BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 30

Thread: Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Senior Member

Exclamation Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Ek het hierdie e-posadres (waarskuwing) van Googles Webmaster Tools

Let wel dat ek nie vBSEO Geïnstalleerde.

Ek wil 'n oplossing vir hierdie probleem voor Google verlaag my page rank of my geheel en al verbied, my adsense inkomste het reeds verminder met die helfte en die Google-Bots het letterlik my site aangeval.

Die is die tweede geval van so 'n probleem met vBET hier beskryf: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Ek het die e-pos is gestuur aan alle vBET bestuurders in PM soos versoek, het ek kan openbaar nie post die e-pos as jy moet weet, want dit gaan teen Googles TOS met my Plaaslike Privacy Laws as dit sou 'n seker verbod vir my Google Adsense rekening word dus nie' n t vra.

Ek het 'n onmiddellike oplossing vir hierdie probleem, sonder verdere vertraging, dit is 3 dae dat ek praat oor dit in die skakel hierbo.

Groete

Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
    Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie

Senior Member

Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by yahoooh View Post
    Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
    Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie
    Nee dit is nie die rede. Ons en baie ander forums het ingesluit alle tale en dit is goed. So jy kan soveel tale as wat jy kan gebruik. Die probleem is iewers anders en ons weet op hierdie oomblik 2 verskillende redes van daardie.

Gewysig:
    Nou weet ons meer redes So asseblief jou eie draad oop en gee vir ons jou e-pos van Google
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-01-11 op 21:43.

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel
    Hi - 'n nuwe draad oor jou isue met jou e-pos skep. Jy het verskillende lniks en ons kou 2 redes van hierdie kwessie. Om jou te help, moet ons weet jou saak. So asseblief open nuwe draad daaroor en ons sal jou help

mario06 - Ek is net tydens die kontrolering van jou skakels. Ek sal jou antwoord in kort tyd

Let asseblief daarop dat, soos ons voorheen beskryf - ons personeel is beskikbaar om te begin werk op die kwessie wanneer nuwe afgemerk aankom in die vorm van 'n nuwe draad oor die kwessie. Anders is ons nie in staat is om dit te bestuur, en ons ons kliënte inlig dat hy nodig het om sy eie nuwe draad te open oor sy probleem. Net soos jy nou net gedoen het en nou is ons in staat is om jou te help
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-01-11 op 20:19.

Hi

Een van die redes, (daar sal ander - nog tydens die ondersoek) van jou probleem is dat jy toegelaat word om die indeks sulke bladsye as 'n lid bladsye. Dit is nie relevant is en die meeste lid bladsye is in 99% dieselfde - slegs onderskei word lid gebruikersnaam. En toe was dit addisioneel vertaal wat jy gemaak het 52 keer meer sulke bladsye wat byna dieselfde (dieselfde bladsye inhoud na die vertaling, sal dieselfde vertaal inhoud te gee) het. Ons adviseer amptelik irrelevant bladsye te sluit deur robot.txt - hier sal jy vind hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Neem asseblief kennis dat dit sal daardie bladsye verdwyn vorm Google-indeks en dit is goed vir jou SEO aangesien Google sal sien en die indeks slegs relevante bladsye met relevante inhoud.

Ook as ek sien wat jy gemaak het veranderinge sedert Google gegenereer hierdie e-pos, want soos ek sien jy geblokkeer lid bladsye vir gaste. Dit los ook hierdie deel van die probleem. Tog as jy wil gas lid bladsye, maar kruip Google nie dit - net gebruik robots.txt vir daardie

Ek sien dat daar ook skakels vir argief en drade - ek gaan nou om dit reg te analiseer

Hi weer

Ek dink ek weet wat die ander oorsaak kan wees - as ek op vlae skakels soek, is daar geen skakel sonder language = op alle ... Let asseblief vertel wat is jou standaard taal van die forum vir hierdie taal skakel moet word sonder language = omdat nou elke bladsy wat jy vir Google gedupliseer het. Eens en vir normale URL en 'n tweede keer met die taal = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Ook asseblief vertel het jy ons sjabloon met die naam vbenterprisetranslator_flag verander? Ons moet weet, is dit vBET bug of gegenereer word deur die kliënt verander.

Dink ek kan ook wees (kan nie check dit nou maar ons reeds het TODO taak waarmee dit te kontroleer in die toekoms) dat jy net skoongemaak kas en daar was kwessie met Google verband - in daardie geval bladsye genereer sonder inhoud ( omdat die vertaling is nie verkry nie) en letterlik inhoud is dieselfde vir al die vertalings. Maar sulke dinge indien gebeur is tydelik en as jy nie geblokkeer is deur Google diegene verdwyn self - dit is tussen jou en Google server en vBET kan niks doen met hierdie. Ek sê nie dat dit die rede was. Ek dink dit kan wees. Soos ek nou op die skakels gegee word deur Google soek, sien ek nie beskryf kwessie op alle. So dit kan wees.

- Beantwoord vrae oor die standaard taal en die sjabloon.

Ek sien daar nog een ding – jou vertaalde argiefbladsye vir subforums werk nie en lewer leë resultate. Hoof- en posbladsye is OK. Vir argief subforum bladsye is daar fout. Dit maak ook baie skakels na dieselfde inhoud - leë inhoud en dit kan ook rede wees waarom Google dit vir jou geskryf het. Vertel asseblief watter weergawe van vB gebruik jy? Ondersteun 3.8 of 'n bietjie laer - soos ek onthou, gebeur so iets op 3.6 as gevolg van vB-fout. As dit nie ondersteunde weergawe en vB-fout is nie , sal ek draad daaroor vind en ek beveel sterk aan om aan vB-span te skryf oor die oplossing van hierdie fout. Ongelukkig verwag ek dat hulle dit nie sal doen nie, aangesien dit nie meer ondersteun word nie. Maar – vertel eers asseblief watter weergawe gebruik jy, so ek sal nie meer woorde en jou tyd vir spekulasies hê nie

Hi again weer

Hierdie keer het ek jou show draad skakels nagegaan en ek sien 2 dinge hier
    1. Niemand is skuldig nie - as ek sien n paar van die skakels (nie almal sien nommer 2) al die drade is baie kort met slegs een sin in dit. So almal wat baie soortgelyk is by verstek - 99% van die inhoud was uitleg. Dit het niks te doen met vBET is nie - dit is net die inhoud van jou eie drade. vBET vertaal dit net sodat dit meer soortgelyke bladsye vir diegene wat werklik is, maar as jy dit afskakel vBET nie vertaal bladsye sal steeds soortgelyk aan mekaar as jy net een sin in slegs 'n pos in die draad. So ons het niks om te hier te doen.
    2. Miskien is jy die doodmaak van jou forum om jouself deur die beperking van die aantal poste om te sien deur gaste. Nou is al die bladsye vir my het dieselfde inhoud met kommunikeer dat ek moet registreer. Onthou dat Google is op soek na jou bladsy as gas - so indien u die beperking van mod is dom is dit jou forum sal doodmaak nie, omdat Google sal oral dieselfde inhoud aan hom te vertel om te registreer Maak asseblief seker maak dat die beperking van mod is slim genoeg, of dit afskakel.
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-01-11 op 21:46.

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Hi again weer

Hierdie keer het ek jou show draad skakels nagegaan en ek sien 2 dinge hier
    1. Niemand is skuldig nie - as ek sien n paar van die skakels (nie almal sien nommer 2) al die drade is baie kort met slegs een sin in dit. So almal wat baie soortgelyk is by verstek - 99% van die inhoud was uitleg. Dit het niks te doen met vBET is nie - dit is net die inhoud van jou eie drade. vBET vertaal dit net sodat dit meer soortgelyke bladsye vir diegene wat werklik is, maar as jy dit afskakel vBET nie vertaal bladsye sal steeds soortgelyk aan mekaar as jy net een sin in slegs 'n pos in die draad. So ons het niks om te hier te doen.
    2. Miskien is jy die doodmaak van jou forum om jouself deur die beperking van die aantal poste om te sien deur gaste. Nou is al die bladsye vir my het dieselfde inhoud met kommunikeer dat ek moet registreer. Onthou dat Google is op soek na jou bladsy as gas - so indien u die beperking van mod is dom is dit jou forum sal doodmaak nie, omdat Google sal oral dieselfde inhoud aan hom te vertel om te registreer Maak asseblief seker maak dat die beperking van mod is slim genoeg, of dit afskakel.
    1. Dit is 'n Italiaanse Forum, die inhoud in die poste is gemiddeld en dit het niks te doen met wat jy sê.

2. Ek is nie die doodmaak van die forum, want die mod na 3 besoeke registreer (een van die mees gewilde geïnstalleer mods) het niks te doen het met die bots soos hulle gaan deur nie, selfs kinders weet dat Verder het ek het vBET gebruik sedert die gratis weergawe uitgekom het (omtrent 'n jaar?) en niks is bygevoeg of verander sedert dan.

Die probleem is dat my forum word beskou as 'n medium forum met 368,000 drade, toe Google stuur dit bots op my site hulle effektief sien 368,000 drade word, maar op www.google.52languages hulle sien 1.540,000 geïndekseer drade wat veroorsaak het dat die Google bot aan te val my site probeer om uit te vind waar hulle is. My kas is gestig vir vyf dae met al die tale wat kas MAAR nou (toets) Ek het dit ingestel op 2 dae met 4 tale wat kas, op hierdie punt wat ek kan bevestig dat die probleem is vBET omdat nou is ek af na 766,000 geïndekseer drade en die Google bots opgehou het my site aan te val.

Voorbeeld: Jou site het 5578 effektiewe drade, maar Google sien 334,000 geïndekseer drade, verstaan jy waar die probleem is?

Sonder die oortreding moet jy kyk na wat gebeur met Google en vind 'n oplossing vir die probleem, want Google het uitgevind die 52x tale is vals | duplikaat geïndekseer skakels wat beteken dat die vertaalde skakels fisies bestaan nie, en ek kan nie argumenteer dat, aangesien Dit is waar, dit is Cached op ons bedieners, dit is soos 'n kullery.

Op klein forums betaal hulle nie veel aandag nie, maar op medium | forums groot dit beteken nie slaag deur onopgemerk.

Jy moet begin belê om die taal parameter te URL (adres? Taal= Nl') Dit is wat verwek Googles bots met vBET aangedryf webwerwe te verifieer. Jy het vBSEO (Ek het nie) wat beteken dat jy met behulp van die verskillende taal parameter wat op die oomblik is verby Googles aandag.

'N baie van ander vBET gebruikers met dieselfde probleem en dit is dus nie' n toeval!!

PS. Google Help Sentrum Verklaring: In die algemeen is hierdie boodskap getoon wanneer ons ontdek 'n relatief hoë aantal URL's vir jou site.

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 17-01-11 op 16:27.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •