ins so 'n geval die terugvoer het geen waarde nie. Weereens - PM asseblief besonderhede en ons sal dit verifieer.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-01-11 op 19:21.

Senior Member

Hier is jy duidelik stel dat hierdie skakel nie gewerk het nie (verkeerde beteken dieselfde) wat in rooi gemerk en nou kan jy sê dat jy nooit gesê dat dit??

Ek is hier verloor het. Eers het jy geskryf het dit is veilig. Dan moet jy dit nie veilig is geskryf. Nou is dit weer veilig. Wat ek belangstel is wat ek geskryf het aan jou oor Webmaster Tools. Ons is nie geïnteresseerd is wat jy mod skrywer vertel - dit is tussen jou en hom. Ons is geïnteresseerd hoe Google jou forum sien. As Google jou forum as geblokkeer kommunikeer dan is die mod Harms Google, omdat Google sien oral dieselfde inhoud (elke pos is so beskou as gedupliseer inhoud). In hierdie geval, raai ons aan om nie gebruik om die mod meer totdat dit veilig sal wees vir Google - so, totdat jy in staat sal wees om te sien in die Webmaster Tools dat Google al die bladsye normaal en dit is nie geblokkeer. Dit is hoe dit is en ons het niks meer om te sê op hierdie gebied. Dit is jou keuse sal jy braak advies of nie. So check dit die eerste keer, en as dit is nie veilig dan jou eie besluit wie jy wil luister.
    Omdat ek Engels is en weet wat die taal baie goed, ek het nog altyd gesê dat beperkte gas mod maak nie seer, seer te maak, pla, hoogste, onderdruk die google bots.

Oor die kwessie. Jy is in kennis gestel dat integrasie kan nie moontlik wees omdat jou weergawe word nie ondersteun nie en jy besluit om te gaan dit in elk geval. Probleem in die argief wat jy het, is op die kant van vBulletin. Jy is ook in kennis gestel PM daaroor.
    So jy bewus was nie werk argief sub-forums op jou nie ondersteun nie ou vBulletin weergawe van die begin af. Jy is ook vertel dat, want dit is vBulletin fout is wat jy moet vBulletin span kontak om dit op te los.
    Ook as ek in die draad sien jy wys jy het geweier om ons toekomstige ondersteuning. Maar natuurlik, jy het volle reg om iemand te blameer vir enigiets
    Jy het my vertel dat jy vir 'n addisionele fooi gemaak het, my weergawe verenigbaar dan na die werk wat jy het gesê dat hulle was' n probleem met die argief wat ek gedoen het nie vind nie, want al die skakels vir my gewerk het. Ek gekontak vBulletin (wanneer jy vir my gesê dat het) en hulle het gesê dat alles was OK.

Ek kontak met die vBulletin Ondersteuning weer vandag en ek het 'n soortgelyke reaksie as' n jaar 'n gelede, in eenvoudige woorde is my argief werk soos dit moet! Lees vBulletins kommentaar hieronder, het ek my verberg die naam vir pivacy redes, maar ek kan jou verseker dat hy die oudste lid is daar so nou wat?

PS. Indien u steeds ontevrede met hul reaksie en wil vir my 'n meer tegniese vraag het post dit hier te vra en ek sal kopie / plak dit aan die vBulletin Support Team direk ok?

Sedert vBulletin gesê daar is geen fout nie en alles werk goed om die probleem op jou einde is so ek wag vir die oplossing.

Beste wense
    Laaste geredigeer deur mario06; 24-01-11 op 09:36.

Hier is jy duidelik stel dat hierdie skakel nie gewerk het nie (verkeerde beteken dieselfde) wat in rooi gemerk en nou kan jy sê dat jy nooit gesê dat dit??
    Jy is regtig die tyd mors. En weer jy het nie aandagtig gelees. Please - Lees hele punt. As ek julle skryf: "Ek is bietjie verward" - jy sal bewys my nou eers wat ek geskryf het jy dat ek min?? Waaroor dit gaan in elk geval? ...

Dit is wat ek geskryf het:
    3. Soos ek geskryf het in die begin om jou skakels na die sub-forums in die argief is nie werk nie glad nie. Slegs na die hoof forum en drade. Dit maak die duisende van die verkeerde skakels op jou argief bladsye. Byvoorbeeld:
    Code:
    Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk maar in dit die inhoud is daar skakels op die top van die bladsy aan sub forums waar die draad is ingesluit. Voorbeeld:
    Code:
    En al die skakels nie werk nie - Slegs die hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie. Dit maak jy duisende van werk nie links op die duisende van argief drade bladsye.
    Ek het jou voorbeeld van die plek waar jy die gebroke skakels en die volgende voorbeeld van gebreekte skakel self (na die vertaling gebreek). Jammer - maar wat is die probleem hier? Het jy nog steeds nie weet waaroor dit gaan is of jy probeer om hier iets te bewys?
    Ook asseblief daarop let dat jy aanhalings kan gebruik - insluitende beelde is nie nodig om nie

Jy het my vertel dat jy vir 'n addisionele fooi gemaak het, my weergawe verenigbaar dan na die werk wat jy het gesê dat hulle was' n probleem met die argief wat ek gedoen het nie vind nie, want al die skakels vir my gewerk het. Ek gekontak vBulletin (wanneer jy vir my gesê dat het) en hulle het gesê dat alles was OK.
    Nie waar nie - wat ek geskryf het jy het in jou PM en ek ook. EOT. Lees weer as dit nodig is om dit te herinner. Ons het reeds begin met vermelding van ons PMs in ander draad (wat jy dit hier gekoppel), sodat daar geen behoefte om weer te begin. Enige ander inhoud van PM openbaar hier oorweeg sal word as spam, want dit is reeds in 'n ander onderwerp. Enige duplisering van dieselfde gebruiker word beskou as SPAM op hierdie forum en op enige ander forum wat ek ken. So moet asseblief nie begin om te SPAM.

Ek kontak met die vBulletin Ondersteuning weer vandag en ek het 'n soortgelyke reaksie as' n jaar 'n gelede, in eenvoudige woorde is my argief werk soos dit moet! Lees vBulletins kommentaar hieronder, het ek my verberg die naam vir pivacy redes, maar ek kan jou verseker dat hy die oudste lid is daar so nou wat?

Argief sub-forum bladsye op vBulletin 3,6 crashes indien u enige addisionele parameter advertensie URL. Jy kan dit selfs op skoon byvoorbeeld - sonder vBET of enige ander mod. Ek sien dit op jou forum met vBET gestremdes. So is dit vBulletin fout, aangesien vBulletin plugin argitektuur en ondersteun na plugin bykomende funksionaliteit. Argief het sy eie uitbreiding punte wat beteken dat die argief was ook voorspel dat uitgebrei word. As die byvoeging van 'n parameter na URL breek hele bladsy, beteken dit dat daar' n fout in die vBulletin kode en dit is vBulletin span werk om dit op te los.

PS. Indien u steeds ontevrede met hul reaksie en wil vir my 'n meer tegniese vraag het post dit hier te vra en ek sal kopie / plak dit aan die vBulletin Support Team direk ok?
    Ek verstaan nie wat dit beteken deur te skryf dat dit is nie bedoel om Subforums in argief getoon word - dit is en dit is gegenereer deur vBulletin ... Miskien het jy verstaan mekaar nie. Gee hulle net die URL:
    Code:
    En vertel dat dit sal breek as jy 'n parameter te URL - dit is die fout. Jy kan ook hulle 'n vorige paragraaf.

Sedert vBulletin gesê daar is geen fout nie en alles werk goed om die probleem op jou einde is so ek wag vir die oplossing.
    Nee, dit beteken dat hulle nie weet wat jy bedoel, of hulle net spoel jy af. Dit sal nie vir hulle 'n fout verdwyn uit hul kode en Spring na ons kode, net omdat hulle geskryf het dat daar geen fout. Dit werk nie op hierdie manier. En ek het jy hoe jy jouself kan kontroleer dat dit vBulletin fout. Ek het dit geskryf jy dan, ek skryf dit nou. Dus net nagaan en ophou skryf dat dit aan ons kant is, want dit sal nie dit aan ons kant verskyn nadat herhaal dit weer en weer. Het jy selfs nagegaan? Het jy gestremdes vBET en nagegaan jouself dat die skakel ongeluk met 'n parameter na URL? Het jy?
    Laaste geredigeer deur vBET; 24-01-11 op 19:08.

Senior Member

Die vBulletin lid is 'n senior lid en ek doen glad nie glo dat hy 'n fout gemaak kontrole van die argief (hy toegang tot die forum as' n admin) of dat Hy vryf my af. "Miskien" misverstaan ons mekaar so ek het gevra vir verdere hulp van hulle Dus kan sien wat hulle sê weer.

Vra vir ondersteuning word beskou as spam vir julle? As dit die geval is is, ek is jammer om te vra vir ondersteuning! Jy ernstig moet kyk na hierdie saak uit my oogpunt, vBulletin sê dat daar geen fout, sê jy dat dit 'n vBulletin bug so sit jouself in my skoene en vra wie moet ek glo?

PS. Ek het nog nooit aangehaal enigiets van 'n PM gestuur of van jou, het ek net en jou lyne aangehaal.

PS2. Aangesien ek nie 'n kodeerder vertel my dinge om seker te maak, maak nie sin nie, so ek moet óf jy of vBulletin vertrou op hierdie punt.

PS3. Sedert ons leef in 'n beskaafde wêreld ons demokraties sekere kwessies gedebatteer, dinge gesê en verskillende punte van die oog en niks meer nie. Daar is geen kwade gevoelens van my kant nie. Ek wil net om pacifically die probleem op te los

Beste wense
    Laaste geredigeer deur mario06; 25-01-11 op 09:41.

Die vBulletin lid is 'n senior lid en ek doen glad nie glo dat hy 'n fout gemaak kontrole van die argief (hy toegang tot die forum as' n admin) of dat Hy vryf my af, of dat ons verkeerd verstaan mekaar, want Engels is ons moeder taal. Die snap shots praat duidelik. Wil jy nie of nie in staat is om die probleem op te los en ek sal aanvaar dat.

Vra vir ondersteuning word beskou as spam?? As dit die geval is is het ek hom vra om verskoning vir te vra vir ondersteuning!! Jy het gesê dat daar is 'n fout, vBulletin het gesê dat daar nie!! Wie moet ek glo?

PS. Ek het nog nooit aangehaal enigiets van 'n PM gestuur of van jou, het ek net en jou lyne aangehaal.

PS2. As die draad het afgegaan onderwerp dit nie my skuld nie, ek het jou verskeie kere gevra om te gee my 'n eenvoudige los in' n 1. 2. 3. wyse maar ek het net het hierdie
    1. Dis sy skuld
    2. Dit is jou skuld
    3. Dit is hulle skuld.

Sedert ons leef in 'n beskaafde wêreld waarin ons demokraties op sekere kwessies gedebatteer, dinge gesê en verskillende punte van die oog en niks meer nie. Vir my is die kwessie is gesluit, sodat jy kan hierdie draad sluit. Geen harde gevoelens van my kant.

Beste wense
    Dit is nie wat jy glo - dit gaan oor wat werklik gebeur, en jy kan eenvoudig check dit self - ons het u instruksies hoe om dit te doen. So asseblief Trow jou glo weg, omdat dié lei wat jy in die verkeerde rigting en Probeer dit. Het jy check?

Let asseblief daarop dat ons nie raad om die probleem op te los, net soos dit is. Ons beveel sterk aan om dit op te los. Ons het jy ander moontlikhede as vBulletin span wil nie hulle fout reg te stel. Jy kan een van diegene wat as 'n tydelike oplossing en is nog steeds kontak vBulletin span hul fout op te los. As jy wil dit op te los, vertel ons asseblief die geleentheid wat jy verkies en ons sal jou lei om meer in hierdie rigting. Op die oomblik is, volgens jou wens - die onderwerp is van mening opgelos.

Senior Member

Ek het aan hulle gegee het om die inligting so ek wag vir 'n reaksie, ek het nie naby hierdie kwessie nog.

Groete

Ek het aan hulle gegee het om die inligting so ek wag vir 'n reaksie, ek het nie naby hierdie kwessie nog.

Groete
    So het ek ook hier 'nog nie opgelos nie. Ons wil graag om jou te help maak dit werk

Senior Member

Hoekom gebruik jy weer die argief? Dit is 'n massiewe bedrag van onnodige dubbele inhoud.

Senior Member

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Hoekom gebruik jy weer die argief? Dit is 'n massiewe bedrag van onnodige dubbele inhoud.
    Die argief word aanbeveel word dissabled Indien gebruik vBseo deur die vBSEO-span, ek is nie die gebruik van vBSEO of Zoints so daar is geen voordeel in die aanskakel van dit vir my.
    PS. Google skei en kies die beter van die 2 van die normale forum threads en die argief forum threads sodat hulle jou nie penaliseer nie dat so dit is nie die rede. Hier is 'n Google-Gids dubbele inhoud gids van Youtube, aandag skenk:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Laaste geredigeer deur mario06; 29-01-11 op 09:31.

Senior Member

So het ek ook hier 'nog nie opgelos nie. Ons wil graag om jou te help maak dit werk

Hier is die antwoorde van vBulletin Support Team, het ek het hulle uitgestuur om die hele lys van URL's van die Google-e-pos (soos ek jou gestuur het) en jou gebreekte skakel voorbeelde.

XXXXXXXXXXX
    Jan 25ste '11 11:14 am
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Soos jy kan sien, gaan na enige van daardie URL's daar is nie 'n "crash" So ek is nie seker wat hulle praat.

As daar 'n bug, gee my asseblief met die fout verslag. Maar daar is geen gekraak aan die gang.

Al die beste,
    XXXXXXXXXXX
    Support Team, vBulletin

Koop vBulletin, die mees kragtige forum sagteware wat beskikbaar is.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    Jan 26ste '11 01:12 am

Die persoon wat jy kontak het, het gesê daar was 'n fout, en dat hy besig was met ons daaroor. Ek sien nie 'n probleem met jou argief URL's nie, is dit nie gekraak van die forum. Ek sou graag wou hoor oor hierdie fout verslag, aangesien die argief kode het nie verander in die eeue nie.

Al die beste,
    xxxxxxxxxxxxx
    Support Team, vBulletin

Koop vBulletin, die mees kragtige forum sagteware wat beskikbaar is.
    mailto: support@vbulletin.com
    So hier is jy gaan Michael nie, het hulle in talle antwoorde vermeld dat die argief het nie 'n probleem nie, nou wat nou?

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 29-01-11 op 09:27.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •