Hi

Een van die redes, (daar sal ander - nog tydens die ondersoek) van jou probleem is dat jy toegelaat word om die indeks sulke bladsye as 'n lid bladsye. Dit is nie relevant is en die meeste lid bladsye is in 99% dieselfde - slegs onderskei word lid gebruikersnaam. En toe was dit addisioneel vertaal wat jy gemaak het 52 keer meer sulke bladsye wat byna dieselfde (dieselfde bladsye inhoud na die vertaling, sal dieselfde vertaal inhoud te gee) het. Ons adviseer amptelik irrelevant bladsye te sluit deur robot.txt - hier sal jy vind hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Neem asseblief kennis dat dit sal daardie bladsye verdwyn vorm Google-indeks en dit is goed vir jou SEO aangesien Google sal sien en die indeks slegs relevante bladsye met relevante inhoud.

Ook as ek sien wat jy gemaak het veranderinge sedert Google gegenereer hierdie e-pos, want soos ek sien jy geblokkeer lid bladsye vir gaste. Dit los ook hierdie deel van die probleem. Tog as jy wil gas lid bladsye, maar kruip Google nie dit - net gebruik robots.txt vir daardie

Ek sien dat daar ook skakels vir argief en drade - ek gaan nou om dit reg te analiseer