BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: Help my

Thumbs up Help my

1) Vir Stel 'n aantal van karakters Voordat Toedraai Text "'0', waar kan ek kry hierdie instelling?

2) Hoe kan ek weet my forum is UTF-8 charactersets as ek sien op HTML Karakterstel wys hierdie nommer ISO-8859-1

3) Hoe vind ek hierdie instelling vir Set characterset waarde in kleinletters?

Banned

Hallo

1)
    Soos beskryf in doen-nie-foto -> readme.html lêer:
    Alle konfigurasies langs characterset is gemaak deur Admin CP-> Settings> Options-> - Wys Alle instellings -
    Jy kan hierdie opsie vind in Onderwerp vertoning opsies (show thread) artikel
    Kennisgewing: Volgens jou tweede vraag betref, blyk dit dat jou forum te wees in UTF-8 formaat, so onthou dat hierdie stap nodig is om slegs Want nie UTF-8 teken sets.

2)
    As dit is ingestel op die ISO-8859-1, dan is jou forum is nie in UTF-8, want dit is die waarde van die "karakterstel" kenmerk vir die HTML-inhoud-tipe instelling in die headinclude "sjabloon ... vir elke bladsy van die forum
    Onthou, Dat hierdie opsie moet slegs een keer net voordat enige poste geskryf in jou forum! Dit is omdat dit kan 'n kar-gemors word, wanneer jy dit later verander.
    As jy regtig nodig het om veranderinge aan te bring, kan jy lees daaroor in doen-nie-foto -> readme.html lêer in FAQ artikel

3)
    Dit nie 'n instelling Lees dit weer -> Stel characterset waarde in kleinletters <- Dit beteken, jy het 'n characterset waarde in kleinletters (nie hoofletters) in te stel. Dit is besig in:
    Admin CP -> Languages & frases -> Taal Bestuurder
    Jy het om te skryf UTF-8 in plaas van UTF-8

1) as jou voorstel, moet ons ons forum formaat te verander omskep UTF-8 of net bly op die huidige omgewing?

2) Is dit baie belangrik instelling in UTF-8?

3) Wanneer ek hierdie instelling verander vanaf $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); aan $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL); my portal leeg. So, hoe om dit op te los?

4) Hoe kan ek terug te keer na ons primêre taal forum na translate Ierse taal gebruik van hierdie vbtranslator
    soos abc.com / forum.php taal =? gaan terug na abc.com / forum.php

5) Waarom nadat ek hierdie plugin gebruik en te skakel na ander taal, het my statistiek plugin wat is die top poster, 'n nuwe draad,' n nuwe pos en ander wys nie volg om te sit. Hoe om dit te maak? Sodra meer ons beskrywing in elke afdeling in ons subforum ook nie volg om ook te omskep. Hoe om dit op te los?

6) Hoe vlag ontwerp te verander?

7) Hoe kan ek 'lêer htaccess in my forum om hierdie instruksie te volg.?
    vBSEO integrasie

my forum: cutimalaysia.my

8) waarom op my CMS vBulletin nie vlag??
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-12-10 op 11:30. Rede: Bad URL's

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

1) Jy kan bly op die huidige omgewing. As jy nog nie 'n UTF-8 forum gebruik om net aan hierdie opsie: Aantal van karakters Voordat die omloop van tekste aan 0

2) Nee, dit is nie belangrik nie, maar as jy UTF-8 charactersets Maak asseblief alle belangrike stappe van readme.html lêer uit doen-nie-upload forder NIE UTF-8 charactersets forum

3) Maak al integrasie met vBSEO stappe uit readme.html lêer uit doen-nie-upload gids. Alle stappe. Ek was op jou forum en jou URL's nie vertaal. Jy moet twee vBSEO lêers te integreer:
    _createurl.php
    _url.php

As sal dit weer wees (leë bladsy) probeer om te vind in jou log-lêer 'n naam van die kwessie. Hierdie log-lêer is op jou bediener. (Jy kan vra abaut dat jou gasheer)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    dit is nie SEO url. As jy wil 'n links te hê sonder taal parameter - asseblief integreer jou url te SEO.
    Please:
    1. Gaan na admincp-> vBET> Main
    2. stel Link Soort aan VBSEO_URI
    3. stel Vertaling skakels Type te skep URL volgens SEO skakel konsensus (dws '/ af / adres')
    4. wysig jou htaccess lêer (voeg al vBET rulse verklaring voor vBSEO reëls wat jy kan dit vind in htaccess lêer in doen-nie-upload gids)

Hoe om terug na die hoof taal? Kliek net op jou hoof taal vlag (vir ons forum - dit is 'n Engelse vlag)

5) Gaan dit beter verduidelik. Plak asseblief hier 'n URL na die draad met hierdie kwessie. Het jy enige spesiale Mod?

6) Jy kan verander om 'n posisie vlae. Om dit te doen - asseblief:
    1. Gaan na admincp-> vBET-> Vlae
    2. stel Vlae Plaas opsie as jy wil hê. As jy Custom - Jy moet sit $ Vbenterprisetranslatorflags sjabloon met die hand.

7) Waar? Gaan na jou FTP (deur een of ander bestuurder soos Total Commander) en gaan na jou forum hoofdmap. Aan die onderkant moet jy jou htaccess-lêer..
    vBET htaccess lêer wat jy kan vind in doen-nie-upload gids. Sit vBET reëls voor vBSEO reëls.

8) Ek was op jou forum en ek kan sien die vlae, so verduidelik asseblief hierdie kwessie beter en plak hier 'n URL na die bladsy met die kwessie (as jy kan)
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 03-12-10 op 19:48.

Quote Originally Posted by Cuti Malaysia View Post
    1) Vir Stel 'n aantal van karakters Voordat Toedraai Text "'0', waar kan ek kry hierdie instelling?

2) Hoe kan ek weet my forum is UTF-8 charactersets as ek sien op HTML Karakterstel wys hierdie nommer ISO-8859-1

3) Hoe vind ek hierdie instelling vir Set characterset waarde in kleinletters?
    Ek wil so te bevestig, my forum instelling is nou in UTF-8 charactersets? Is dit reg?

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    1) Jy kan bly op die huidige omgewing. As jy nog nie 'n UTF-8 forum gebruik om net aan hierdie opsie: Aantal van karakters Voordat die omloop van tekste aan 0

2) Nee, dit is nie belangrik nie, maar as jy UTF-8 charactersets Maak asseblief alle belangrike stappe van readme.html lêer uit doen-nie-upload forder NIE UTF-8 charactersets forum

3) Maak al integrasie met vBSEO stappe uit readme.html lêer uit doen-nie-upload gids. Alle stappe. Ek was op jou forum en jou URL's nie vertaal. Jy moet twee vBSEO lêers te integreer:
    _createurl.php
    _url.php

As sal dit weer wees (leë bladsy) probeer om te vind in jou log-lêer 'n naam van die kwessie. Hierdie log-lêer is op jou bediener. (Jy kan vra abaut dat jou gasheer)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    dit is nie SEO url. As jy wil 'n links te hê sonder taal parameter - asseblief integreer jou url te SEO.
    Please:
    1. Gaan na admincp-> vBET> Main
    2. stel Link Soort aan VBSEO_URI
    3. stel Vertaling skakels Type te skep URL volgens SEO skakel konsensus (dws '/ af / adres')
    4. wysig jou htaccess lêer (voeg al vBET rulse verklaring voor vBSEO reëls wat jy kan dit vind in htaccess lêer in doen-nie-upload gids)

Hoe om terug na die hoof taal? Kliek net op jou hoof taal vlag (vir ons forum - dit is 'n Engelse vlag)

5) Gaan dit beter verduidelik. Plak asseblief hier 'n URL na die draad met hierdie kwessie. Het jy enige spesiale Mod?

6) Jy kan verander om 'n posisie vlae. Om dit te doen - asseblief:
    1. Gaan na admincp-> vBET-> Vlae
    2. stel Vlae Plaas opsie as jy wil hê. As jy Custom - Jy moet sit $ Vbenterprisetranslatorflags sjabloon met die hand.

7) Waar? Gaan na jou FTP (deur een of ander bestuurder soos Total Commander) en gaan na jou forum hoofdmap. Aan die onderkant moet jy jou htaccess-lêer..
    vBET htaccess lêer wat jy kan vind in doen-nie-upload gids. Sit vBET reëls voor vBSEO reëls.

8) Ek was op jou forum en ek kan sien die vlae, so verduidelik asseblief hierdie kwessie beter en plak hier 'n URL na die bladsy met die kwessie (as jy kan)

1) verander nadat ek 'n paar opset, is dit al die instelling maak vbtranslator aktiewe en kan taal-en' n skakel korrek omskep nou?

2) Is dit vBulletin tranlsator dieselfde akkuraat vertaal met Google Translate??

3) Nadat ek gaan 'n deel op my forum dit niemand anders in verander
    byvoorbeeld hierdie skakel, http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi

maar hierdie post kan corectly omskep
    http://www.cutimalaysia.my/ga/airgea...-rm2-20-a/t756

vir jou inligting is my primêre taal is in Maleis. Please help my verwys al hierdie vraag?
    Laaste geredigeer deur Cuti Malaysia; 04-12-10 op 13:59.

Quote Originally Posted by Cuti Malaysia View Post
    Ek wil so te bevestig, my forum instelling is nou in UTF-8 charactersets? Is dit reg?

1) verander nadat ek 'n paar opset, is dit al die instelling maak vbtranslator aktiewe en kan taal-en' n skakel korrek omskep nou?

2) Is dit vBulletin tranlsator dieselfde akkuraat vertaal met Google Translate??

3) Nadat ek gaan 'n deel op my forum dit niemand anders in verander
    byvoorbeeld hierdie skakel, Eacnamaíoch Nuacht

maar hierdie post kan corectly omskep
    Airgeadra Malartú 1 USD; RM2.20?

vir jou inligting is my primêre taal is in Maleis. Please help my verwys al hierdie vraag?
    Kan jy jou forum instelling. Gaan net na admincp-> Languages & Phrases-> Taal Bestuurder> Stellings Redigeer-> HTML Karakterstel
    As jy nie gebruik nie UTF-8 - dit is OK!

1) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Vertaling in url met vBSEO werk GOOT (jy nou 'n goeie integrasie)

2) Ja, vBET werk op Google Translator enjin

3) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Waar is die probleem? Verduidelik dit beter om asseblief

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    Kan jy jou forum instelling. Gaan net na admincp-> Languages & Phrases-> Taal Bestuurder> Stellings Redigeer-> HTML Karakterstel
    As jy nie gebruik nie UTF-8 - dit is OK!

1) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Vertaling in url met vBSEO werk GOOT (jy nou 'n goeie integrasie)

2) Ja, vBET werk op Google Translator enjin

3) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Waar is die probleem? Verduidelik dit beter om asseblief

1) Die probleem is ek kan nie verskillende UTF-8 is of nie, by my HTML Character Set, dit toon hierdie karakter ISO-8859-1 <<Dit UTF-8 is of nie. Bevestig.

2) Dus, beteken dat Vbet by ons portaalsite behoorlik werk??

3) Hoekom vlag vir vBulletin vertaler by ons portaal by hierdie URL http://www.cutimalaysia.my/iklan/index.php toon nie?
    Laaste geredigeer deur Cuti Malaysia; 06-12-10 op 20:42.

1) ISO-8859-1 dit in UTF-8 en dit is OK
    2) vertaling werk goed, maar wanneer ek probeer om 'n boodskap vertoon deur jou mod (JavaScript) te vertaal dat dit nie gewerk het nie. So, moet ons ons mod integreer met jou mod.

Maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres te mod. Is dit gratis mod of nie?)

3) Ek sal dit nagaan.

plase check pm

Quote Originally Posted by kamilkurczak
    vertaling werk goed, maar wanneer ek probeer om 'n boodskap vertoon deur jou mod (JavaScript) te vertaal dat dit nie gewerk het nie. So, moet ons ons mod integreer met jou mod.

Maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres te mod. Is dit gratis mod of nie?)
    Wat bedoel jy volg insturction. Ek het nie undertand. Wat bedoel jy oor die mod??
    Laaste geredigeer deur mateuszr; 09-12-10 op 08:19. Rede: "quote" in plaas van vetgedrukte teks gebruik

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •