1) Jy kan bly op die huidige omgewing. As jy nog nie 'n UTF-8 forum gebruik om net aan hierdie opsie:
Aantal van karakters Voordat die omloop van tekste aan 0
2) Nee, dit is nie belangrik nie, maar as jy
UTF-8 charactersets Maak asseblief alle belangrike stappe van
readme.html lêer uit
doen-nie-upload forder NIE UTF-8 charactersets forum
3) Maak al integrasie met vBSEO stappe uit
readme.html lêer uit
doen-nie-upload gids. Alle stappe. Ek was op jou forum en jou URL's nie vertaal. Jy moet twee vBSEO lêers te integreer:
_createurl.php
_url.php
As sal dit weer wees (leë bladsy) probeer om te vind in jou log-lêer 'n naam van die kwessie. Hierdie log-lêer is op jou bediener. (Jy kan vra abaut dat jou gasheer)
4)
Code:
abc.com/forum.php?language=ga
dit is nie SEO url. As jy wil 'n links te hê sonder taal parameter - asseblief integreer jou url te SEO.
Please:
1. Gaan na admincp-> vBET> Main
2. stel
Link Soort aan
VBSEO_URI
3. stel
Vertaling skakels Type te skep URL volgens SEO skakel konsensus (dws '/ af / adres')
4. wysig jou htaccess lêer (voeg al vBET rulse verklaring voor vBSEO reëls wat jy kan dit vind in htaccess lêer in
doen-nie-upload gids)
Hoe om terug na die hoof taal? Kliek net op jou hoof taal vlag (vir ons forum - dit is 'n Engelse vlag)
5) Gaan dit beter verduidelik. Plak asseblief hier 'n URL na die draad met hierdie kwessie. Het jy enige spesiale Mod?
6) Jy kan verander om 'n posisie vlae. Om dit te doen - asseblief:
1. Gaan na admincp-> vBET-> Vlae
2. stel
Vlae Plaas opsie as jy wil hê. As jy
Custom - Jy moet sit
$ Vbenterprisetranslatorflags sjabloon met die hand.
7) Waar? Gaan na jou FTP (deur een of ander bestuurder soos Total Commander) en gaan na jou forum hoofdmap. Aan die onderkant moet jy jou htaccess-lêer..
vBET htaccess lêer wat jy kan vind in
doen-nie-upload gids. Sit vBET reëls voor vBSEO reëls.
8) Ek was op jou forum en ek kan sien die vlae, so verduidelik asseblief hierdie kwessie beter en plak hier 'n URL na die bladsy met die kwessie (as jy kan)