Hi again weer
Hierdie keer het ek jou show draad skakels nagegaan en ek sien 2 dinge hier
1. Niemand is skuldig nie - as ek sien n paar van die skakels (nie almal sien nommer 2) al die drade is baie kort met slegs een sin in dit. So almal wat baie soortgelyk is by verstek - 99% van die inhoud was uitleg. Dit het niks te doen met vBET is nie - dit is net die inhoud van jou eie drade. vBET vertaal dit net sodat dit meer soortgelyke bladsye vir diegene wat werklik is, maar as jy dit afskakel vBET nie vertaal bladsye sal steeds soortgelyk aan mekaar as jy net een sin in slegs 'n pos in die draad. So ons het niks om te hier te doen.
2. Miskien is jy die doodmaak van jou forum om jouself deur die beperking van die aantal poste om te sien deur gaste. Nou is al die bladsye vir my het dieselfde inhoud met kommunikeer dat ek moet registreer. Onthou dat Google is op soek na jou bladsy as gas - so indien u die beperking van mod is dom is dit jou forum sal doodmaak nie, omdat Google sal oral dieselfde inhoud aan hom te vertel om te registreer
Maak asseblief seker maak dat die beperking van mod is slim genoeg, of dit afskakel.