BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Allianties op s FOUT uit my stelsel

Default Allianties op s FOUT uit my stelsel

Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Vanaf gisteraand, ek kry baie fout boodskappe in verband met die vertaling per e-pos
    Daar is baie boodskappe byvoorbeeld:
    Original text

Databasis fout in die vBulletin 4.0.8:

Ongeldige SQL:
    IGNOREER INSERT INTO vbenterprisetranslator_cache_short_ca (originaltext, vertaal, reeks) waardes ("ישנם 70 תגיות נפוצות לנושא", "Haai ha 70 temes etiquetes Communs", 12905101640061), ("חיפוש לפי תגית'," Deursoek per etiquetes ", 12905101640061), ( 'חיפוש תגיות', "Les etiquetes die Deursoek", 12905101640061);

MySQL Fout: Verkeerde sleutel lêer vir die tafel. "/ Forums_rstr / vbenterprisetranslator_cache_short_ca.MYI", probeer om dit te herstel
    Fout Nommer: 126
    Versoek Datum: Dinsdag, November 23, 2010 @ 01:02:43
    Fout Datum: Dinsdag, November 23, 2010 @ 13:02:44
    Scenario: Etiquetes - vBulletin Forum
    Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Of
    Original text

Databasis fout in die vBulletin 4.0.8:

Ongeldige SQL:
    IGNOREER INSERT INTO vbenterprisetranslator_cache_short_ca (originaltext, vertaal, reeks) waardes ('84, 213 ', '84 213', 12905094268966);

MySQL Fout: Verkeerde sleutel lêer vir die tafel. "/ Forums_rstr / vbenterprisetranslator_cache_short_ca.MYI", probeer om dit te herstel
    Fout Nommer: 126
    Versoek Datum: Dinsdag, November 23, 2010 @ 12:50:26
    Fout Datum: Dinsdag, November 23, 2010 @ 12:50:27
    Scenario: Sims | The Sims | Forum softwarepakket per vBulletin
    Onderwerp verskuif na Probleme met artikel
    Laaste geredigeer deur mateuszr; 23-11-10 op 14:17.

Banned

Probeer om tabelle op te los in AdminCP:
    Admin CP -> Onderhoud -> Repair / Optimaliseer tafels
    Kies tafels, waarin die foute voorkom, dan gaan jy na die onderkant van die lys, in staat stel om "Repair tabelle 'en laat' Optimaliseer Tabelle 'afgeskakel, dan op" Gaan voort "en wag.
    Ek raai jou aan om 'n rugsteunkopie van jou databasis te maak voor die operasie, indien moontlik ... net in die geval

Hi mateuszr
    Ek doen dit voor ek stuur hier is die probleem

Banned

Die soortgelyke probleem is berig oor die vBulletin forum, en hier is die beveel:

Miskien moet jy dit na meer as een keer al die foute op te los:
    Admin CP -> Onderhoud -> Repair / Optimaliseer tafels -> Check -> Gaan voort
    As jy nie kan toegang tot die Admin CP jy kan ook gebruik phpMyAdmin tafels te herstel.

As die herstel funksie in die Admin CP nie help nie, dan kan jy ook probeer om dit te herstel in die dop. As jy Shell toegang tot die bediener het en probeer dan aan te meld by die MySQL prompt met hierdie opdrag:

Code:
    mysql -uusername -ppassword databasename
    Toe die uitvoering van hierdie opdrag aan die MySQL prompt:

PHP Code:
    REPAIR TABLE vbenterprisetranslator_cache_short_ca
    As die herstel versuim dan dikwels die MySQL prompt sal gee addisionele fout boodskappe / fout kodes wat kan aandui wat verkeerd is. Byvoorbeeld, miskien jou MySQL-partisie is vol of is daar 'n probleem met die lêer regte nie. Die fout codes sal gewoonlik dui op dinge soos dié.

Indien al hierdie metodes hierbo druip, sien hierdie instruksies vir die beskikbare metodes om die databasis te herstel: MySQL::::
    Laaste geredigeer deur mateuszr; 24-11-10 op 12:18.

Banned

Is die probleem nog steeds plaasvind?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

geen antwoord - opgelos. indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •