Ons het baie van die gebruikers. Ons weet wat ons in die werklike draad ingesluit. Dankie vir die gee van jou vBulletin weergawe
Oor die kwessie. Jy is in kennis gestel dat integrasie kan nie moontlik wees omdat jou weergawe word nie ondersteun nie en jy besluit om te gaan dit in elk geval. Probleem in die argief wat jy het, is op die kant van vBulletin. Jy is ook in kennis gestel PM daaroor.
So jy bewus was nie werk argief sub-forums op jou nie ondersteun nie ou vBulletin weergawe van die begin af. Jy is ook vertel dat, want dit is vBulletin fout is wat jy moet vBulletin span kontak om dit op te los.
Ook as ek in die draad sien jy wys jy het geweier om ons toekomstige ondersteuning. Maar natuurlik, jy het volle reg om iemand te blameer vir enigiets
Wat nou te doen met die argief? Jy het nou verskeie opsies:
1. Kontak vBulletin span hul fout op te los. As jy weet (van die ou stories) vBulletin 3,6 fout en wanneer jy enige addisionele parameter in die URL te argief sub-forum bladsy, dan is dit ineenstort. Dit is uit vBET omvang aangesien ou vBulletin op te tree op hierdie manier, selfs wanneer vBET is nie geïnstalleer - so in kort woorde: dit is vBulletin fout. Dit is ook uit ons omvang, want dit is nie weergawe ondersteun. So kan jy vra vBuletin is hulle is nog steeds verantwoordelik vir die kode en sal hulle dit korrek is. Hulle kan weier as hulle ook vB3.6 beskou as nie ondersteun nie.
2. Jy kan die hele argief sluit in robots.txt - nie goeie idee raai ons dit nie.
3. Jy kan afskakel vertaling van argief bladsye. Daar sal minder bladsye in Google-indeks, maar daar sal nie meer gebroke skakels.
4. Jy kan die uitleg van jou draad argief bladsy wysig sodat skakels na die argief sub-forums nie ingesluit word nie. Jy kan dit sluit nie vertaal en gestremdes vir een vertaal. Op jou hoof forum argief bladsy sal steeds daar gebroke skakels in sub-forum, maar dit is slegs 'n paar skakels wat nie duisende op duisende argief draad bladsye. Jy kan selfs 301 omschakeling vir die vernaamste forum argief bladsy sodat dit sal slegs in die oorspronklike taal.
Laat ons weet watter weergawe verkies jy doen, en ons sal jou lei om meer in die gekose een.
Ek is hier verloor het. Eers het jy geskryf het dit is veilig. Dan moet jy dit nie veilig is geskryf. Nou is dit weer veilig. Wat ek belangstel is wat ek geskryf het aan jou oor Webmaster Tools. Ons is nie geïnteresseerd is wat jy mod skrywer vertel - dit is tussen jou en hom. Ons is geïnteresseerd hoe Google jou forum sien. As Google jou forum as geblokkeer kommunikeer dan is die mod Harms Google, omdat Google sien oral dieselfde inhoud (elke pos is so beskou as gedupliseer inhoud). In hierdie geval, raai ons aan om nie gebruik om die mod meer totdat dit veilig sal wees vir Google - so, totdat jy in staat sal wees om te sien in die Webmaster Tools dat Google al die bladsye normaal en dit is nie geblokkeer. Dit is hoe dit is en ons het niks meer om te sê op hierdie gebied. Dit is jou keuse sal jy braak advies of nie. So check dit die eerste keer, en as dit is nie veilig dan jou eie besluit wie jy wil luister.
Ek vra om verskoning as jy dink ons antwoord as onbeskof. Ek het net bygevoeg TODO lys aparte robot.txt lêer te maak vir nie SEO skakels. Dankie vir jou boodskap.
Let asseblief noukeurig te lees en weer wat ek geskryf het jy in die laaste reaksie. Ek het nog nooit geskryf het dat die skakel:
gebreek is. Ek het geskryf dat dit werk - gebreek is links op hierdie bladsy. Lees asseblief weer wat beskryf is voor. Ek weet dat hierdie bladsy te werk. Dit is waarom ek dit geskryf het:Code:http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Ek het jou dat hierdie skakel werk nie - jy hoef nie te gee vir my skerm skote en aan my bewys dat dit werk Net asseblief aandagtig te lees wat ek skryf aan julle. En kyk nou op jou beeld en aandag op die top skakels (skakels na die argief sub-forums) - dit is gebreek (Behalwe skakel na argief vernaamste forum)
Groot Hoop jy verstaan nou die gebied van die probleem en weet wat is die keuses. Laat ons weet watter een jy verkies, en ons sal jou lei in die rigting.
Al die bladsye het 'n heeltemal ander inhoud en enige boot kan nie sê dat dit dieselfde is as die teks is heeltemal anders. Dit is verskillende bladsye wat die verskillende inhoud wat geteiken is vir verskillende ontvanger dien, en die antwoord het geen sin vir ons te alle nie. Asseblief PM my hele boodskap wat jy gekry het, kontak te bron van hierdie boodskap. Ons wil graag om dit te verduidelik. Waarskynlik persoon wat Check sien dit nie die werklike inhoud, maar slegs blokkeer boodskap (soos ek nou het) - so ins so 'n geval die terugvoer het geen waarde nie. Weereens - PM asseblief besonderhede en ons sal dit verifieer.