BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Toets van die vBET sagteware

Default Toets van die vBET sagteware

Text automatically translated from: Dutch to: Afrikaans
    Translated text
    Ek sou graag die sagteware eers wil toets op 'n toets site van my forum. Ek wonder of die vBET sagteware veranderinge maak in die databasis of ekstra data byvoeg. Ek wil naamlik seker weet of alles goed werk voordat ek veranderinge maak in my live forum.

Hierdie draad is in Nederlands om te kyk hoe goed het vertaal word in Engels.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Let asseblief daarop dat ons 'n gratis weergawe (stadiger en minder kenmerke) wat jy kan toets. Kyk hier vir meer inligting:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...lator-2-x.html

Ook 'n antwoord op jou vraag oor DB veranderinge. vBET skep sy eie tafels vir die kas. So jou bestaande data veilig is - sal ons dit nie verander nie. vBET voeg slegs 1 kolom reeds bestaande tafel - dit is 'n kolom vir die gebruiker standaard taal in die gebruiker tafel.

As jy enige toekomstige vrae het, voordat jy vBET koop - vra asseblief net

PS.
    Hoop jy graag hoe goed jou boodskap is vertaal Ek het geen probleem met 'n begrip. Google gee 'n groot diens!
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-11-10 op 23:55.

Text automatically translated from: Dutch to: Afrikaans
    Translated text
    Dankie vir die inligting!. Die vertaling was beter as ek het verwag. Nie perfek nie maar goed genoeg om dit te kan verstaan. Die hoof taal van my forum is Engels maar ek dink dat ek seker meer lede kan werf met verskillende tale.

Ek sal die wat meer gaan ondersoek en binnekort uit probeer.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Let asseblief daarop dat 'n vrye weergawe vertaal forum. Betaal weergawe ondersteun veeltalige gemeenskap (poste in verskillende tale).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •