BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 28

Thread: Htaccess kwessies.

Default Htaccess kwessies.

Ek hardloop vBulletin 4,1 met vbseo 3.5.2.

Ek koop VBT vandag.

Hier is my htaccess lêer wat werk ... www dot satelliteguys dot ons / htaccess.txt (Ek kan nie my txt lêer oplaai, sê daar is 'n toestemmings fout op jou bediener en ek kan nie post URL's, totdat ek' n boodskap 15 keer.)

Ek is nie in staat om die voorgestelde vbt te werk om korrek te kry, maar toe ek dit voeg ek 'n foutboodskap kry wat sê dat die bladsy nie is redirecting behoorlik

Firefox het bespeur dat die bediener die versoek vir hierdie adres is redirecting op 'n manier wat nooit sal voltooi. Toe ek probeer gaan my tuisblad.

Kan jy asseblief laat weet my die korrekte. Htaccess sodat ek hierdie werk kan kry? Dankie!
    Laaste geredigeer deur scottct1; 03-12-10 op 04:23.

Ek het beveel dat die installasie diens gisteraand. Ek sal die pro figuur dit laat soos ek is seker dat sy iets eenvoudigs.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Dis reg.
    Ek vra om verskoning vir ons laat.

Stuur asseblief vir my deur PM jou admincp, FTP en vBSEO besonderhede.

Nou het ons 'n naweek. Ons sal dit op Maandag. Is dit reg vir jou? Ek vra om verskoning vir die vertraging.
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 03-12-10 op 20:00.

PM gestuur.

Dankie!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hierdie naweek Kamil het gratis. Hy sal in staat wees om dit op te los en jy antwoord Maandag. Hoop dit OK is

Want ek kan nie jou htaccess lêer wysig - vervang asb jou htaccess lêer met hierdie:
    Code:
    DirectoryIndex    cmps_index.php index.php cmps_index.php index.html index.htm

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.satelliteguys\.us
    RewriteRule (.*) http://www.satelliteguys.us/$1 [L,R=301]               

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
    #RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin

#Those rules have to be in domain main folder
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#This rule must be in each directory which have to be supported (without forum directory itself)
    #RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.satelliteguys.us$

Gedoen het.
    -Ek geredigeer jou vbSEO lêers (integrasie met vBET)
    -Ek jou htaccess (Nou het jy 'n goeie reëls).
    -Ek het die nodige opsies in admincp-vBET en admincp-> Algemene instellings
    Ek getoets het jou site en alles (vertaling forum en skakels) werk goed.

Kan jy dit toets?
    As iets nie eens skryf asseblief hier.
    As alles is ok dankie vir u samewerking en voorspoed

Ek het 'n paar sake ...

1) As ek kliek op die Duitse dit vertaal na Duits boete. Maar as ek wil om terug te gaan na Engels en die Engelse vlag om terug te gaan na Engels te kliek en dit bly Duits.

In plaas van om my te satelliteguys.us / en dit neem my net terug te satelliteguys.us

2) My tuisblad cmps_index.php maar vir een of ander rede is dit nie laai soos dit gebruik index.php te plaas is om te laai. Om dit op te los tydelik Ek het afskrifte van my cmps_index.php te index.php.

3) Een van my gebruikers berig die volgende kwessie ... "Die eerste ongelees pos funksie blyk te wees gebreek Ek gaan na die eerste pos van die drade, in plaas van nuwe poste."

Stel asseblief.

Meer probleme ...

Gaan in die AdminCP dan gereedskap dan VBT te Opaque Genegeerde woorde kry ek die volgende foutboodskap.

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / admincp / misc.php (2067): Eval () " D kode op lyn 4

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis "/ usr / home / Satelliet / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php" (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP) in / usr / home / Satelliet / public_html / admincp / misc.php (2067): eval () "D kode op lyn 4

En dit uit die kas skoonmaker ...

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / admincp / misc.php (2067): eval () " D kode op die lyn 9

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis "/ usr / home / Satelliet / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php" (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP) in / usr / home / Satelliet / public_html / admincp / misc.php (2067): eval () "D kode op die lyn 9

1) satelliteguys.us / is goed. waarom nie met 'n "/ af"? want Engels is jou belangrikste taal van die forum, en wanneer jy klik op 'n Engelse vlag, jy het' n URL na die oorspronklike forum.
    Waar sien jy Duits? as ek kliek op die Duitse Ek het 'n Duitse vertaling. As ek kliek op Engels - ek het 'n Engelse.

As jy 'n vinniger forum te hê:
    Jy kan afskakel n paar vertalings by die bedelary - wanneer die kas gevul word, kan jy nuwes wat van tyd tot tyd. Begin met al 52 vertalings beteken dat 52 keer meer inhoud vir gebruikers en wortels. Sommige forums kan maklik hanteer, vir sommige is dit beter om te begin met 'n paar vertalings.
    Om dit te doen: Gaan na admincp-> vBET-> Flags

2) Is dit nou werk?
    3) Nou het ek 'n vrye tyd. Ek sal dit regmaak môre. As dit is OK vir jou.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •