BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: cachecleaner

Junior lid

Angry cachecleaner

VB 3,8 met behulp van die jongste vbet vir vb3

Ek lees al die poste hier en niks het vaste, help asseblief. Wat kan ek doen om dit op te los?

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () " D kode op die lyn 61

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval () "d kode on line 61

Fatal error: Call te undefined funksie can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18
    Laaste geredigeer deur chick; 13-01-11 op 20:39. Rede: bygevoeg info

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Beskryf hier wat ek moet doen om dit op my toets forum om voort te plant ... want ek kan dit nou nie voortplant.

Danksy

Junior lid

Onder vBET TOOLS in die adminCP wanneer ek op Kas skoonmaker Dit gee hierdie boodskap.

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () " D kode op die lyn 61

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()" D kode op die lyn 61

Ek weet nie hoe jy dit kan voortplant?

My admin gids behoorlik hernoem en dit lyk vBET kan nie verstaan die admincp is xxadmin NIE admincp

OK Ek verstaan dit nou. Ek sal dit toets en kom terug met die oplossing vir jou, gee my asseblief 'n tyd.
    Danksy

ok so as jy die naam van die gids admincp herdoop moet jy hierdie lêer:
    vbenterprisetranslator_cachecleaner.php en vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
    in jou nuwe admincp gids, want daar is enige van ons (vBET) lêers.
    so:
    1. oop upload / admincp gids prom vBET pack
    2. n kopie van hierdie twee lêers in jou nuwe admincp gids.

Junior lid

Dit is reeds waar die lêers is geleë (IN MY herdoop XXADMIN gids ********** andersins kan die ander vbet administratiewe funksies nie wil werk nie ******!

Alles werk ... selfs al cron funksies werk ... ook vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php WERKE fyn ....

... dit is net vbenterprisetranslator_cachecleaner.php van xxadmin / nie dit nie werk nie.

so ek moet die url te verander om in vBET lêer te admincp. Ek sal kyk en skryf hier om 'n vinnige Fox vir jou.

Ek is nog steeds werk nie. Ek wil graag om dit te toets. Dankie vir jou geduld.

Hallo,
    Ek het 'n oplossing vir jou.

1. Gaan na admincp-> proppe & Produkte-> Bestuur Produkte>
    2. in vBET produk vonds admin_maintenance plugin
    3. in hierdie plugin:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    4. en vervang met:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    5. Slaan plugin
    6. toets dit.

Opgelos is, sal ingesluit word in die volgende Communique.
    Dankie vir hierdie inligting

Junior lid

Smile

Baie dankie Ja wat gewerk het groot kwessie vaste

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •